ہوم » نیوز » شمالی ہندوستان

PNB SCAM: ڈومینیکا میں پھنسے ہوئے میہول چوکسی کو جلد ہی ہندوستان لانے کی تیاریاں

بینک فراڈ کے الزام میں مطلوب مفرور ہیرا کاروباری میہول چوکسی کو ڈومینیکا پولیس (Dominica Police) نے گرفتار کرلیا ہے۔ چوکسی کو 2017 میں اینٹیگوا اور باربوڈا کی شہریت ملی تھی۔ وہ ہندوستان سے فرار ہونے کے بعد جنوری 2018 سے وہیں مقیم ہیں۔

  • Share this:

انٹیگوا کے وزیر اعظم گیسٹن براؤن نے اپنے پڑوسی ملک ڈومینیکا سے کہا ہے کہ وہ مفرور تاجر میہول چوکسی (Mehul Choksi)کو براہ راست ہندوستان کے حوالے کریں۔ مقامی میڈیا رپورٹس کے مطابق ہیرے کا کاروبار کرنے والا چوکسی ڈومینیکا میں پکڑا گیا ہے۔ منگل کی رات ڈومینیکا میں چوکسی کی گرفتاری کی اطلاعات کے بعد ، براؤن نے کہا کہ انہوں نے ڈومینیکا کے عہدیداروں کو چوکسی کو ہندوستان حوالگی کے لئے واضح ہدایات دی تھیں۔ انٹیگوا نیوز روم  سے  وابستہ صحافیوں کے ساتھ براؤن کی گفتگو کے حوالے سے بتایا ، "ہم نے کہا ہے کہ انہیں اس کو  ہمارےحوالے نہیں کرنا چاہئے ، اسے ہندوستان واپس بھیجنے کی ضرورت ہے۔ جہاں وہ اپنے اوپر مجرمانہ الزامات کا سامنا کر سکتے ہیں۔" براؤن نے اشارہ کیا کہ چوکسی کو ڈومینیکا میں وہی حقوق حاصل نہیں ہوں گے جتنے انٹیگا اور باربوڈا میں تھے۔ 2017 میں شہریت لینے کے بعد ، وہ 2018 سے اینٹیگوا اور باربوڈا میں مقیم تھا۔ اس رپورٹ میں کہا گیا ہے کہ وزیر اعظم کو یقین ہے کہ ڈومینیکا کے لئے چوکسی کو براہ راست ہندوستان کے حوالے کرنا آسان ہوجائے گا۔



یادرہے کہ سینٹرل بیورو آف انویسٹی گیشن (CBI) اور انفورسمنٹ ڈائریکٹوریٹ کے ذریعہ بینک فراڈ کے الزام میں مطلوب مفرور ہیرا کاروباری میہل چوکسی (Mehul Choksi) کو ڈومینیکا پولیس (Dominica Police) نے گرفتار کرلیاتھا۔اتوار کے روز میہول چوکسی خاندان کے ایک فرد کے ذریعہ لاپتہ ہونے کی اطلاع دی گئی۔ جس کے بعد  انٹرپول نے چوکسی  کے نام پر ییلو نوٹس (Interpol Yellow Notice ) جاری کی گئی تھی۔

اس سے پہلے اینٹیگوا کی حکومت نے چوکسی کا سراغ لگانے کے لئے کیریبین خطے میں انٹرپول اور دیگر بین الاقوامی پولیس ایجنسیوں سے رابطہ کیا تھا۔ اسے آخری بار اتوار کے روز انٹیگوا اور باربوڈا میں اپنی گاڑی میں کھاتے ہوئے سفر کرتے دیکھا گیا تھا۔چوکسی کو 2017 میں اینٹیگوا اور باربوڈا کی شہریت ملی تھی۔ وہ ہندوستان سے فرار ہونے کے بعد جنوری 2018 سے وہیں مقیم ہیں۔

ہندوستانی شہری 61 سالہ میہول چو کسی اور ان کے بھتیجے نیرو مودی پر خطوط کے استعمال کے ذریعہ سرکاری طور پر چلنے والے پنجاب نیشنل بینک (Punjab National Bank) سے 13500 کروڑ روپئے کی عوامی رقم کے غبن کا الزام ہے۔بار بار ضمانت سے انکار کے بعد مودی لندن کی جیل میں ہیں اور وہ ہندوستان کی حوالگی کا مقابلہ کررہے ہیں۔ دونوں کو سی بی آئی تحقیقات کا سامنا ہے۔
Published by: Mohammad Rahman Pasha
First published: May 27, 2021 01:44 PM IST