உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Jobs in Telangana: گروپ I پریلیمنری امتحان کی کیسے کریں تیاری، جانیے مکمل تفصیلات

    Youtube Video

    جہاں تک ریاستی پبلک سروس کمیشن کے امتحانات کا تعلق ہے، ان امتحانات میں عام طور پر قومی اور علاقائی مسائل پر توجہ دی جاتی ہے۔ لہٰذا آج تک کے تمام بڑے بین الاقوامی واقعات کا مختصراً جائزہ جیسے اقوام متحدہ کی تشکیل، دو عالمی جنگیں وغیرہ اور دوسرے ممالک کے ساتھ بھارت کے تعلقات خاص طور پر اس کے پڑوسیوں جیسے دوسرے ممالک کے ساتھ کیے گئے معاہدے وغیرہ پر کوئی بھی سوال پوچھا جاسکتا ہے۔

    • Share this:
      کسی بھی مسابقتی امتحان کی تیاری کی طرف پہلا قدم امتحان کی ترتیب کو سمجھنا اور نصاب کی مکمل جانکاری ہے۔ یہاں اس مضمون کا مقصد نصاب کے بارے میں بیداری پیدا کرنا اور TSPSC گروپ-I کے حوالہ جات کی فہرست بنانا ہے۔

      امتحان کی ترتیب:

      تلنگانہ اسٹیٹ پبلک سروس کمیشن (TSPSC)گروپ I تین مرحلوں کا امتحان ہے جو پرلیمنری امتحان پر مشتمل ہے:

      ایک معروضی قسم کا امتحان (objective type examination) ہے جس میں جنرل اسٹڈیز اینڈ مینٹل ایبلٹی کے عنوان سے ایک ہی پیپر ہوتا ہے۔

      مینز کا امتحان:

      ایک وضاحتی امتحان ہے جس میں چھ پرچے ہوتے ہیں اور ہر پرچے کا وزن 150 نمبر ہوتا ہے۔

      پرسنلٹی ٹیسٹ:

      100 نمبروں کا زبانی انٹرویو ہے۔ پریلیمنری امتحان، مین امتحان کے لیے امتحان کو پاس کرنا ضروری ہے۔ حتمی انتخاب مینز امتحان اور شخصیت کے امتحان میں حاصل کردہ نمبروں کی بنیاد پر کیا جائے گا۔

      پریلیمنری امتحان:

      حوالہ کتب اور حکمت عملی کے ساتھ امتحان کا نصاب ذیل میں دیا گیا ہے:

      موجودہ امور: علاقائی، قومی اور بین الاقوامی:

      کرنٹ افیئرز بذات خود کوئی موضوع نہیں ہے، یہ صرف ایک موضوع میں تازہ ترین اپ ڈیٹس اور پیشرفت ہے۔ امتحان میں اچھے نمبر حاصل کرنے کے لیے معیاری اخبار سے تازہ ترین واقعات کو اچھی طرح پڑھنا اور اس کی پیروی کرنا ضروری ہے۔ اس کے علاوہ ایک عام شبہ ہے کہ ایک طالب علم کو حالات حاضرہ کے حوالے سے کوریج کے لیے ٹائم فریم ہے؛ امتحان کی تاریخ تک چھ ماہ امتحان کے لیے کافی ہیں۔

      مزید پڑھیں: Jobs in Telangana: تلنگانہ میں 80 ہزار نئی نوکریوں کا اعلان، لیکن پہلے سے وعدہ شدہ اردو کی 558 ملازمتیں ہنوز خالی!

      تجویز کردہ سروس:

      *تلنگانہ ٹوڈے - بین الاقوامی، قومی اور علاقائی مسائل کے لیے

      *بین الاقوامی تعلقات اور واقعات

      بین الاقوامی تعلقات ایک دوسرے کے بارے میں قوموں کی تصویر اور قوموں کے ایک دوسرے کے ساتھ بات چیت کے طریقے کا مطالعہ ہے۔

      جہاں تک ریاستی پبلک سروس کمیشن کے امتحانات کا تعلق ہے، ان امتحانات میں عام طور پر قومی اور علاقائی مسائل پر توجہ دی جاتی ہے۔ لہٰذا آج تک کے تمام بڑے بین الاقوامی واقعات کا مختصراً جائزہ جیسے اقوام متحدہ کی تشکیل، دو عالمی جنگیں وغیرہ اور دوسرے ممالک کے ساتھ بھارت کے تعلقات خاص طور پر اس کے پڑوسیوں جیسے دوسرے ممالک کے ساتھ کیے گئے معاہدے وغیرہ پر کوئی بھی سوال پوچھا جاسکتا ہے۔

      مزید پڑھیں: Jobs in Telangana: تلنگانہ میں کونسے محکمہ میں ہیں خالی آسامیاں؟ کہاں کہاں ہیں ملازمتیں، جانیے مکمل تفصیلات

      تجویز کردہ سروس:

      *منورما جیسی معیاری GK کتاب

      جنرل سائنس: سائنس اور ٹیکنالوجی میں ہندوستان کی کامیابیاں

      ہندوستان میں خلائی ٹیکنالوجی، دفاعی ٹکنالوجی اور بائیو ٹکنالوجی کی ترقی کے ساتھ طبیعیات، کیمسٹری اور حیاتیات کی بنیادی باتوں کا اس امتحان میں احاطہ کیا جاسکتا ہے۔ لانچوں (سیٹیلائٹس/میزائل) کے لحاظ سے تمام اہم سنگ میل جو ہندوستان نے حاصل کیے ہیں، ان شعبوں میں تحقیق اور ترقی کے لیے بنائے گئے تمام اہم اداروں، ان کے مقام اور اس کے مقصد سے متعلق بھی سوالات آسکتے ہیں۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: