உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    India-China Border News:چین،2020سےپہلے کی صورتحال بحال کرنے پر نہیں ہورہا راضی، دونوں ملکوں کے وزارت خارجہ کے درمیان بات چیت

    LAC پر چین کی ہٹ دھرمی برقرار!

    LAC پر چین کی ہٹ دھرمی برقرار!

    India-China Border News: ماہرین کے مطابق چین کی جانب سے مذاکرات کو طویل عرصے تک گھسیٹنے کی حکمت عملی اپنائی جا رہی ہے۔ وزارت خارجہ نے مطلع کیا ہے کہ ڈبلیو ایم سی سی کی میٹنگ 31 مئی 2022 کو ہوئی تھی۔

    • Share this:
      نئی دہلی:India-China Border News:چین ہندوستان کے ساتھ مسلسل بات چیت کر رہا ہے۔ لیکن، کئی دور کی بات چیت کے باوجود، وہ مشرقی لداخ میں لائن آف ایکچوئل کنٹرول (LAC) کے ساتھ مئی 2020 سے پہلے کی صورتحال کو بحال کرنے پر راضی نہیں ہو رہا ہے۔ منگل کو دونوں ممالک کی وزارت خارجہ کے درمیان سرحدی تنازعہ کو حل کرنے کے لیے قائم کردہ میکانزم (WMCC-ہند چین سرحدی امور پر مشاورت اور رابطہ کاری کے لیے ورکنگ میکانزم) کی میٹنگ ہوئی۔ اس ملاقات کا کوئی نتیجہ نکلتا دکھائی نہیں دے رہا تاہم اس بات پر اتفاق کیا گیا ہے کہ اگلے مذاکرات، دونوں ممالک کے فوجی کمانڈروں کی قیادت میں جلد ہی ہوں گے۔

      فوجی کمانڈروں کے یہ مذاکرات ممکنہ طور پر جون کے آخر یا جولائی کے شروع میں ہوں گے۔ ماہرین کے مطابق چین کی جانب سے مذاکرات کو طویل عرصے تک گھسیٹنے کی حکمت عملی اپنائی جا رہی ہے۔ وزارت خارجہ نے مطلع کیا ہے کہ ڈبلیو ایم سی سی کی میٹنگ 31 مئی 2022 کو ہوئی تھی۔ ہندوستانی دستے کی قیادت وزارت خارجہ میں ایڈیشنل سیکرٹری (مشرقی ایشیا) کر رہے تھے۔

      چینی ٹیم کی قیادت وہاں کی وزارت خارجہ میں بارڈر اینڈ میری ٹائم ڈیپارٹمنٹ کے ڈائریکٹر جنرل کر رہے تھے۔ دونوں پارٹیوں نے ہندوستان چین سرحد پر صورتحال کا جائزہ لیا۔ ڈبلیو ایم سی سی کی آخری میٹنگ نومبر 2021 میں ہوئی تھی۔ اس کے بعد جنوری 2022 اور مارچ 2022 میں بھی دونوں ممالک کے فوجی کمانڈروں کے درمیان ملاقات ہوئی تھی۔ اسی دوران چین کے وزیر خارجہ وانگ یی نے بھی مارچ 2022 میں ہندوستان کا دورہ کیا تھا۔اس کے بعد انہوں نے وزیر خارجہ ایس جے شنکر اور قومی سلامتی کے مشیر اجیت ڈوول کے ساتھ دو طرفہ بات چیت کی۔

      یہ بھی پڑھیں:
      Shahi Idgah: متھراکی شاہی عیدگاہ مسجدکے ابتدائی سروےکی مانگ، ضلعی عدالت میں ایک اورعرضی

      یہ بھی پڑھیں:
      وقف رباط میں قیام کو لے کر غیر یقینی صورتحال سے عازمین حج میں تشویش

      وزارت خارجہ نے کہا ہے کہ مشرقی لداخ میں سرحدی صورتحال پر بھی دونوں فریقوں کے درمیان بات چیت ہوئی ہے۔ اس بات پر اتفاق کیا گیا کہ مارچ 2022 میں وانگ یی اور جے شنکر کے درمیان ہونے والی میٹنگ میں طے پانے والے اتفاق رائے کی بنیاد پر سرحدی تنازعہ کا حل تلاش کرنے کی کوشش کی جائے گی۔ اس بات پر بھی اتفاق کیا گیا کہ سرحدی تنازع کو تیزی سے حل کرنے کی کوشش کی جائے گی، تاکہ دوطرفہ تعلقات کو معمول پر لایا جا سکے۔ بتادیں کہ دونوں ممالک کے درمیان فوجی کمانڈر سطح کی بات چیت کے 16 دور ہو چکے ہیں۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: