உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Target Killings In Kashmir:امرناتھ یاترا میں سیکورٹی پر آج دہلی میں ہوگا غور، امت شاہ سے ملیں گے گورنر منوج سنہا

    J&K News: جموں و کشمیر میں سیکورٹی صورتحال کا جائزہ لیں گے امت شاہ۔

    J&K News: جموں و کشمیر میں سیکورٹی صورتحال کا جائزہ لیں گے امت شاہ۔

    سطح سمندر سے تقریباً 3888 میٹر کی بلندی پر واقع شری امرناتھ کے مقدس غار کی سالانہ یاترا 30 جون سے شروع ہو رہی ہے۔ اس میں تقریباً آٹھ لاکھ عقیدت مندوں کی شرکت متوقع ہے۔ دہشت گرد تنظیم ٹی آر ایف نے یاتریوں پر حملے کی دھمکی دی ہے۔

    • Share this:
      Target Killings In Kashmir:مرکزی وزیر داخلہ امت شاہ نے منگل کو نئی دہلی میں کشمیر میں کشمیری ہندوؤں اور دیگر ریاستوں کے لوگوں کی ٹارگٹ کلنگ کے مسلسل واقعات اور اگلے ماہ شروع ہونے والی شری امرناتھ کے مقدس غار کی سالانہ یاترا کے پیش نظر سیکورٹی انتظامات کا جائزہ لیں گے۔

      لیفٹیننٹ گورنر منوج سنہا، جموں و کشمیر پولیس کے سینئر افسران، ڈائریکٹر جنرل سی آر پی ایف اور مرکزی انٹیلی جنس ایجنسیوں کے سینئر افسران میٹنگ میں حصہ لے رہے ہیں۔

      کشمیر کے سیکورٹی منظر نامے پر گزشتہ ایک ہفتے میں یہ دوسری میٹنگ ہے۔ اس سے پہلے 13 مئی کو مرکزی داخلہ سکریٹری اے کے بھلا نے جموں و کشمیر کے سینئر سویلین اور پولیس افسران اور مرکزی نیم فوجی دستوں کے سینئر افسران کی میٹنگ میں سیکورٹی کے حالات کا جائزہ لیا۔

      دہلی میں ہونے والی اس میٹنگ سے قبل ڈائریکٹر جنرل سی آر پی ایف پنکج سنگھ نے ریاست کے مختلف حصوں کا دورہ کیا اور سی آر پی ایف اور پولیس کے سینئر افسران کے ساتھ صورتحال کا جائزہ لیا۔ وہ آج صبح ہی سری نگر سے دہلی واپس آئے ہیں۔ دہلی واپس آنے سے پہلے، انہوں نے شری امرناتھ کی سالانہ یاترا کے لیے کی جا رہی تیاریوں کا جائزہ لینے کے لیے بالٹال، ننوان اور مقدس غار کا دورہ کیا۔ انہوں نے سری نگر میں انسداد دہشت گردی کی کارروائیوں پر سی آر پی ایف کے متعلقہ افسران سے بھی بات چیت کی ہے۔

      یہ بھی پڑھیں:
      J&K: کشمیری پنڈتوں میں پھیلے ڈر کے درمیان پلوامہ میں دہشت گردانہ دھمکی، وادی چھوڑ دیں ورنہ

      سطح سمندر سے تقریباً 3888 میٹر کی بلندی پر واقع شری امرناتھ کے مقدس غار کی سالانہ یاترا 30 جون سے شروع ہو رہی ہے۔ اس میں تقریباً آٹھ لاکھ عقیدت مندوں کی شرکت متوقع ہے۔ دہشت گرد تنظیم ٹی آر ایف نے یاتریوں پر حملے کی دھمکی دی ہے۔ دہشت گردوں نے ایک بار پھر یاترا کو خراب کرنے اور کشمیر کا ماحول خراب کرنے کی سازش کے تحت ٹارگٹ کلنگ کا عمل شروع کر دیا ہے۔

      یہ بھی پڑھیں:
      Amarnath Yatra کی نگرانی کریں گے ڈرون کیمرا، 12000 جوان ہوں گے تحفظ کیلئے تعینات

      گزشتہ ہفتے اس نے ایک غیر مسلح پولیس اہلکار ریاض احمد ٹھوکر کو اس کے گھر کے باہر قتل کر دیا تھا، اس کے علاوہ ایک کشمیری ہندو ملازم راہول بھٹ کو تحصیلدار کے دفتر میں گھس کر قتل کر دیا تھا۔ دہشت گردی کی وارداتوں میں اضافے سے مدعیان میں سیکورٹی کے انتظامات پر سوالات اٹھ گئے ہیں جب کہ لوگوں میں خوف وہراس بھی پھیل گیا ہے۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: