ہوم » نیوز » وطن نامہ

کیا گلے لگانا جنسی عمل ہے؟ کسی کو گلے لگانے سے کن حالات میں بچنا چاہئے؟

گلے لگانا ہمیشہ ہی جنسی عمل نہیں ہوتا۔ یہ منحصر کرتا ہے کہ آپ کس کو گلے لگا رہے ہیں اور کیسے اور کس حالات میں۔ اس میں پہلو زیادہ اہم ہے۔

  • Share this:
کیا گلے لگانا جنسی عمل ہے؟ کسی کو گلے لگانے سے کن حالات میں بچنا چاہئے؟
کیا گلے لگانا یا لگانا جنسی عمل ہے؟ کسی کو گلے لگانے سے کن حالات میں بچنا چاہئے؟

کیا گلے لگانا یا لگانا جنسی عمل ہے؟ کسی کو گلے لگانے سے کب بچنا چاہئے؟ کیسے پتہ چلتا ہے کہ کسی کو گلے لگانا پسند ہے کہ نہیں؟


گلے لگانا ہمیشہ ہی جنسی عمل نہیں ہوتا۔ یہ منحصر کرتا ہے کہ آپ کس کو گلے لگا رہے ہیں اور کیسے اور کس حالات میں۔ اس میں پہلو زیادہ اہم ہے۔ ہاں! کچھ گلے لگانے کا عمل بالکل ہی سیکسوئل ہوتا ہے، اگر آپ بہت ہی مباشرت طریقے سے کسی کو گلے لگا رہے ہیں اور دوسرے شخص کے جگہ چھو رہے ہیں، یہاں تک کہ نامناسب مقامات کو۔ اگر کوئی گلے ملنا ہمیشہ جنسی نہیں ہوتا ہے۔ یہ اس بات پر منحصر ہے کہ آپ کس کو گلے لگا رہے ہیں اور کس حالات میں، اس میں سیاق و سباق زیادہ اہم ہے۔ ہاں، اگر آپ کسی اور کو بہت ہی مباشرت سے گلے لگا رہے ہیں تو ، کچھ گلے لگنا فطرت کے لحاظ سے انتہائی جنسی ہیں۔ ہر جگہ جسم کو چھونا، یہاں تک کہ نامناسب جگہیں بھی۔ اگر آگ یہ جنسی معاملہ زیادہ دیر تک جاری رہتا ہے تو پھر اسے کسی شخص کا جنسی اشارہ بھی سمجھا جاسکتا ہے۔ آپ کو جسمانی زبان پر نظر رکھنا ہوگا۔


ان باتوں کا فیصلہ بے ساختہ ہوتا ہے۔ آپ کو اس بات سے تجربہ ہوتا ہے کہ گلے ملنا قدرے عجیب ہے۔ اس بات کا کوئی براہ راست فارمولا موجود نہیں ہے کہ آیا گلے جنسی عمل ہے یا نہیں۔ سب سے محفوظ طریقہ یہ ہے کہ اگر آپ کسی شخص کو اچھی طرح سے نہیں جانتے ہیں اور آپ کو معلوم نہیں ہے کہ وہ اس گلے لگنے کو کس طرح لیں گے تو اسے اس کی طرف سے گلے لگائیں۔ ایسی صورتحال میں، ایک دوسرے سے گلے مل کر بہت نرم، نرم مزاج اور یہ سب سے زیادہ محفوظ ہے۔




اگر سامنے والے دونوں بازوؤں کو پھیلا کر اس اقدام کا جواب دیتے ہیں، تو آپ گلے کو سمت سے بدل سکتے ہیں۔ جب کوئی اور آپ کو گلے لگانا چاہتا ہے اور آپ اس پیشکش سے بہت پرجوش نہیں ہوں تو، آپ براہ راست ہاتھ اٹھا سکتے ہیں یا کندھے پر تھپتھپا سکتے ہیں۔ آپ کندھے پر تھپتھپا کر اور مصافحہ کرتے ہوئے دوستانہ سلوک کو برقرار رکھ سکتے ہیں۔ اگر گلے ملنے کے دوران کسی وقت آپ کو تکلیف ہو تو آپ اس شخص کو اپنے ہاتھ سے دھکیل سکتے ہیں تاکہ اس کو ضروری پیغام ملے اور آئندہ وہ آپ کے ساتھ اس طرح دوبارہ کوشش نہ کریں۔ نجی اسپیس بنائے رکھنے کا حق آپ کے پاس ہے اور اس اسپیس کو پار کرنے کی اجازت آپ کس کو دیتے ہیں، یہ فیصلہ کرنے کا حق آپ کو ہی ہے۔ گلے ملنا مشکل بھرا ہوتا ہے، اگر آپ محتاط رہتے ہیں تو آپ گلے لگنے کے دوران جنسی اور غیر جنسی کے درمیان فرق کر سکتے ہیں۔
Published by: Nisar Ahmad
First published: Feb 27, 2021 09:12 PM IST