جیون سمواد: خود کو سننا بھی دوسروں کو سننے، سمجھنے جتنا ضروری

اپنا خیال رکھنا ایک بہت ہی ضروری چیز ہے۔ اصل میں ہم نے خیال رکھنے کو صرف جسمانی مان لیا ہے۔ خود کو بیماریوں سے بچانا، اچھا کھانا، اچھے کپڑے یہی ہمارے خیال کی تعریف ہیں۔

Oct 17, 2019 03:36 PM IST | Updated on: Oct 17, 2019 03:42 PM IST
جیون سمواد: خود کو سننا بھی دوسروں کو سننے، سمجھنے جتنا ضروری

ہم سب کو سننے اور سمجھنے میں اتنے مصروف ہو جاتے ہیں کہ اپنی طرف سے ہمارا دھیان ہی ہٹ جاتا ہے۔ خود کو سننا بھی دوسروں کو سننے، سمجھنے جتنا ضروری ہے۔ ہم اتنے شور کے درمیان رہتے ہیں کہ اپنی طرف سے تقریبا کٹتے جاتے ہیں۔ ہم اپنے خواب اور کچھ بننے کے عمل میں اپنے سے ہی دور ہوتے جاتے ہیں۔ یہ کچھ ایسا ہے کہ بچپن سے آپ کسی بڑے میلے کو دیکھنے کا ارمان پالے رہتے ہیں۔ جیسے ہی میلے میں پہنچتے ہیں، خود کو سب سے اکیلا محسوس کرنے لگتے ہیں۔ کیونکہ وہاں پہنچنے تک کے سفر میں آپ اکیلے پڑتے گئے۔

اپنا خیال رکھنا ایک بہت ہی ضروری چیز ہے۔ اصل میں ہم نے خیال رکھنے کو صرف جسمانی مان لیا ہے۔ خود کو بیماریوں سے بچانا، اچھا کھانا، اچھے کپڑے یہی ہمارے خیال کی تعریف ہیں۔ یہ ہماری تعریف تو ہو سکتے ہیں لیکن غذا نہیں۔ ہمارا دماغ، اپنا خیال رکھنے سے بہت باریکی سے جڑا ہوا ہے۔

Loading...

ہمارے دماغ، روح پر بہت سارا کباڑ، کچرا اکھٹا ہوتا رہتا ہے۔ دوسروں سے حسد، اپنے سے پیار کی کمی اور انسانیت میں یقین کی اندیکھی سے ہم دماغ پر بہت سارا دباؤ ڈالتے رہتے ہیں۔

چھوٹی سی مثال سے سمجھتے ہیں۔ دو دوست ہیں۔ پہلا، سب کی خوشی میں اپنی خوشی تلاش کرتا ہے۔ سب کے آگے بڑھنے میں وہ اپنے کو دیکھتا رہتا ہے۔ خود بھی آگے بڑھتا ہے لیکن اس کے اندر دوسروں سے پیچھے رہ جانے کا احساس نہیں ہے۔ وہ اپنا خیال رکھتا ہے، کیونکہ وہ اپنے دماغ میں اپنے ساتھیوں کے لئے حسد اور جلن کو جگہ نہیں دیتا۔ دوسرا، پہلے کا ہی ساتھی ہے۔ اس کے دماغ میں دوسروں کے لئے سخت حسد ہے۔

اگر حسد کا احساس جلن کی طرف چلا جاتا ہے تو وہ سب کا ساتھ حاصل نہیں کرسکتا۔ سب کے ساتھ چلنے کے لئے دوسروں کے لئے دماغ بڑا کرنا ہوتا ہے۔ دماغ کو کھلا بنانا ہوتا ہے۔ دوسروں کے لئے ہمدردی رکھنی ہوتی ہے۔ معافی چاہنے سے زیادہ ضروری ہے معاف کرنے کا مشق۔ اس سے ہی ہمارا دماغ بڑا ہوتا ہے۔ چھوٹے دماغ سے جیسے کوئی بڑا نہیں ہوتا، ویسے ہی حسد کا احساس رکھنے سے آپ کا بھلا نہیں ہوتا۔

اپنا خیال رکھنے کا مطلب خود کو سنتے رہنے سے ہے۔ اپنے سے سمواد بنائے رکھنا، اپنے کو جاننے سمجھنے اور متعدد بحران سے بچائے رکھنے میں مددگار ہے۔ یہ آپ کو اپنے راستے چلنے میں مدد کرتا ہے۔ زندگی کا لطف صرف اس بات میں نہیں ہے کہ ہم دوڑ میں کہیں پیچھے نہ رہ جائیں، بلکہ اس سے زیادہ اس بات میں ہے کہ ہم جو ہونا چاہتے ہیں، اس کے کتنے نزدیک ہیں۔ اس وقت ہم سب جس گہری اداسی اور اکیلے پن کی طرف بڑھ رہے ہیں ، اس کا مقابلہ کرنے کے لئے دوسروں سے سمواد سے ضروری خود سے سمواد، پیار کرنا ہے۔

Email: dayashankarmishra2015@gmail.com

Address: Jeevan Sanvad (Dayashankar Mishr)

Network18

Express Trade Tower,3rd Floor, A Wing,

Sector 16, A, Film City, Noida (UP)

اپنے سوالات اور مشورے انباکس میں شئیر کریں۔

(https://twitter.com/dayashankarmi )(https://www.facebook.com/dayashankar.mishra.54 )

 

Loading...