ہوم » نیوز » مشرقی ہندوستان

مغربی بنگال اسمبلی انتخابات: ممتا بنرجی نے وزیر اعظم مودی اور امت شاہ کی سخت تنقید کی

پہلے مرحلے کی پولنگ سے ایک دن قبل وزیر اعلیٰ ممتا بنرجی نے آج وزیر اعظم نریندر مودی اور مرکزی وزیر داخلہ امیت شاہ کی سخت تنقید کرتے ہوئے کہا کہ یہ دونوں افراد اپنے آپ میں سنڈیکٹ ہیں۔

  • Share this:
مغربی بنگال اسمبلی انتخابات: ممتا بنرجی نے وزیر اعظم مودی اور امت شاہ کی سخت تنقید کی
ممتا بنرجی نے وزیر اعظم مودی اور امت شاہ کی سخت تنقید کی

کولکاتا: پہلے مرحلے کی پولنگ سے ایک دن قبل وزیر اعلیٰ ممتا بنرجی نے آج وزیر اعظم نریندر مودی اور مرکزی وزیر داخلہ امیت شاہ کی سخت تنقید کرتے ہوئے کہا کہ یہ دونوں افراد اپنے آپ میں سنڈیکٹ ہیں۔


ممتا بنرجی نے کہا کہ ایک سنڈیکٹ فسادی ہے جو دہلی گجرات اور یوپی میں فسادات کی سرپرستی کرتا ہے۔ اور دوسرا ملک کی معیشت کو نقصان پہنچارہا ہے اور صنعت کو کم کررہا ہے ۔صرف داڑھی بڑھا رہا ہے ۔ بعض اوقات وہ اپنے آپ کو گاندھی جی کے اوپر اور کبھی رابندر ناتھ ٹیگور کے اوپر رکھتا ہے۔ ، کبھی کبھی خود کو سوامی ویویکانند کہتے ہیں اور اپنے نام پراسٹیڈیم کا نام رکھ لیاتا۔ ایک دن وہ ملک کو بھی بیچ دے گا اور اس کا نام خود اپنے نام کر دے گا۔


ممتا بنرجی نے کہا کہ مودی اپنے نام پر اسٹڈیم رکھنے کے بعد کورونا وائرس کے ٹیکے کے سرٹیفکٹ پر بھی اپنی تصویر لگادیا ہے۔ وزیر اعظم مودی کو خود کو جذب کرنے والے رہنما کی حیثیت سے پینٹنگ کرتے ہوئے جو اسٹیڈیموں کا نام اپنے بعد رکھ دیتے ہیں اور اس کی تصاویر کورون وائرس سے بچاؤ کے قطرے پلانے کے سرٹیفکیٹ پر چھپی ہوئی ہیں ، محترمہ بنرجی نے اکثر کہا ہے کہ وہ دن دور نہیں جب ان کے نام پر ملک کا نام تبدیل کیا جائے گا۔


خیال رہے کہ مغربی بنگال میں بی جے پی اور ترنمول کانگریس دونوں طرف سے ایک دوسرے کے خلاف سخت تبصرے ہورہے ہیں ۔بنگال بی جے پی کے سربراہ دلیپ گھوش نے کل ہی متنازع بیان دیا تھاکہ ممتا بنرجی کو اپنی ڈانگ دکھانے کے لئے ساڑی پہننے کے جائے پینٹ پہننا چاہیے۔
Published by: Nisar Ahmad
First published: Mar 26, 2021 11:19 PM IST