உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    4 جی ڈاؤن لوڈ اسپیڈ میں JIO کا جلوہ برقرار، ایئرٹیل اور ووڈا فون آئیڈیا پیچھے چھوٹے

    4 جی ڈاؤن لوڈ اسپیڈ میں جیو کا جلوہ برقرار

    4 جی ڈاؤن لوڈ اسپیڈ میں جیو کا جلوہ برقرار

    21.1 ایم بی پی ایس کی اوسط 4 جی ڈاون لوڈ اسپیڈ کے ساتھ جیو کا جلوہ برقرار ہے۔ 4 جی اوسط اپ لوڈ سپیڈ میں وی آئی انڈیا پہلے نمبر پر، ٹرائی نے مارچ ماہ کے اعداد و شمار جاری کئے۔ سرکاری بی ایس ایل کی سپیڈ بھی بڑھی، تو ایئر ٹیل اور وائی آئی کی گھٹی، ڈاون لوڈ اور ا پ لوڈ دونوں میں ایئر ٹیل تیسرے نمبر پر ہے۔

    • Share this:
      نئی دہلی: ملک کے مشہور صنعت کار مکیش امبانی کی کمپنی ریلائنس جیونے ایک بار پھر 4 جی ڈاؤن لوڈ اسپیڈ میں اپنی بادشاہت برقرار رکھی ہے۔ ٹیلی کام ریگولیٹری اتھارٹی آف انڈیا (TRAI) کے ذریعہ مارچ کے مہینے کے لئے جاری کردہ اعداد و شمار کے مطابق، جیوکی اوسط 4 جی ڈاؤن لوڈ کی رفتار 21.1 ایم بی پی ایس ماپی گئی تھی۔ فروری کے مہینے کے مقابلے میں، اس نے 0.5 ایم بی پی ایس کا اچھال دیکھنے کو ملا۔فروری کے مہینے میںجیو کی اوسط 4 جی ڈاؤن لوڈ کی رفتار 20.6 ایم بی پی ایس تھی۔ جیو کے علاوہ صرف سرکاری کمپنی بی ایس این ایل نے رفتار میں اضافہ کیا ہے۔ اس کی 4 جی ڈاؤن لوڈ کی رفتار مارچ میں 6.1 ایم بی پی ایس ماپی گئی جبکہ فروری میں یہ 4.8 ایم بی پی ایس تھی۔
      اعداد و شمار سے پتہ چلتا ہے کہ ٹیلی کام کمپنیاں، ایئرٹیل اور ووڈا ۔ آئیڈیاکی 4 جی رفتار مارچ میں کم ہوئی۔ ایئرٹیل کو سب سے زیادہ نقصان اٹھانا پڑا، اس کی 4 جی ڈاؤن لوڈ کی رفتار پچھلے مہینے کے مقابلے مارچ میں 1.3 ایم بی پی ایس کم ہوئی۔ اسی وقت، رفتار کے لحاظ سے، ووڈا۔آئیڈیا کو بھی 0.5 ایم بی پی ایس کا نقصان اٹھانا پڑا۔ ایئرٹیل کی رفتار13.7 ایم بی پی ایس تھی جبکہ وی آئی انڈیا کی رفتار 17.9 ایم بی پی ایس تھی۔

      ٹیلی کام ریگولیٹری اتھارٹی آف انڈیا (TRAI) کے ذریعہ مارچ کے مہینے کے لئے جاری کردہ اعداد و شمار کے مطابق، جیوکی اوسط 4 جی ڈاؤن لوڈ کی رفتار 21.1 ایم بی پی ایس ماپی گئی تھی۔
      ٹیلی کام ریگولیٹری اتھارٹی آف انڈیا (TRAI) کے ذریعہ مارچ کے مہینے کے لئے جاری کردہ اعداد و شمار کے مطابق، جیوکی اوسط 4 جی ڈاؤن لوڈ کی رفتار 21.1 ایم بی پی ایس ماپی گئی تھی۔


      ہر بار کی طرح اس بار بھیریلائنس جیو نے ایک بار پھر ایئر ٹیل اور ووڈا۔ آئیڈیا کوو اوسط 4G ڈاؤن لوڈ اسپیڈ کے معاملے میں شکست دی ہے۔ مارچ کے مہینے میں، جیو کی 4 جی ڈاؤن لوڈ کی رفتار ایئر ٹیل سے 7.4 ایم بی پی ایس زیادہ اور ووڈا ۔ آئیڈیا سے 3.2 ایم بی پی ایس زیادہ تھی۔ ریلائنس جیو نے پچھلے کئی سالوں سے مسلسل 4 جی ڈاؤن لوڈ کی اوسط رفتار میں پہلے نمبر پر ہے۔ ووڈا ۔ آئیڈیا انڈیا دوسرے نمبر پر برقرار ہے اور اس نے بھارتی ایئرٹیل کو تیسرے نمبر پر دھکیل دیا ہے۔

      ڈاؤن لوڈ کی طرح اوسط 4 جی اپ لوڈ کی رفتار میں بھی بھارتی ایئر ٹیل تیسرے نمبر پر ہے۔ مارچ کے مہینے میں کمپنی کی اپ لوڈ کی اوسط رفتار 6.1 ایم بی پی ایس تھی۔ 8.2 ایم بی پی ایس کے ساتھ وی آئی انڈیا اوسط 4 جی اپ لوڈ کی رفتار کے ساتھ چارٹ میں سرفہرست ہے۔ ریلائنس جیو نے 7.3 ایم بی پی ایس کی اپ لوڈ اسپیڈ کے ساتھ دوسرا نمبر حاصل کیا۔ بی ایس این ایل نے بھی 5.1 ایم بی پی ایس کی اوسط اپ لوڈ رفتار کے ساتھ مقابلہ کرنے کی پوری کوشش کی
      ٹرائی کے ذریعہ اوسط رفتار کی شماری مائی سپیڈ ایپلی کیشن کی مدد سے جمع کئے گئے ریئل ٹائم اعداد وشمار کی بنیاد پر کی جاتی ہے۔
      Published by:Nisar Ahmad
      First published: