உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    پولیس اہلکار نے شادی کی سالگرہ کو’یوم پچھتاوا‘ کہہ کر مانگی چھٹی، درخواست ہوئی Viral

    پولیس کی فائل فوٹو

    پولیس کی فائل فوٹو

    پولیس والے کو اپنی شادی کی سالگرہ پر چھٹی چاہیے تھی۔ اس کے لیے انھوں نے جو درخواست دی ہے، اس میں انھوں نے برسی کے دن کو یوم پچھتاوا قرار دیتے ہوئے چھٹی کا مطالبہ کیا ہے۔

    • Share this:
      امراوتی: مہاراشٹر کے امراوتی ضلع کے پولیس اہلکار کی چھٹی کی درخواست سوشل میڈیا پر وائرل ہو رہی ہے۔ اس پولیس والے کو اپنی شادی کی سالگرہ پر چھٹی چاہیے تھی۔ اس کے لیے انھوں نے جو درخواست دی ہے، اس میں انھوں نے برسی کے دن کو یوم پچھتاوا قرار دیتے ہوئے چھٹی کا مطالبہ کیا ہے۔ مراٹھی زبان میں دی گئی اس درخواست کو دیکھ کر اعلیٰ افسران بھی حیران رہ گئے ہوں گے۔

      جس پولیس اہلکار نے یہ درخواست دی وہ تھانہ منگرول دستگیر میں تعینات ہے۔ 28 مارچ کو انہوں نے اپنی شادی کی سالگرہ منانے کے لیے 29 مارچ کی چھٹی مانگی تھی۔ انہوں نے اپنی درخواست میں لکھا ہے کہ برائے مہربانی شادی کی سالگرہ یعنی یوم پچھتاوا پر چھٹی دے دیں۔ پولیس کی جانب سے اس حوالے سے کوئی باضابطہ بیان سامنے نہیں آیا ہے تاہم سوشل میڈیا پر اسے بہت زیادہ شیئر کیا جا رہا ہے۔

      یہ بھی پڑھیں:
      OMG: شوہر نے بیوی کو نہیں دیا طلاق تو سسرال والوں نے کی بمباری ، پولیس بھی رہ گئی حیران!

      اس سے قبل مدھیہ پردیش سے بھی ایسا ہی معاملہ سامنے آیا تھا۔ یہاں بھی ایک پولیس اہلکار نے چھٹی کے لیے درخواست دیتے ہوئے چھٹی کی وجہ مختلف بتائی تھی۔

      یہ بھی پڑھیں:
      OMG: تین بچوں کی ماں سے عشق کر بیٹھا نوجوان، رات میں دونوں کررہے تھے یہ کام، تبھی....

      اس نے چھٹی کی درخواست میں لکھا تھا کہ میری بھابھی کی شادی ہو رہی ہے اور میرا وہاں جانا بہت ضروری ہے۔ میری بیوی نے دھمکی دی ہے کہ اگر میں اس کے بھائی کی شادی میں شرکت نہ کروں تو میرے لیے اچھا نہیں ہو گا۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: