உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Jet Airways: جیٹ ایئرویز ستمبر اکتوبر سے دوبارہ شروع کرے گا پروازیں، بین الاقوامی مسافرین کو ہوگی سہولت

    Youtube Video

    میڈیا کو ایک انٹرویو میں بتایا کہ یہ ایک بہت پیچیدہ، لمبا اور سخت عمل ہے اور ہم اب آخری مراحل میں ہیں۔ ہم اس بات کو یقینی بنانا چاہتے ہیں کہ تمام انتظامات کیے گئے ہیں۔ ہم امید کرتے ہیں کہ ایئر آپریٹر پرمٹ (AOP) کے تیار ہونے کے بعد کچھ اور مہینوں میں آپریشنز کو دوبارہ شروع کرنے کیا جائے گا۔

    • Share this:
      نجی کیریئر جیٹ ایئرویز کے چیف ایگزیکٹو آفیسر نے حال ہی میں متعدد خبروں کو بتایا۔ ہے کہ جیٹ ایئرویز (Jet Airways) کے نئے پروموٹرز کے تحت ستمبر کے آخر سے اکتوبر تک دوبارہ پرواز کرنے کا امکان ہے۔ جیٹ ایئرویز کے سی ای او سنجیو کپور نے کہا کہ ایئر لائنز AOC (ایئر آپریٹرز سرٹیفکیٹ) کی دوبارہ تصدیق کے بعد جولائی تا ستمبر سہ ماہی میں اپنے ہوائی جہاز اڑانے کا ہدف بنا رہی ہے، جس کا مقصد مئی کے شروع تک کرنا ہے۔

      انہوں نے کہا کہ لیز پر لیے گئے بوئنگ 737 طیاروں کا استعمال کرتے ہوئے رواں ماہ کے آخر تک فلائٹ آپریشن شروع ہونے کی امید ہے۔ انہوں نے میڈیا کو ایک انٹرویو میں بتایا کہ یہ ایک بہت پیچیدہ، لمبا اور سخت عمل ہے اور ہم اب آخری مراحل میں ہیں۔ ہم اس بات کو یقینی بنانا چاہتے ہیں کہ تمام انتظامات کیے گئے ہیں۔

      ’ہم امید کرتے ہیں کہ ایئر آپریٹر پرمٹ (AOP) کے تیار ہونے کے بعد کچھ اور مہینوں میں آپریشنز کو دوبارہ شروع کرنے کیا جائے گا۔ ہمارا منصوبہ اکتوبر تک ممکنہ طور پر تھوڑا سا پہلے اڑان بھرنے کا ہے، لیکن اس سے ہمیں دوبارہ پرواز کرنے کے قابل ہونے میں چند ماہ لگیں گے‘۔

      مزید پڑھیں: ملئے پاکستان کے نئے ‘شاہکار‘ شہباز شریف سے، جو بن سکتے ہیں عمران خان کی جگہ وزیر اعظم

      سی ای او نے Mint کو یہ بھی بتایا کہ Jet Airways 2.0 کا بیڑا کم از کم ابتدائی سال کے لیے لیز پر چلے گا اور اس سلسلے میں بہت سارے ہوائی جہاز پرانے اور نئے ہیں، جن کو استعمال کیا جائے گا۔ ہم فیصلہ کریں گے کہ ہماری ضروریات اور لاگت کے فوائد کے پیش نظر ہمارے لیے کیا بہتر ہے۔ میں قطعی نمبر نہیں دینا چاہتا، لیکن ہم جانتے ہیں کہ کسی خاص پیمانے پر تیزی سے پہنچنا ضروری ہے کیونکہ یہ بہت بڑے پیمانے پر چلنے والا کاروبار ہے۔ بلاشبہ جب ہم ہوائی جہاز کا آرڈر دیتے ہیں، تو یہ جدید اور ایندھن کی بچت والے طیاروں کے لیے ہو گا۔

      مزید پڑھیں: Hajj: سعودی حکومت کا بڑا فیصلہ: عازمین کو مناسک کی ادائیگی کے دوران احتیاطی تدابیر پر عمل کرنا ہوگا ضروری: یہاں جانئے گائیڈ لایئنس

      جیٹ ایندھن کی بڑھتی ہوئی قیمتوں کے درمیان پروازوں کی لاگت کو کنٹرول کرنے کے بارے میں جیٹ ایئرویز کے سی ای او نے کہا کہ ایندھن کی قیمت ان کے کنٹرول میں نہیں ہے، دوسری قیمتیں مسابقتی فوائد کا تعین کر سکتی ہیں۔ یہ نہ صرف ہوائی جہاز کی دیکھ بھال اور انجن کی دیکھ بھال کے معاہدے ہیں۔

      اس کے علاوہ دیگر معاہدے جیسے آئی ٹی، گراؤنڈ ہینڈلنگ، باہر سروس فراہم کنندہ کے معاہدے، کال سینٹر کے معاہدے، تقسیم کے اخراجات وغیرہ بھی اس میں شامل ہیں۔ ان میں سے ہر ایک کو کنٹرول کرنا ہوتا ہے۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: