اپنا ضلع منتخب کریں۔

    عوامی تعطیلات کی فہرست میں یہ ہوگا سال 2023 کا سب سے طویل ویک اینڈ! جانیے مکمل تفصیلات

    سالانہ بینک بندش 1 اپریل کو منائی جائے گی۔

    سالانہ بینک بندش 1 اپریل کو منائی جائے گی۔

    ڈاکٹر بھیم راؤ امبیڈکر کے یوم پیدائش، عید الفطر اور بدھ پورنیما کی تعطیلات بالترتیب جمعہ (14 اپریل)، ہفتہ (22 اپریل) اور جمعہ (5 مئی) کو منائے جانے کا امکان ہے۔ عیدالاضحیٰ جمعرات (29 جون) کو پڑنے کا امکان ہے جبکہ محرم ہفتہ (29 جولائی) سے شروع ہواگا۔

    • News18 Urdu
    • Last Updated :
    • Mumbai | Jammu Cantonment | Ladakh | Hyderabad | Lucknow
    • Share this:
      اتر پردیش حکومت نے منگل کے روز اپنے دفاتر میں سال 2023 میں منائی جانے والی عام تعطیلات کی فہرست جاری کی ہے، جس میں کئی طویل ویک اینڈز شامل ہیں۔ ویک اینڈز میں قابل ذکر تعطیلات ہولی، دسہرہ اور دیوالی بھی شامل ہیں۔ جنرل ایڈمنسٹریشن ڈیپارٹمنٹ کی طرف سے جاری کردہ فہرست کے مطابق 25 عام تعطیلات اور 31 محدود تعطیلات ہیں۔ جن میں سے ہر ملازم دو تعطیلات لے سکتا ہے۔

      فہرست کی جانچ پڑتال سے پتہ چلتا ہے کہ ملازمین پانچ سرکاری تعطیلات سے محروم ہوجائیں گے جو ہفتہ اور اتوار کو آتی ہیں جب ریاستی حکومت کے دفاتر بند رہیں گے۔ چونکہ ہولی 7 اور 8 مارچ (منگل اور بدھ) کو آتی ہے، ملازمین کو 6 مارچ (پیر) کو ایک دن کی چھٹی لینی پڑے گی تاکہ اسے 4 مارچ سے پانچ دن کا ویک اینڈ بنایا جا سکے۔ مہانوامی اور وجے دشمی کے تہوار بالترتیب پیر (23 اکتوبر) اور منگل (24 اکتوبر) کو ہوں گے۔ دیوالی کی چھٹی 12 نومبر کو ہوگی۔

      چونکہ گوردھن پوجا اور بھائی دج 13 اور 15 نومبر کو ہے، اس لیے ملازمین کو 14 نومبر کو چھٹی کا فائدہ اٹھانا پڑے گا، تاکہ اسے 11 نومبر 2023 سے پانچ دن کی چھٹی مل سکے۔ جمعرات اور منگل کے بعد سے نو چھٹیاں آتی ہیں۔ اس طرح کی پہلی عام تعطیل (یوم جمہوریہ 26 جنوری) جمعرات کو ہوگی۔ حضرت سیدنا علیؓ کی ولادت اتوار (5 فروری) کو ہے جبکہ مہا شیوراتری کی چھٹی ہفتہ 18 فروری کو ہوگی۔ مہاویر جینتی اور گڈ فرائیڈے کی چھٹیاں منگل (4 اپریل) اور جمعہ (7 اپریل) کو ہوتی ہیں۔

      ڈاکٹر بھیم راؤ امبیڈکر کے یوم پیدائش، عید الفطر اور بدھ پورنیما کی تعطیلات بالترتیب جمعہ (14 اپریل)، ہفتہ (22 اپریل) اور جمعہ (5 مئی) کو منائے جانے کا امکان ہے۔ عیدالاضحیٰ جمعرات (29 جون) کو پڑنے کا امکان ہے جبکہ محرم ہفتہ (29 جولائی) سے شروع ہواگا۔ یوم آزادی اور رکھشا بندھن کی تعطیلات منگل (15 اگست) اور جمعرات (31 اگست) کو منائی جائیں گی۔ جنم اشٹمی اور عید میلاد کی عام تعطیلات بالترتیب 7 اور 28 ستمبر بروز جمعرات کو ہوں گی۔

      یہ بھی پڑھیں: 


      پیر (2 اکتوبر) کو مہاتما گاندھی جینتی کے علاوہ، گرو نانک جینتی (کارتک پورنیما) اور کرسمس پیر (27 نومبر اور 25 دسمبر) کو ہوگی۔ گرو گووند سنگھ جینتی (5 جنوری) اور گرو تیغ بہادر جینتی (24 نومبر) پر دو مزید عام تعطیلات کا اعلان کیا گیا ہے۔ یہ پانچ روزہ ہفتہ منانے والے دفاتر میں لاگو نہیں ہوں گے۔ سالانہ بینک بندش 1 اپریل کو منائی جائے گی۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: