لالو یادو کا پھر بی جے پی پر تیکھا حملہ ، پوچھا : بی جے پی کے پاس سے ہی کیوں مل رہا ہے کالا دھن

سارا کالا دھن بھاجپائیوں اور پارٹی کے پاس سے ہی کیوں برآمد ہو رہا ہے! مودی جی پہلے اپنے صحن میں تو جھاڑو لگا لیں

Dec 14, 2016 08:28 PM IST | Updated on: Dec 14, 2016 08:28 PM IST
لالو یادو کا پھر بی جے پی پر تیکھا حملہ ، پوچھا : بی جے پی کے پاس سے ہی کیوں مل رہا ہے کالا دھن

پٹنہ: راشٹریہ جنتا دل (آر جے ڈی) کے سربراہ لالو پرساد یادو نے ہزار پانچ سو کے نوٹوں پر پابندی سے پہلے بھارتی جنتا پارٹی (بی جے پی) کے بہار میں زمین کی خریداری کے مبینہ گھپلے کے بعد اترپردیش میں پارٹی کے نام پر موٹر سائیکل کی خریداری کا معاملہ سامنے آنے پر ایک بار پھر وزیر اعظم نریندر مودی کو زد میں لیتے ہوئے آج کہا کہ کالا دھن کے خلاف جنگ چھیڑنے کا دعوی کرنے والی پارٹی (بی جے پی) کے پاس سے ہی کالا دھن کیوں برآمد ہو رہا ہے!

مسٹر یادو نے اپنے مخصوص انداز میں ٹویٹ کیا ہے کہ سارا کالا دھن بھاجپائیوں اور پارٹی کے پاس سے ہی کیوں برآمد ہو رہا ہے! مودی جی پہلے اپنے صحن میں تو جھاڑو لگا لیں... ۔

قابل ذکر ہے کہ مرکزی حکومت کے 500 اور 1000 روپے کے نوٹوں کا چلن بند کرنے کے اعلان سے پہلے بہار کے کئی اضلاع میں پارٹی دفتر کھولنے کے نام پر بی جے پی کی طرف سے زمین خریدنے کا معاملہ اجاگر ہونے کے بعد ملک کی سیاست کا پارہ چڑھا ہوا ہے۔

اس درمیان اترپردیش کے گورکھپور علاقے کے جنگل چونري میں بی جے پی کی سٹکر لگی ٹی وی کمپنی کی 248 موٹر سائیکل کھڑی پائی گئی ہیں. ذرائع کی بات مانی جائے تو قریب 188 موٹر سائیکلوں کا رجسٹریشن بی جے پی کے علاقائی دفتر گورکھپور کے بینی گنج نام پر کیا گیا ہے۔

Loading...

Loading...