உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    BYJU's Young Genius کے اس ہفتے کی قسط میں رقص اور ریاضی کے ماہروں سے ملیں

     BYJU's Young Genius کے اس ہفتے کی قسط میں رقص اور ریاضی کے ماہروں سے ملیں

    BYJU's Young Genius کے اس ہفتے کی قسط میں رقص اور ریاضی کے ماہروں سے ملیں

    BYJU’S Young Genius کے آج کی قسط میں، اگرچہ، دو انتہائی باصلاحیت افراد کو پیش کیا گیا ہے جو ایک سے زیادہ طریقوں سے ماہر اور باصلاحیت ہیں۔ چاہے وہ کلاسیکی رقص کا مختلف انداز ہو یا ریاضی اور منطق کے دونوں سوالوں کو آسانی سے حل کرنا، ان نوجوانوں کی مہارتیں دیکھنے اور تعریف کے لائق ہیں۔

    • Share this:
      جب ہم بچوں کی شاندار صلاحیتوں کے بارے میں سوچتے ہیں، تو ہم عام طور پر ایک غیر معمولی مہارت یا ہنر کے بارے میں سوچتے ہیں جو ان کے پاس ہے جس کی وجہ سے وہ اپنے ہم عمر افراد سے ممتاز ہیں۔ BYJU’S Young Genius کے آج کی قسط میں، اگرچہ، دو انتہائی باصلاحیت افراد کو پیش کیا گیا ہے جو ایک سے زیادہ طریقوں سے ماہر اور باصلاحیت ہیں۔ چاہے وہ کلاسیکی رقص کا مختلف انداز ہو یا ریاضی اور منطق کے دونوں سوالوں کو آسانی سے حل کرنا، ان نوجوانوں کی مہارتیں دیکھنے اور تعریف کے لائق ہیں۔

      اس جینیئس کے کلاسیکی رقص کے اسٹیپس میں ٹیوننگ – 

      کوزی کوڈ کی 14 سالہ رقاصہ نیلا ناتھ نے تین رقص کی تربیت حاصل کی ہے - بھرتناٹیم، کچھی پوڈی اور موہینیاتم۔ وہ خاص طور پر لطف اندوز ہوتی ہے اور موہنیاتم پر توجہ مرکوز کرتی ہے جو کہ اظہار کے بارے میں ہے۔ درحقیقت، جب وہ ایک ہی موضوع پر کلاسیکی رقص کے دو مختلف انداز پیش کرتی ہیں، یہاں تک کہ مشہور مہمان کوریوگرافر گیتا کپور بھی مدد نہیں کر پائی بلکہ یہ کہتی ہیں کہ وہ نیلا سے جلتی ہیں۔



      نیلا کی رقص کی کہانی کا آغاز ایک المناک تھا جب اس نے اپنی ماں کو کھو دیا جب وہ صرف تین سال کی تھی۔ اس کی والدہ ایک رقاصہ تھیں لیکن مزید آگے نہیں بڑھ سکیں اور نیلا کو رقاص بنتے دیکھنا اس کا سب سے بڑا خواب تھا۔ اس کے والد نے اس بات کو یقینی بنایا کہ نیلا کی والدہ کا خواب پورا ہو رہا ہے اور اس کے کمرے میں ٹرافیاں جمع کرنا اور اس کے اساتذہ کی طرف سے حوصلہ افزائی کے الفاظ اس کی صلاحیتوں کا منہ بولتا ثبوت ہیں۔

      نیلا نے 12 ریاستوں میں بڑے کلاسیکی رقص پرفارمنس دی ہے اور امید ہے کہ وہ اگلے چند سالوں میں ہر ریاست کا احاطہ کرے گی اور کلاسیکل ڈانسر کے طور پر اپنا کیریئر جاری رکھے گی۔ 14 سال کی عمر میں اتنے زیادہ ٹیلنٹ کے ساتھ، کوئی صرف تصور کر سکتا ہے کہ وہ آگے بڑھ کر کن بلندیوں پر پہنچے گی۔

      اس نوجوان ریاضی مددگار کی منطق تلاش کرنا – 

      ممبئی سے تعلق رکھنے والے کیان ساونت شاید کم نظر آتے ہیں - آخر کار وہ صرف 10 سال کا ہے - لیکن اس کے سائز کی وجہ سے بے وقوف نہ بنیں۔ کیان ان مسائل کو حل کر سکتا ہے جن پر زیادہ تر جوان لوگ اپنا سر کھجاتے ہیں۔ بہر حال، وہ ریاضی، سائنس اور منطق میں اولمپیڈ چیمپیئن ہے اور اسے 'لٹل ماسٹر آف لاجکس' کے طور پر نوازا گیا ہے اور دی چائلڈ پروڈیجی میگزین کے مطابق 2021 میں ان کی شناخت 100 عالمی چائلڈ پروڈیجیز میں سے ایک کے طور پر کی گئی ہے۔

      اسے سیٹ پر اتفاقی طور پر ٹہلتے ہوئے اور بورڈ پر ایک پیچیدہ مساوات کو حل کرتے ہوئے دیکھ کر آپ کو اس کی صلاحیتوں پر حیرت میں ڈال دیتا ہے۔ خود سیکھنے والے، کیان نے چھ سال کی عمر سے مختلف مقابلوں میں اپنی صلاحیتوں کا مظاہرہ کرنا شروع کر دیا، یہاں تک کہ اپنی ماں کو نفع نقصان سکھانے کے لیے جب اس نے اسے تصور دکھانے کا فیصلہ کیا!

      اس کی مہارتوں کا اندازہ لگانے کے لیے، اس قسط میں نیلاکنتھا بھانو پرکاش کے ساتھ ایک ملاقات بھی پیش کی گئی ہے جو اپنی غیر معمولی ریاضی کی مہارت کے لیے انسانی کیلکولیٹر کے طور پر جانا جاتا ہے اور اس کے لیے کئی عالمی ریکارڈ اپنے نام کیے ہیں۔ بھانو پرکاش بھی، کیان پر کیے گئے کچھ سوالات کے واضح اور درست استدلال پر حیران ہیں، جو نوجوان ذہین کے لیے ایک عظیم مستقبل کی پیشنگوئی کرتے ہیں۔

      ایک قسط میں اتنے ٹیلنٹ کے ساتھ، #BYJUSYoungGenius2 کا یہ ایڈیشن متعدد سطحوں پر متاثر کن ہے۔ پوری قسط یہاں دیکھیں۔
      Published by:Imtiyaz Saqibe
      First published: