உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    ISRO:گگن یان مشن پر اسرو چیف کا بڑا بیان،اگلے سال تک نہیں ہوپائے گی انسان بردار خلائی پرواز

    ISRO چیف سومناتھ نے گگن یان مشن کو لے کر دیا بڑا بیان۔

    ISRO چیف سومناتھ نے گگن یان مشن کو لے کر دیا بڑا بیان۔

    اسرو کے سربراہ سومناتھ نے کولشیکھر پٹنم میں اسپیس پورٹ کی تعمیر کے بارے میں کہا کہ اسرو کے ہاتھ میں 2000 ایکڑ زمین آچکی ہے۔ ہمارے پاس وہ علاقہ ہے جہاں ہمیں لانچنگ پیڈ بنانا ہے۔ اس کے ساتھ ڈیزائن کا عمل بھی مکمل ہو گیا ہے۔ اب ٹینڈر کا عمل شروع کیا جائے گا۔

    • Share this:
      شری ہری کوٹہ: انڈین اسپیس ریسرچ آرگنائزیشن (اسرو) کے چیئرمین ایس سومناتھ نے اہم گگن یان مشن کے بارے میں جمعرات کو ایک بڑا اعلان کیا۔ ملک کی پہلی انسان بردار خلائی پرواز کے بارے میں اعلان کرتے ہوئے انہوں نے کہا کہ یہ پرواز اس سال یا اگلے سال نہیں ہو سکتی۔ انہوں نے کہا کہ ہم سب سے پہلے اس بات کو یقینی بنائیں گے کہ گاڑی میں تمام حفاظتی نظام موجود ہیں یا نہیں۔ ان کا کہنا تھا کہ یہ بہت اہم مشن ہے، اس لیے جب انسانوں کو خلا میں بھیجا جائے گا تو حفاظت پر بہت زیادہ توجہ دی جائے گی۔

      سیکورٹی پر خصوصی دھیان
      اسرو کے سربراہ نے یہ بیان تب دیا جب شری ہری کوٹہ میں اسپیس پورٹ پر ISRO کی طرف سے تین غیر ملکی سیٹلائٹس کا کامیاب لانچ کیا گیا۔ یہاں انہوں نے کہا کہ گگن یان مشن میں حفاظتی ٹیسٹ کئے جا رہے ہیں۔ اس دوران، اسرو کے سربراہ نے زور دیا کہ اگلے سال کے وسط میں ایک بغیر پائلٹ کے مشن کو انجام دیا جائے گا اور اس بات کو یقینی بنایا جائے گا کہ سب کچھ ٹھیک ہے۔ انہوں نے کہا کہ اگر ہم انسانوں کو خلاء میں بھیجنا چاہتے ہیں تو ہمیں سب سے پہلے حفاظتی نظام کو ہر طرح سے چیک کرنا ہوگا۔ اس کے لیے کئی بار کئی ٹیسٹ کرنے پڑیں گے۔

      چندریان-3 کو لے کر کہی یہ بات
      چندریان 3 کے بارے میں بات کرتے ہوئے اسرو کے سربراہ سومناتھ نے کہا کہ اس وقت بہت سارے ٹیسٹ کیے جا رہے ہیں۔ انہوں نے کہا کہ اس بار ہمیں چاند پر جانے کی کوئی جلدی نہیں ہے۔ اس وقت ہم ٹیسٹ کر رہے ہیں۔ انہوں نے کہا کہ اس بار ہم چاند پر اترنا یقینی بنانا چاہتے ہیں۔

      یہ بھی پڑھیں:
      Vice President Election:نائب صدارتی الیکشن کی تاریخ کااعلان،ضرورت پڑی تو6اگست کوہوگی ووٹنگ

      یہ بھی پڑھیں:
      Maharashtra Crisis:اودھو کے استعفے کے بعد مہاراشٹرمیں کیاہوگا،کس کوملے گاشیوسیناکاتیرکمان؟

      اس دوران اسرو کے سربراہ سومناتھ نے کولشیکھر پٹنم میں اسپیس پورٹ کی تعمیر کے بارے میں کہا کہ اسرو کے ہاتھ میں 2000 ایکڑ زمین آچکی ہے۔ ہمارے پاس وہ علاقہ ہے جہاں ہمیں لانچنگ پیڈ بنانا ہے۔ اس کے ساتھ ڈیزائن کا عمل بھی مکمل ہو گیا ہے۔ اب ٹینڈر کا عمل شروع کیا جائے گا۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: