ہوم » نیوز » شمالی ہندوستان

ملک بھرمیں جنتاکرفیوشروع: ٹرین، بس اورہوائی سفربند، عوام سے گھروں میں رہنے کی اپیل

جنتا کرفیو کے دوران عوام کو صبر وتحمل سے کام لینا چاہیے۔ کورونا کے خلاف جنگ کے طور پر ، وزیر اعظم نریندر مودی نے جمعرات کو ملک سے خطاب کرتے ہوئے عوامی کرفیو کی اپیل کی۔

  • Share this:
ملک بھرمیں جنتاکرفیوشروع: ٹرین، بس اورہوائی سفربند، عوام سے گھروں میں رہنے کی اپیل
ملک بھر میں جنتا کرفیوشروع

نئی دہلی:کورونا وائرس (COVID-19) کی وجہ سے پیدا ہونے والی صورتحال ےے درمیان ، ملک میں اتوار کی صبح سات سے نو بجے کے درمیان 14 گھنٹوں کا 'جنتا کرفیو'شروع ہوگیاہے۔جنتا کرفیو کے دوران عوام کو صبر وتحمل سے کام لینا چاہیے۔ کورونا کے خلاف جنگ کے طور پر ، وزیر اعظم نریندر مودی نے جمعرات کو ملک سے خطاب کرتے ہوئے عوامی کرفیو کی اپیل کی۔ اس دوران ، انہوں نے کہا تھا کہ لوگ اتوار کی صبح 7 سے 9 بجے کے درمیان اپنے گھروں کو باہر نہ نکلیں۔ وزیر اعظم مودی کی اپیل پر پورا ملک جنتا کرفیو کا اہتمام کررہاہے۔


جنتا کرفیو کے پیش نظر ، ریاستی حکومتوں نے ضروری ہدایات جاری کی ہیں ، جبکہ تمام سرکاری اور نجی تنظیمیں اپنی سطح پر کرفیو کو کامیاب بنانے کے لئے تیار ہیں۔ میڈیکل ، پولیس ، میڈیا اور آن لائن ڈیلیوری اہلکاروں جیسی ضروری خدمات سے وابستہ افراد کو ان کے کام کی پابندی کے سبب عوامی کرفیو سے استثنیٰ قرار دیاگیاہے۔جتنا کرفیو سے کورونا وائرس کی وباء پرقابوپانے میں مدد ملنے کا امکان ہے۔


ہندوستان میں کورونا وائرس کی معاملات میں تیزی سے اضافہ


ہندوستان میں کورونا وائرس کے واقعات میں تیزی سے اضافہ ہورہا ہے۔ اب تک ملک میں کورونا وائرس کے 315 مثبت کیس سامنے آئے ہیں۔ ہفتے کے روز ملک میں 55 نئے کیس سامنے آئے تھے۔ اسی کے ساتھ ہی 23 افراد بازیاب ہوئے ہیں اور 4 ہلاکتیں ہوئی ہے۔

جنتاکرفیو کیا ہے؟

کرفیو کا مطلب ہے لوگ اپنے گھروں میں رہیں۔ عام طور پر اس کا اعلان انتظامیہ امن و امان سے متعلق امور کی برقرار ی کے لیے کیاجاتاہے۔ اس بار ملک کو وبا سے بچانے کے لئے وزیر اعظم کی اپیل پرجنتا کرفیو کیاجارہاہے۔ یہ ایک تاریخی لمحہ ہے جب عوام رضاکارانہ طور پر کرفیو کا اہتمام کرینگے۔

جنتا کرفیوکی ضرورت کیوں محسوس کی گئی؟

ہندوستان میں کورونا انفیکشن اس وقت اسٹیج 2 میں ہے اور کرورنا کی وباء تیز ی سے پھیل رہی ہے امکان ہے کہ ملک میں بہت جلدہی مرحلہ 3 یا کمیونٹی ٹرانسمیشن کا خطرہ بڑھ جائے۔ اس خطرے سے بچنے کے لئے ، معاشرتی دوری یعنی ایک دوسرے سے دور رہنا اور بھیڑ والی جگہوں پر نہ جانا ایک اہم اقدام سمجھا جاتا ہے۔ ایسی صورتحال میں ، لوگ اپنے گھروں میں قیام پذیر اس انفیکشن کی وباء پر قابوپا سکتے ہیں۔

جنتا کرفیو کو کامیاب بنانے کی اپیل

وزرائے اعلی اور دیگر رہنماؤں نے لوگوں سے صبح 7 بجے سے رات 9 بجے تک جنتا کرفیو کا اہتمام کرنے کی اپیل کی۔ انہوں نے کہا کہ انفیکشن کا سلسلہ توڑنے کے لئے معاشرتی اجتماع سے دوری رکھنا ضروری ہے کیونکہ کورونا کے معاملات میں اضافہ ہوا ہے۔ مہاراشٹر ، اڈیشہ اور بہار جیسی ریاستوں نے مہینے کے آخر تک جزوی طور پر بندش عائد کردی ہے۔ وہیں تلنگانہ میں 24گھنٹوں کا جنتا کرفیو صبح 6 بجے سے شروع ہوگیاہے اور پوری ریاست میں آرٹی سی بسیں اور حیدرآباد میں میٹرو ریل کو بند کردیاگیاہے۔

ٹرین آج رات 10 بجے تک نہیں چلے گی

گزشتہ رات سے لے کر اتوار رات10 بجے تک ملک کے کسی بھی ریلوے اسٹیشن سے کوئی مسافر ٹرین نہیں چلے گی ، جبکہ تمام مضافاتی ٹرین خدمات کو کم سے کم کردیا جائے گا۔ دہلی سمیت دیگر شہروں میں میٹرو خدمات دن بھر ملتوی رہیں گی۔


ہوائی سفر بھی بند

گو ایئر ، انڈیگو اور وسٹاار جیسی ہوا بازی کمپنیوں نے اعلان کیا ہے کہ وہ اتوار کے روز ملک بھر میں اپنے ادارے بند کردیں گے۔ کنفیڈریشن آف آل انڈیا ٹریڈرز (CAIT) نے اعلان کیا ہے کہ وہ اتوار کو ملک بھر میں اپنے ادارے بند کردیں گے۔


ہر شعبے میں تنظیموں کی حمایت کی

ہر خطے میں تنظیموں اور اداروں نے اتوار کے لئے پابندی کا اعلان کیا ہے۔ اتوار کے روز 'سنڈے ماس' سمیت مختلف مذہبی مقامات پر باقاعدگی سے مذہبی اجتماعات کو بھی معطل کردیاگیاہے۔ وہیں جیلوں میں بند قیدیوں کے لیے ان کے اہل خانہ سے ملنے پر پابندی عائد کردی گئی ہے
First published: Mar 22, 2020 07:07 AM IST