உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Girlfriend سے ملنے بیرون ملک گیا، بیوی سے چھپانے کیلئے پھاڑ دئیے پاسپورٹ کے پیج، ایئرپورٹ پر ہوا گرفتار

    علامتی تصویر

    علامتی تصویر

    پولیس افسر نے کہا کہ پاسپورٹ کے ساتھ چھیڑ چھاڑ جرم ہے۔ ایسے میں ملزم کو تعزیرات ہند (آئی پی سی) کی متعلقہ دفعات کے تحت گرفتار کیا گیا ہے جس میں دھوکہ دہی اور جعلسازی شامل ہے۔

    • Share this:
      ممبئی: بیوی سے جھوٹ بول کر گرل فرینڈ سے ملنے بیرون ملک جانا ایک شخص کو مہنگا پڑ گیا۔ پولیس نے اس 32 سالہ شخص کو گرفتار کرکے سلاخوں کے پیچھے بھیج دیا۔ دراصل اس نے جان بوجھ کر اپنے پاسپورٹ کے کچھ صفحات پھاڑ دیے تھے تاکہ بیوی کو معلوم نہ ہو کہ وہ کہاں گیا ہے۔ جب وہ ممبئی ایئرپورٹ پر واپس آیا تو امیگریشن چیکنگ کے دوران اس کے پاسپورٹ سے کچھ صفحات غائب تھے۔ جب اس سے پوچھ تاچھ کی گئی تو سارا معاملہ سامنے آگیا۔ پولیس نے اسے دھوکہ دہی اور جعلسازی کے الزام میں گرفتار کرلیا۔

      ذرائع کے مطابق، ملزم ممبئی کا رہائشی ہے۔ وہ پیشے کے اعتبار سے انجینئر ہیں اور ایک ملٹی نیشنل کمپنی میں کام کرتا ہے۔ وہ اپنی بیوی سے جھوٹ بول کر مالدیپ چلا گیا۔ زبان کے مطابق، ایک پولیس افسر نے بتایا کہ ملزم اپنے ناجائز تعلقات کو خفیہ رکھنا چاہتا تھا، لیکن وہ واضح طور پر اس بات سے بے خبر تھا کہ پاسپورٹ کے ساتھ چھیڑ چھاڑ ایک جرم ہے۔ افسر کے مطابق ملزم چند روز قبل اپنی گرل فرینڈ سے ملنے بیرون ملک گیا تھا۔ جمعرات کی رات جب وہ ہندوستان واپس آیا تو ممبئی ایئرپورٹ پر امیگریشن حکام نے پایا کہ اس کے پاسپورٹ کے کچھ صفحات غائب تھے۔ یہ وہی صفحات تھے جن پر اس کا تازہ ترین سفری ویزا اسٹیمپ ہونا چاہیے تھا۔

      پولیس نے جب پوچھ تاچھ کی تو اس نے بتایا کہ وہ بیوی سے چھپ کر اپنی گرل فرینڈ سے ملنے بیرون ملک گیا تھا۔ اس نے اپنی بیوی کو بتایا تھا کہ وہ کسی ضروری کام سے ملک کے اندر سفر پر جا رہا ہے لیکن اس کی بیوی کو شک ہوا۔ جب اس نے فون کیا تو ملزم نے اس کا فون نہیں اٹھایا۔ اس کے بعد بیوی سے غیر ملکی سفر کا معاملہ چھپانے کے لیے اس نے پاسپورٹ سے صفحات ہی ہٹا دیے۔

      یہ بھی پڑھیں:

      National Flag:مشین اور پالیسٹر سے بنے قومی پرچم کوGST سے چھوٹ: وزارت فائنانس

      یہ بھی پڑھیں:
      چین ہو یا پاکستان،ہندوستانی فوج کے کئی کام ہوجائیں گےآسان،جب ملیں گے75ہائی ٹیک فوجی آلات

      پولیس افسر نے کہا کہ پاسپورٹ کے ساتھ چھیڑ چھاڑ جرم ہے۔ ایسے میں ملزم کو تعزیرات ہند (آئی پی سی) کی متعلقہ دفعات کے تحت گرفتار کیا گیا ہے جس میں دھوکہ دہی اور جعلسازی شامل ہے۔ پولیس نے بعد میں اسے مجسٹریٹ کی عدالت میں پیش کیا، جہاں سے اسے 25000 روپے کی ضمانت پر رہا کر دیا گیا۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: