உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    بین الاقوامی خلائی اسٹیشن: شملہ سے400کلومیٹراوپر خلا میں ڈھونڈا جارہا ہے بڑھاپا گھٹانے کا نسخہ

    تصویر: Twitter/@Arianespace

    تصویر: Twitter/@Arianespace

    International Space Station: ناسا نے بین الاقوامی خلائی اسٹیشن کا دہلی پروگرام بھی جاری کیا ہے۔ یہ دہلی میں 19 اگست کی صبح 5:06 پر پانچ منٹ کے لیے، جنوب مشرق میں 20 اگست کو صبح 4:20 پر دو منٹ کے لیے، 21 اگست کو صبح 5:06 پر چھ منٹ کے لیے نظر آئے گا۔

    • News18 Urdu
    • Last Updated :
    • Shimla | Uttar Bagdogra
    • Share this:
      International Space Station: ہماچل پردیش کی راجدھانی شملہ سے 400 کلومیٹر اوپر واقع بین الاقوامی خلائی اسٹیشن (آئی ایس ایس) میں بڑھاپے کو کم کرنے کے لیے نسخہ ڈھونڈا جا رہا ہے۔ اس میں بیٹھے سائنسدان اس بات پر تحقیق کر رہے ہیں کہ کیا مائیکرو گریوٹی میں رہتے ہوئے بڑھاپے کو دھیمی یا کم کیا جا سکتا ہے۔ اس کے لیے ٹشوز بنانے والے خلیوں پر مائیکرو گریوٹی کے اثرات کا مطالعہ کیا جا رہا ہے۔ یہ بین الاقوامی خلائی اسٹیشن (آئی ایس ایس) جمعہ سے خلا میں گھومتا ہوا نظر آئے گا۔ آئی ایس ایس 20 اگست کے علاوہ آنے والے دنوں میں 27 اگست تک نظر آئے گا۔ یہ اسٹیشن شملہ سے روشن ستارے کی طرح چلتا ہوا نظر آئے گا۔ خلا میں زمین کے گرد گھومنے والا یہ اسٹیشن طلباء اور سیاحوں کے لیے بھی توجہ کا مرکز ہوگا۔ ناسا کی جانب سے جاری کردہ شیڈول کے مطابق 19 اگست کو یہ اسٹیشن صبح 5 بجکر 7 منٹ پر جنوب سے مشرق کی طرف بڑھتا ہوا دیکھا جائے گا۔

      21 کو صبح 5:06 بجے، یہ جنوب مغرب سے شمال مشرق تک چھ منٹ تک نظر آئے گا۔ 22 کو 4:20 بجے یہ چار منٹ تک جنوب مشرق سے شمال مشرق تک نظر آئے گا۔ اسے 23 ویں نصف شب کے بعد ایک منٹ کے لیے مغرب سے شمال مشرق کی طرف بڑھتے ہوئے بھی دیکھا جائے گا۔ یہ 23 تاریخ کو صبح 5:06 بجے مغرب سے شمال مشرق کی طرف چلے گا، جب کہ یہ 24 تاریخ کو صبح 4:20 بجے تین منٹ کے لیے شمال مغرب سے شمال مشرق کی طرف چلے گا۔ 25 اگست کو یہ آدھی رات کے بعد صبح 3:33 پر ایک منٹ کے لیے شمال مشرق میں نظر آئے گا، 25 کو ہی یہ صبح 5:07 پر شمال مغرب سے شمال کی طرف تین منٹ اور 26 کو شمال مغرب سے دو منٹ تک نظر آئے گا۔ یہ 27 اگست کو 3:34 بجے آدھی رات کے بعد ایک منٹ کے لیے شمال مشرق میں نظر آئے گا۔

      یہ بھی پڑھیں:

      Weather Update:اوڈیشہ میں زبردست بارش کا’ریڈ الرٹ‘ جاری، یوپی میں بھی کیا گیا خبردار

      یہ بھی پڑھیں:
      کئی ریاستوں میں پھر گہرا سکتا ہے بجلی بحران، IEX نے 13 ریاستوں کو پاور ایکسینچ سے روکا

      دہلی میں 20 کو بھی نظر آئے گا اسٹیشن
      ناسا نے بین الاقوامی خلائی اسٹیشن کا دہلی پروگرام بھی جاری کیا ہے۔ یہ دہلی میں 19 اگست کی صبح 5:06 پر پانچ منٹ کے لیے، جنوب مشرق میں 20 اگست کو صبح 4:20 پر دو منٹ کے لیے، 21 اگست کو صبح 5:06 پر چھ منٹ کے لیے نظر آئے گا۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: