உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    جئے پور لٹریچر فیسٹیول: آج سے شروع ہورہا ہے سب سے بڑی ادبی تقریب، کئی مشہور شخصیات ہوں گی شامل

    جئے پور لٹریچر فیسٹیول 2022۔

    جئے پور لٹریچر فیسٹیول 2022۔

    Jaipur Literature Festival 2022: ہر سال جے پور لٹریچر فیسٹیول میں 400 سے زیادہ مقررین شرکت کرتے ہیں۔ 20 سے زائد ممالک کے شہری تقریباً 15 ہندوستانی اور 20 بین الاقوامی زبانوں میں حصہ لیتے ہیں، جن میں مصنفین، مفکرین، سیاست دان اور مشہور ثقافتی نام شامل ہیں۔

    • Share this:
      جے پور: Jaipur Literature Festival 2022: جے پور لٹریچر فیسٹیول 2022 آج سے شروع ہو گیا ہے۔ یہ 14 مارچ تک چلے گا۔ اس 10 دن چلنے والے اس طویل فیسٹیول میں پہلے پانچ دن ڈیجیٹل اور آخری پانچ دن فزیکل سیشنز ہوں گے۔ فیسٹیول کا آغاز 5 مارچ کو ڈیجیٹل سیشن سے ہوگا۔ اس کے بعد 10 مارچ سے فزیکل سیشن شروع ہوں گے۔

      ہر سال جے پور لٹریچر فیسٹیول میں 400 سے زیادہ مقررین شرکت کرتے ہیں۔ 20 سے زائد ممالک کے شہری تقریباً 15 ہندوستانی اور 20 بین الاقوامی زبانوں میں حصہ لیتے ہیں، جن میں مصنفین، مفکرین، سیاست دان اور مشہور ثقافتی نام شامل ہیں۔ اس کے ساتھ ساتھ نوبل، بکر، پلٹزر، ادب سے لے کر تمام بڑے ادبی انعام یافتگان پروگرام میں شرکت کریں گے۔

      یہ بھی پڑھیں:
      Twitter کافیکٹ چیک پروگرام اب خود پلیٹ فارم پر موجودکچھ صارفین کوکرےگاآگاہ! آخرکیسے

      افتتاحی خطاب سے ہوگی شروعات
      آج میلے کے 15ویں ایڈیشن کا افتتاحی خطاب شریک ڈائریکٹر نمیتا گوکھلے اور ولیم ڈیلریمپل، فیسٹیول کے پروڈیوسر سنجے کے رائے، ٹیم ورک آرٹس فیسٹیول کے منیجنگ ڈائریکٹر کریں گے۔

      نمیتا گوکھلے جو خود مصنف ہیں اور اس فیسٹیول کی کو ڈائرکٹر بھی ہیں، نے کہا، ’ہم فیسٹیول کو ڈیجیٹل اور فزیکل طور پر لا رہے ہیں اور ہم اس کے لیے بہت پرجوش ہیں۔ ادب کے اس میلے میں کچھ عظیم، موجودہ ادیب اور مفکر ہمارے ساتھ شامل ہوں گے، جن میں نوبل انعام یافتہ عبدالرزاق گرنہ، ڈینیل کن مین، جارجیو پیرس اور ابھیجیت بنرجی شامل ہیں۔ ہندوستان کے بھرپور تنوع اور عالمی ادب کی شان کو ظاہر کرتے ہوئے، ہمارے پاس دنیا بھر سے ایوارڈ یافتہ مصنفین ہیں، نیز دلچسپ نئی آوازیں سننے کو ملتی ہیں۔

      یہ بھی پڑھیں:
      خواتین فنکاروں کے ذکر کے بغیر نہیں لکھی جا سکتی Urdu Adab کی تاریخ

      فیسٹیول کے مصنف اور شریک ڈائریکٹر، ولیم ڈیلریمپل نے کہا، ’وبائی بیماری سب کے لیے ایک مشکل وقت رہا ہے، لیکن ادبی میلوں نے اپنے وجود کے چیلنجوں کا بہادری سے سامنا کیا۔ اب ہم واپس آگئے ہیں، اور جئے پور کی مقدس مٹی پر اپنے پسندیدہ تہوار کو واپس لانے کے لئے پرتجسس ہیں۔‘‘
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: