ممبر اسمبلی کو دل دے بیٹھی آئی اے ایس افسر ، اگلے ماہ ہوگی شادی

اکثر ایسا دیکھنے اور سننے میں نہیں آتا ہے کہ کوئی بیوروکریٹ کسی سیاستداں سے شادی کی ہو، ایسی خبر آنا کسی عجوبہ سے کم نہیں ہے

May 04, 2017 09:22 AM IST | Updated on: May 04, 2017 09:24 AM IST
ممبر اسمبلی کو دل دے بیٹھی آئی اے ایس افسر ، اگلے ماہ ہوگی شادی

اکثر ایسا دیکھنے اور سننے میں نہیں آتا ہے کہ کوئی بیوروکریٹ کسی سیاستداں سے شادی کی ہو،  ایسی خبر آنا کسی عجوبہ سے کم نہیں ہے ۔ ہم اس بات کا ذکر اس لیے کر رہے ہیں کیونکہ کیرالہ کے کانگریس کے رکن اسمبلی سبريناتھن اور آئی اے ایس افسر دویا جلد ہی شادی کرنے والے ہیں ۔

آپ کو بتا دیں کہ سابق اسمبلی اسپیکر جی كارتكين کے بیٹے سبريناتھن ترواننت پورم ، آئی اے ایس افسر ڈاکٹر دویا ایس ایر کے ساتھ ریلیشن میں ہیں اور وہ جون میں شادی کریں گے ۔ یہ بحث اس وقت شروع ہوئی ، جب منگل کو سبريناتھن نے فیس بک پر اپنا ریلیشن اسٹیٹس اپ ڈیٹ کیا اور لكھا- كمیٹیڈ ۔

Loading...

دونوں کی تصویر کے ساتھ سبريناتھن نے لکھا کہ کچھ عرصے سے میرے قریبی لوگ شادی کو لے کر سوال کر رہے ہیں ، اب میں اس بارے میں اعلان کرتے ہوئے خوش ہوں ، میں سب کلیکٹر ڈاکٹر دویا ایس ایر سے ترواننت پورم میں ملا تھا ، ہمارے درمیان قربتیں بڑھیں ، ہم نے ایک دوسرے کو جانا ، سمجھا اور اب دونوں کنبوں کے آشیرواد سے دویا میری شریک حیات بننے والی ہیں ۔ ہم آپ سب کے آشیرواد کی توقع کرتے ہیں ۔

تاہم اپنی شادی کو لے کر آئی اے ایس دویا نے کہا کہ انہیں ایسے کسی معاملے کی معلومات نہیں ، جہاں کسی بیوروکریٹ نے سیاستداں سے شادی کی ہو ۔ انہوں نے کہا کہ ہمیں آپ سب کے آشیرواد کی ضرورت ہے ۔ 32 سالہ دویا میڈیسن میں گریجویٹ ہیں اور سال 2013 میں آئی اے ایس بنیں ۔ ان کے والدین اسرو اور ایس بی ٹی کے ریٹائرڈ ملازمین ہیں ۔ سبريناتھن اور دویا کے خاندان اس فیصلے سے خوش ہیں ۔ سبريناتھن ایم بی اے گریجویٹ ہیں اور کانگریس سے رکن اسمبلی ہیں ۔

Loading...