ہوم » نیوز » وطن نامہ

بھوپال کے شمشان گھاٹوں میں کووڈ۔19 سے 2,557 اموات کا ریکارڈ ، جب کہ حکومت نے صرف 104 بتایا! آخر کیا ہے معاملہ

مدھیہ پردیش میں بی جے پی کی زیرقیادت ریاستی حکومت کے اعداد و شمار شمشان گھاٹوں اور قبرستانوں کے اعداد و شمار کے خلاف ہے۔ اس بڑے تضاد نے شہر میں COVID-19 اموات کی بڑے پیمانے پر انڈر رپورٹنگ کے دعووں کو غلط ثابت کیا ہے۔

  • Share this:
بھوپال کے شمشان گھاٹوں میں کووڈ۔19 سے 2,557 اموات کا ریکارڈ ، جب کہ حکومت نے صرف 104 بتایا! آخر کیا ہے معاملہ
بھوپال کے شمشان گھاٹوں میں کووڈ۔19 سے 2,557 اموات کا ریکارڈ ، جب کہ حکومت نے صرف 104 بتایا! آخر کیا ہے معاملہ ۔ (Reuters)

بھوپال : مدھیہ پردیش کی راجدھانی بھوپال کے مختلف شمشان گھاٹوں اور قبرستانوں میں ماہ اپریل میں 2,557 اموات ریکارڈ کی گئی، جب کہ حکومت نے عالمی وبا کورونا وائرس (کووڈ۔19) سے متاثر ہو کر مرنے والوں کی تعداد صرف 104 بتائی ہے۔ مدھیہ پردیش میں بی جے پی کی زیرقیادت ریاستی حکومت کے اعداد و شمار شمشان گھاٹوں اور قبرستانوں کے اعداد و شمار سے میل نہیں کھاتے ہیں ۔ اس بڑے تضاد نے شہر میں COVID-19 اموات کی بڑے پیمانے پر انڈر رپورٹنگ کے دعووں کو غلط ثابت کیا ہے۔


بھوپال میں دو شمشان گھاٹوں اور ایک قبرستان کے منتظمین نے پی ٹی آئی کو بتایا کہ بھوپال ضلع میں 2557 کورونا وائرس مریضوں سمیت 3811 افراد کی آخری رسومات شہر میں ادا کی گئیں۔  وہیں مدھیہ پردیش کے وزیر داخلہ ناروتم مشرا نے حال ہی میں شیو راج سنگھ چوہان کی قیادت والی حکومت کے خلاف ریاست میں COVID-19 اموات کی ذمہ داری قبول کرنے کے الزامات کو بے بنیاد قرار دیا ہے۔


بھدبھڑا وشرم گھاٹ قبرستان کے سکریٹری ممتیش شرما نے بتایا کہ ’’گذشتہ ماہ مجموعی طور پر 2052 افراد کی موت کے بعد آخری رسومات ادا کی گئی۔ ان میں سے زیادہ تر 1654 کورونا وائرس کی وجہ سے فوت ہوگئے تھے‘‘۔ شرما نے بتایا کہ یہ 1654 لاشیں مرض کے پھیلاؤ کو روکنے کے لئے کورونا وائرس پروٹوکول کے مطابق ایئر سخت پلاسٹک بیگ میں COVID-19 کے نامزد مراکز سے قبرستان پہنچی تھیں۔


ایک عہدیدار نے بتایا کہ بھوپال میں بھدبھد شمشان گھاٹ اور جھڈا قبرستان ابتدائی طور پر ضلع میں کووڈ۔19 مریضوں کی آخری رسومات انجام دینے کے ذمہ دار تھے۔ تاہم اموات میں اضافے کی وجہ سے ایک اور شمشان گھاٹ سبھاش نگر وشرام گھاٹ کو بھی آخری رسومات ادا کرنے کی اجازت دی گئی۔
Published by: Mohammad Rahman Pasha
First published: May 03, 2021 04:56 PM IST