உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Jio Recharge Plan: اب 28 دن بلکہ اتنے دن میں ختم ہوگا آپ کا ریچارج، ہر دن ملے گا 1.5GB ڈیٹا

    Jio Recharge Plan:  کمپنی کا 259 روپے کا پلان کافی منفرد ہے، کیونکہ یہ صارف کو کیلنڈر کی ایک ہی تاریخ پر لامحدود ڈیٹا UNLIMITED DATA  اور کالنگ سے لطف اندوز ہونے کی اجازت دیتا ہے۔ اس کا مطلب ہے کہ اب آپ کو 28 دنوں کے لیے ریچارج نہیں  بلکہ ہر مہینے کیلنڈر کی کوئی ایک  تاریخ  پر Recharge  کرانا ہوگا۔

    Jio Recharge Plan: کمپنی کا 259 روپے کا پلان کافی منفرد ہے، کیونکہ یہ صارف کو کیلنڈر کی ایک ہی تاریخ پر لامحدود ڈیٹا UNLIMITED DATA اور کالنگ سے لطف اندوز ہونے کی اجازت دیتا ہے۔ اس کا مطلب ہے کہ اب آپ کو 28 دنوں کے لیے ریچارج نہیں بلکہ ہر مہینے کیلنڈر کی کوئی ایک تاریخ پر Recharge کرانا ہوگا۔

    Jio Recharge Plan: کمپنی کا 259 روپے کا پلان کافی منفرد ہے، کیونکہ یہ صارف کو کیلنڈر کی ایک ہی تاریخ پر لامحدود ڈیٹا UNLIMITED DATA اور کالنگ سے لطف اندوز ہونے کی اجازت دیتا ہے۔ اس کا مطلب ہے کہ اب آپ کو 28 دنوں کے لیے ریچارج نہیں بلکہ ہر مہینے کیلنڈر کی کوئی ایک تاریخ پر Recharge کرانا ہوگا۔

    • Share this:
      ہندوستان کے سب سے بڑے ٹیلی کام آپریٹر Jio نے صارفین کے لیے 'کیلنڈر مہینے کی میعاد' Recharge پری پیڈ پلان شروع کرنے کا اعلان کیا ہے۔ کمپنی کا 259 روپے کا پلان کافی منفرد ہے، کیونکہ یہ صارف کو کیلنڈر کی ایک ہی تاریخ پر لامحدود ڈیٹا UNLIMITED DATA  اور کالنگ سے لطف اندوز ہونے کی اجازت دیتا ہے۔ اس کا مطلب ہے کہ اب آپ کو 28 دنوں کے لیے ریچارج نہیں  بلکہ ہر مہینے کیلنڈر کی کوئی ایک  تاریخ  پر Recharge  کرانا ہوگا۔
      یہ انوویشن پری پیڈ یوزرس کو ہر ماہ صرف ایک ریچارج کی تاریخ یاد رکھنے میں مدد ملے کرے گا۔ ہم آپ کو بتاتے ہیں کہ اگر صارفین Jio کے نئے 259 روپے کے ماہانہ پلان سے 5 مارچ کو ریچارج کرتے ہیں، تو انہیں بقیہ ریچارج 5 اپریل، 5 مئی اور 5 جون جیسی تاریخوں پر کرانا ہوگا۔ اس کے ساتھ، صارف کو صرف 5 تاریخ کو یاد رکھنا ہوگا، اور ہر ماہ اسی تاریخ کو ری چارج کرنا ہوگا۔
      غلطی سے بھی کبھی Google پر ان چیزوں کو سرچ نہ کریں، ہو سکتا ہے پنگا

      اگر آپ بھی 15 منٹ پہلے اپنی تمام سرچ ہسٹری ڈیلیٹ کرنا چاہتے ہیں تو یہ فیچر آپ کے لیے بہت کارآمد ثابت ہوگا۔

      یہ نیا Jio پلان کیسے کام کرے گا؟
      جیو Jio کے باقی پری پیڈ پلانوں کی طرح، 259 روپے والے پلان کو بھی ایک وقت میں کئی بار ری چارج کیا جا سکتا ہے۔ ایڈوانس ریچارج پلان ایک قطار میں جاتا ہے اور مخصوص تاریخ پر خود بخود چالو ہوجاتا ہے۔ اس کی وجہ سے کئی طرح کی پریشانیوں سے بچا جا سکتا ہے اور جلد ری چارج کرنے کی پریشانی بھی ختم ہو جاتی ہے۔
      آپ کو بتادیں کہ یہ پلان تمام آن لائن اور آف لائن چینلز کے ذریعے نئے اور موجودہ صارفین دونوں کے لیے دستیاب ہے۔ 259 روپے والے پلان کے فوائد کی بات کریں تو اس میں ہر روز 1.5GB ڈیٹا دیا جاتا ہے، اور ڈیٹا ختم ہونے کے بعد اس کی رفتار 64Kbps ہو جائے گی۔

      Ajab-Gajab Love story: بیوہ بہن کو بھائی سے ہوا پیار، دونوں چاہتے ہیں ساتھ جینا اور مرنا، لیکن گھر والوں نے کیا سخت اعتراض تو تھانے پہنچا جوڑا

      اس میں لامحدود وائس کالنگ اور 100SMS ہر روز دستیاب ہوں گے۔ اس کے علاوہ Jio ایپس کی مفت سبسکرپشن بھی اس کے ساتھ دی جارہی ہے۔ اس کی میعاد ایک ماہ کی ہے، اور ہر ماہ اسی تاریخ کو لو رینیو ہوجائے گی۔
      (ڈسکلیمر: نیوز 18 اردو ڈاٹ کام ریلائنس انڈسٹریز کی کمپنی نیٹ ورک 18 میڈیا اینڈ انویسٹمنٹ لمیٹڈ کا حصہ ہے۔ نیٹ ورک 18 میڈیا اینڈ انویسٹمنٹ لمیٹڈ ریلائنس انڈسٹریز کی ملکیت ہے۔)

       
      Published by:Sana Naeem
      First published: