உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

     آلودگی میں کمی کے بعد کیجریوال حکومت نے ہٹائی کئی پابندیاں ، ان چیزوں کی ملی اجازت

     آلودگی میں کمی کے بعد کیجریوال حکومت نے ہٹائی کئی پابندیاں ، ان چیزوں کی ملی اجازت

     آلودگی میں کمی کے بعد کیجریوال حکومت نے ہٹائی کئی پابندیاں ، ان چیزوں کی ملی اجازت

    دہلی کی کیجریوال حکومت نے آلودگی میں کمی کے بعد پابندیاں ہٹا دی ہیں۔ دہلی کے وزیر ماحولیات گوپال رائے نے کہا کہ دہلی کے اندر اسکول کالج پیر 29 نومبر سے کھولے جائیں گے۔ سی این جی اور الیکٹرک ٹرکوں کو 27 نومبر سے داخلے کی اجازت ہوگی۔

    • Share this:
    نئی دہلی: دہلی کی کیجریوال حکومت نے آلودگی میں کمی کے بعد پابندیاں ہٹا دی ہیں۔ دہلی کے وزیر ماحولیات گوپال رائے نے کہا کہ دہلی کے اندر اسکول کالج پیر 29 نومبر سے کھولے جائیں گے۔  سی این جی اور الیکٹرک ٹرکوں کو 27 نومبر سے داخلے کی اجازت ہوگی۔ دوسرے ٹرکوں کے داخلے پر 3 دسمبر تک پابندی رہے گی۔ سرکاری دفاتر 29 نومبر سے کھلیں گے۔ پبلک ٹرانسپورٹ کے ذریعے آنے کی ایڈوائزری جاری کی گئی ہے ۔ گوپال رائے نے کہا کہ دہلی کے اندر آلودگی کی سطح گزشتہ 3 دنوں سے مسلسل بہتر ہو رہی ہے۔ دہلی کی ہوا کے معیار کا انڈیکس آلودگی کی اس صورتحال پر پہنچ گیا ہے جو دیوالی سے پہلے تھا۔ دیوالی کے بعد آلودگی کی سطح مسلسل بڑھنے لگی۔ اس کے پیش نظر دہلی کے اندر معمول کی کارروائی کے علاوہ کئی پابندیاں عائد کر دی گئیں۔

    انہوں نے کہا کہ دہلی کے اعلیٰ عہدیداروں کے ساتھ آج کی جائزہ میٹنگ میں اہم فیصلے کئے گئے ہیں۔ ضروری خدمات کے علاوہ دہلی کے اندر باہر سے ٹرکوں کا داخلہ ابھی تک بند تھا۔ اجلاس میں فیصلہ کیا گیا ہے کہ 27 نومبر سے سی این جی اور الیکٹرک پر چلنے والے ٹرکوں کو داخلہ دیا جائے گا، باقی ٹرکوں کے داخلے پر 3 دسمبر تک پابندی رہے گی۔ اس کے علاوہ ضروری خدمات کی گاڑیوں کو بھی داخلہ ملے گا۔ گوپال رائے نے کہا کہ دہلی کے اندر اسکول، کالج، ادارے اور لائبریریاں پیر 29 نومبر سے کھول دی جائیں گی۔

    اس کے علاوہ سرکاری محکموں کا کام تھا اور سرکاری دفاتر بند تھے۔ اب انہیں 29 نومبر سے کھولا جائے گا۔ اس کے لیے تمام سرکاری ملازمین کو مشورہ ہے کہ وہ زیادہ سے زیادہ پبلک ٹرانسپورٹ استعمال کریں۔ حکومت نے صرف پرائیویٹ سی این جی بسیں کرایہ پر لی ہیں۔ یہ بسیں مرکزی کالونیوں میں تعینات کی جائیں گی جہاں سے دہلی حکومت کے ملازمین آتے ہیں۔ یہ نیمڈی کالونی، گلابی باغ، تیمار پور جیسی کالونیوں میں لگائے جائیں گے۔

    انہوں نے کہا کہ حکومت نے صرف تعمیراتی کاموں اور مسماری پر سے پابندیاں ہٹائی ہیں۔  تمام لوگوں کو ہدایت کی گئی کہ وہ 14 رہنما اصولوں کی کسی بھی طرح خلاف ورزی نہ کریں۔ اگر پوری دہلی کے اندر تعمیرات انہدام میں کوئی خلاف ورزی پائی جاتی ہے تو کام کو فوری طور پر روک دیا جائے گا اور جرمانہ عائد کیا جائے گا۔ اس لیے کسی بھی طرح سے لاپرواہ نہ ہوں۔ یہ چیزیں کھل رہی ہیں لیکن آلودگی کے خلاف جنگ جاری رہے گی۔ اس لیے سب کا تعاون ضروری ہے۔

    انہوں نے کہا کہ ہم مل کر اس آلودگی کو مزید کم کر سکتے ہیں۔ دہلی کی ہوا بہتر ہو سکتی ہے۔ اب تک 1221 مقامات کا معائنہ کیا جا چکا ہے۔ جن میں سے 105 مقامات پر تعمیراتی کام روک دیا گیا۔ حکومت کی طرف سے روزانہ کڑی نگرانی کی جا رہی ہے۔  موجودہ حالات میں بہتری آئے گی۔  لیکن ضرورت پڑنے پر حکومت کوئی سخت قدم اٹھانے سے پیچھے نہیں ہٹے گی۔
    Published by:Imtiyaz Saqibe
    First published: