உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    INS Tarangini:ہندوستانی بحریہ کا جہاز آئی این ایس ترنگینی برٹین میں ’آزادی کا امرت مہوتسو‘کا بنا توجہ کا مرکز

    ہندوستانی بحریہ کے جہاز آئی این ایس ترنگینی پر ٹھہری سب کی نگاہیں۔

    ہندوستانی بحریہ کے جہاز آئی این ایس ترنگینی پر ٹھہری سب کی نگاہیں۔

    INS Tarangini: انڈین ہائی کمیشن کے نیول ایڈوائزر کموڈور انیل جگی نے کہا کہ آئی اے این ایس ترنگینی دوستی کے پل باندھنے کے لیے دنیا بھر کا سفر کر رہی ہے اور ہندوستان کے یوم آزادی پر لندن میں اس کی موجودگی اس تقریب کو مزید خاص بناتی ہے۔

    • Share this:
      INS Tarangini: ہندوستانی بحریہ کے آٹھ جہازوں نے ہندوستان کی آزادی کے 75 سال مکمل ہونے پر چھ براعظموں، تین سمندروں اور چھ مختلف بندرگاہوں پر ترنگا لہرایا۔ آئی این ایس ترنگینی(INS Tarangini)، ہندوستانی بحریہ(Indian Navy) کا سب سے قدیم سیل ٹریننگ جہاز، نے یورپی براعظم برطانیہ (UK) میں ہندوستانی بحریہ کی نمائندگی کی۔ اس ہفتے ہندوستان کی آزادی کی 75 ویں سالگرہ کے موقع پر میڈ ان انڈیا بحری جہاز آئی این ایس ترنگینی کو مشرقی لندن، برطانیہ میں تھامیس کوے (Thames Quay)میں ڈاک کیا گیا تھا۔ آئی این ایس ترنگینی کا عملہ دولت مشترکہ میموریل گیٹ پر ہندوستانی فوجیوں کو خراج عقیدت پیش کرتا ہے جنہوں نے دو عالمی جنگوں کے دوران آخری قربانیاں دیں۔

      اتوار (14 اگست) کو، کمانڈنگ آفیسر پروین کمار اور ان کی ٹیم کا ڈاک پر شاندار استقبال کیا گیا۔ اس کے بعد پیر کی شام 76ویں یوم آزادی کے موقع پر لندن میں ہندوستانی ہائی کمیشن(Indian High Commission) نے کینری گھاٹ پر جہاں جہاز کو رکھا گیا ہے وہاں ایک استقبالیہ کا اہتمام کیاگیا۔ اس دوران گوا میں بنے تھری ماسٹیڈ بارک(Three-Masted Barque) نے سیکڑوں افراد کو اپنی طرف متوجہ کیا۔

      یہ بھی پڑھیں:
      Covid-19: ڈپٹی سی ایم نے کہا : دہلی میں 90 فیصد متاثرین وہ جنہیں بوسٹر ڈوز نہیں لگی

      یہ بھی پڑھیں:

      Uttar Pradesh : نئی نسل ، پیشہ ورانہ تعلیم اور ترقی کے نئے امکانات 

      انڈین ہائی کمیشن کے نیول ایڈوائزر کموڈور انیل جگی نے کہا کہ آئی اے این ایس ترنگینی دوستی کے پل باندھنے کے لیے دنیا بھر کا سفر کر رہی ہے اور ہندوستان کے یوم آزادی پر لندن میں اس کی موجودگی اس تقریب کو مزید خاص بناتی ہے۔ ترنگینی نام ہندی لفظ ترنگ سے ماخوذ ہے جس کے معنی لہروں کے ہیں۔ اس لیے ترنگینی کا مطلب ایک ایسا جہاز ہے جو لہروں پر سوار ہوتا ہے۔ اس نے کہا، میں اس بات کی تصدیق کر سکتا ہوں کہ وہ لہروں پر سوار ہے لیکن اس کے رولنگ اور پچنگ کے اپنے حصے کے ساتھ۔ یہ جہاز یقینی طور پر ڈرپوک لوگوں کے لیے نہیں ہے۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: