உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Monsoon Session:انٹارکٹیکا براعظم میں اب ہندوستانیوں پر لاگو ہوگا ہندوستان کا قانون، لوک سبھا میں بل پاس

    پارلیمنٹ میں انٹارکٹیکا کو لے کر اہم بل منظور۔ (فائل فوٹو)

    پارلیمنٹ میں انٹارکٹیکا کو لے کر اہم بل منظور۔ (فائل فوٹو)

    Monsoon Session: ہندوستان کے تین کیمپ انٹارکٹیکا، دکشن گنگوتری، میتری اور ہندوستانی کیمپ ہیں۔ معاہدے پر دستخط کے بعد سے، ہندوستان نے براعظم تک چالیس کامیاب سائنسی مہمات مکمل کی ہیں۔

    • Share this:
      Monsoon Session: انٹارکٹک براعظم میں ہندوستانی مہمات پر مستقبل میں بین الاقوامی قانون کے بدلے ہندوستانی قانون لاگو ہوگا۔ انڈین انٹارکٹیکا بل جمعہ کو لوک سبھا میں منظور کیا گیا تھا جس میں مختلف مشنوں کے لیے اجازت نامے کے ذریعے براعظم کا دورہ کرنے والے ہندوستانی شہریوں پر ہندوستانی قوانین نافذ کیے گئے تھے۔ اس بل میں اس براعظم کے لیے انٹارکٹیکا گورننس اور ماحولیاتی تحفظ کمیٹی کی تشکیل اور قواعد کو توڑنے کی صورت میں جرمانے اور سزا کا بندوبست کیا گیا ہے۔

      بل کی شقوں کے مطابق وزارت ارتھ سائنسز کے سیکرٹری اس کمیٹی کے چیئرمین ہوں گے۔ بل میں اجازت نامے جاری کرنے کی شرط اور براعظم کے ماحولیات کے تحفظ، براعظم کے ماحول اور ماحولیاتی حالات کو نقصان سے بچانے کے لیے کئی دفعات رکھی گئی ہیں۔ انٹارکٹیکا کا مستقبل کا قانون ان لوگوں پر لاگو ہوگا جو اجازت نامے کے تحت انٹارکٹکا میں ہندوستانی مہم کا حصہ ہوں گے۔ اس میں ایٹمی فضلہ کو ٹھکانے لگانے، یہاں کی مٹی کی نقل و حمل پر مکمل پابندی اور اس کی خلاف ورزی پر سزا اور جرمانے کی شق ہے۔

      چار دہائیوں بعد اپنا قانون
      انٹارکٹیکا صاف پانی کا دنیا کا سب سے بڑا ذریعہ اور نایاب حیوانات کا گھر ہے۔ دنیا نے ماحولیاتی توازن کو برقرار رکھنے کے لیے 1959 میں اس براعظم کو بچانے کا خیال رکھا۔ پھر 12 ممالک نے انٹارکٹیکا معاہدے پر دستخط کیے۔ ہندوستان نے 1981 میں اس معاہدے پر دستخط کیے تھے۔ دستخط کے چار دہائیوں بعد، ہندوستان براعظم میں اپنا قانون لا رہا ہے۔

      ہندوستان نے مکمل کی ہیں 40 مہمات
      ہندوستان کے تین کیمپ انٹارکٹیکا، دکشن گنگوتری، میتری اور ہندوستانی کیمپ ہیں۔ معاہدے پر دستخط کے بعد سے، ہندوستان نے براعظم تک چالیس کامیاب سائنسی مہمات مکمل کی ہیں۔ اس وقت میتری اور بھارتی مکمل طور پر کام کر رہے ہیں اور گنگوتری کیمپ جزوی طور پر کام کر رہے ہیں۔

      یہ بھی پڑھیں:

      صدر جمہوریہ رام ناتھ کووند کے احترام میں فیئر ویل ڈنر، وزیر اعظم مودی نے کی میزبانی

      یہ بھی پڑھیں:
      Madhya Pradesh: اردو طلبا کی کتابوں کی فراہمی کے مطالبے سے متعلق شروع ہوئی تحریک

      بل میں ہیں یہ دفعات

      • کھدائی، معدنی وسائل کا مجموعہ سائنسی تحقیق تک محدود

      • تحقیق کے لیے پیشگی اجازت بھی لینی ہوگی۔

      • کسی بھی قسم کے جانور، پودے یا درخت کو نقصان پہنچانا قابل سزا جرم

      • جانوروں، پرندوں اور پودوں کو دوسری جگہوں سے انٹارکٹیکا لے جانے پر پابندی

      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: