உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Mamata Banerjee: ممتا آج کریں گے ادھو ٹھاکرے اور شرد پوار سے ملاقات، تین روزہ ہوگا ممبئی کا دورہ

    پچھلے ہفتے کے شروع میں بنرجی نے وزیر اعظم نریندر مودی سے ملاقات کی

    پچھلے ہفتے کے شروع میں بنرجی نے وزیر اعظم نریندر مودی سے ملاقات کی

    آج سے ممتا بنرجی ممبئی کے تین روزہ دورے پر ہوں گی۔ وہ این سی پی کے سپریمو شرد پوار اور مہاراشٹر کے وزیر اعلیٰ ادھو ٹھاکرے سے ملاقاتیں کریں گی۔ سی ایم کا ایک اور مقصد ریاست میں سرمایہ کاری کو راغب کرنا بھی ہے۔

    • Share this:
      مغربی بنگال کی وزیر اعلیٰ ممتا بنرجی (Mamata Banerjee) منگل کو ممبئی میں ہوں گی اور اپنے تین روزہ دورے کے دوران مہاراشٹر کے وزیر اعلیٰ ادھو ٹھاکرے (Uddhav Thackeray) اور نیشنلسٹ کانگریس پارٹی (این سی پی) کے سربراہ شرد پوار (Sharad Pawar) سے ملنے والی ہیں۔

      خبر رساں ایجنسی پی ٹی آئی نے ترنمول کانگریس پارٹی میں اس معاملے سے واقف لوگوں کے حوالے سے خبر دی کہ ممتا بنرجی یکم دسمبر کو ریاست کے صنعت کاروں سے ملاقات کرنے والی ہیں، جس کا مقصد ان سرمایہ کاروں کو اپنی آبائی ریاست میں سرمایہ کاری کی دعوت دینا ہے۔

      ممبئی آبروریزی معاملے پر ایکشن میں وزیر اعلیٰ ادھو ٹھاکرے، فاسٹ ٹریک عدالت میں چلے گا کیس
      مہاراشٹر کے وزیر اعلیٰ ادھو ٹھاکرے فائل فوٹو


      ملاقاتیں اور دوسرا مقصد:

      پی ٹی آئی نے پیر کو پارٹی کے ایک سینئر لیڈر کے حوالے سے کہا کہ ممتا بنرجی ممبئی کے تین روزہ دورے پر ہوں گی۔ وہ این سی پی کے سپریمو شرد پوار اور مہاراشٹر کے وزیر اعلیٰ ادھو ٹھاکرے سے ملاقاتیں کریں گی۔ سی ایم کا مقصد ریاست میں سرمایہ کاری کو راغب کرنا بھی ہے۔

      مہاراشٹرا میں حکمران مہا وکاس اگھاڑی (MVA) کے تین اتحادی شراکت داروں میں سے دو ٹھاکرے اور پوار کے ساتھ ان کی ملاقات کانگریس کے ساتھ ان کی پارٹی کی بڑھتی ہوئی دراڑ کے درمیان ہوگی، جو ایم وی اے میں تیسری پارٹنر ہے۔

      کیا ہے خاص وجہ؟

      خاص طور پر ترنمول نے پیر کو پارلیمنٹ کے سرمائی اجلاس سے پہلے کانگریس کی طرف سے بلائی گئی اپوزیشن لیڈروں کی میٹنگ کو چھوڑ دیا ہے اور اس نے پارلیمنٹ ہاؤس کے اندر اپنا احتجاج بھی کیا ہے اور مرکز سے تین زرعی قوانین کو منسوخ کرنے کا مطالبہ کیا ہے۔ کانگریس نے بھی ایسا ہی احتجاج کیا جس کی قیادت اس کی صدر سونیا گاندھی (Sonia Gandhi) نے کی۔

      یہ میٹنگ اس لیے بھی اہمیت رکھتی ہے کیونکہ ترنمول ملک میں 2024 کے عام انتخابات سے قبل بھارتیہ جنتا پارٹی (بی جے پی) کے خلاف اپوزیشن جماعتوں کو متحد کرنے کی کوششوں کی قیادت کرتے ہوئے بینرجی کے ساتھ اپنے قومی نقش کو بڑھانے کی کوشش کر رہی ہے۔ حال ہی میں میگھالیہ میں کانگریس کے 12 ایم ایل ایز کے انحراف کے ساتھ کئی لیڈر ترنمول میں شامل ہوئے، جن میں ریاست کے سابق سی ایم مکل سنگما بھی شامل ہیں۔

      ریاستی اسمبلی انتخابات کی تیاری؟

      گوا کے اپنے حالیہ سیاسی دورے میں بھی ٹینس اسٹار لیانڈر پیس سمیت دیگر مشہور لوگوں کو پارٹی میں شامل کیا گیا۔ جہاں ان کی پارٹی 2022 میں ریاستی اسمبلی کے انتخابات میں حصہ لے رہی ہے۔ تاہم پارٹی کو حال ہی میں ختم ہونے والے تریپورہ شہری انتخابات میں بی جے پی کے خلاف دھچکا لگا، جہاں بی جے پی نے اس ریاست کے شہری اداروں میں 334 میں سے 329 سیٹیں جیتیں۔ ٹی ایم سی کے پاس فی الحال ایک سیٹ ہے۔

      پچھلے ہفتے کے شروع میں بنرجی نے وزیر اعظم نریندر مودی سے ملاقات کی اور بنگال سمیت سرحدی ریاستوں میں بارڈر سیکورٹی فورس (BSF) کے دائرہ اختیار کو بڑھانے اور تریپورہ میں مبینہ تشدد کا معاملہ اٹھایا۔ کئی خبروں کے مطابق انھوں نے انہیں اگلے سال بنگال میں ہونے والی گلوبل بزنس سمٹ میں بھی مدعو کیا۔

      قومی، بین الاقوامی اور جموں وکشمیر کی تازہ ترین خبروں کےعلاوہ تعلیم و روزگار اور بزنس کی خبروں کے لیے نیوز18 اردو کو ٹویٹر اور فیس بک پر فالو کریں ۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: