உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Modi@8:پی ایم مودی نے 8 سالوں میں بڑھائی عوام کی شراکت داری

    پی ایم مودی کی حکومت نے عوام کی بڑھائی شراکت داری۔ (فائل فوٹو)

    پی ایم مودی کی حکومت نے عوام کی بڑھائی شراکت داری۔ (فائل فوٹو)

    پی ایم نریندر مودی کی عوامی شراکت کی سب سے انوکھی مثال صفائی مشن میں دیکھی جا سکتی ہے اور اس میں تمام ہم وطنوں کی شرکت۔ 2014 میں وزیر اعظم نریندر مودی نے اس اسکیم کو شروع کیا اور اس کے تحت زیادہ سے زیادہ لوگوں سے اس میں شامل ہونے کی اپیل کی۔

    • Share this:
      نئی دہلی: وزیر اعظم نریندر مودی نے 2014 میں عہدہ سنبھالنے کے بعد سے اپنے کام کا منتر 'سب کا ساتھ سب کا وکاس' رکھا اور اسے مرکز میں رکھتے ہوئے حکومت کی اسکیموں کو بنایا اور بڑھایا۔ اس میں توسیع کرتے ہوئے انہوں نے اسے 'سب کا ساتھ، سب کا وکاس، سب کا پرایاس اور سب کا وشواس' کے منتر میں پھیلا دیا۔ وزیر اعظم نریندر مودی کئی مواقع پر کہہ چکے ہیں کہ ملک میں تبدیلی کے لیے کسی بھی اسکیم کو عوامی تحریک کی سطح تک لے جانا ضروری ہے اور اس کے لیے انہوں نے اپنی مختلف اسکیموں میں عوام کی شمولیت شروع کی، وہ بھی عوام کو اعتماد میں رکھ کر۔

      پی ایم نریندر مودی کی عوامی شراکت کی سب سے انوکھی مثال صفائی مشن میں دیکھی جا سکتی ہے اور اس میں تمام ہم وطنوں کی شرکت۔ 2014 میں وزیر اعظم نریندر مودی نے اس اسکیم کو شروع کیا اور اس کے تحت زیادہ سے زیادہ لوگوں سے اس میں شامل ہونے کی اپیل کی۔ پی ایم نریندر مودی نے لوگوں سے اپیل کی کہ وہ کھلے میں رفع حاجت نہ کریں، ساتھ ہی اپنی رہائش گاہ اور دفتر اور آس پاس کی جگہوں کو صاف ستھرا رکھیں۔ پی ایم نریندر مودی کی اپیل کا اثر یہ ہوا کہ صفائی مہم ایک عوامی تحریک میں بدل گئی اور لوگوں کی بڑی تعداد نے اس میں حصہ لیا۔ اس اسکیم کے تحت 12 کروڑ سے زیادہ گھروں میں بیت الخلاء بھی بنائے گئے اور ملک کو او ڈی ایف سے پاک بنانے کی مشق شروع کی گئی۔

      اس کے ساتھ ہی پی ایم نریندر مودی نے 2019 میں لال قلعہ کی فصیل سے سنگل یوز پلاسٹک کا استعمال نہ کرنے کی اپیل کی تھی اور آہستہ آہستہ یہ ایک عوامی تحریک میں بھی تبدیل ہو گئی ہے۔ سنگل یوز پلاسٹک کے بجائے لوگوں نے مٹی کے برتن، جوٹ کے تھیلے وغیرہ کا استعمال شروع کر دیا جس کی وجہ سے دیسی اشیا کی پیداوار بھی بڑھنے لگی۔

      یہ بھی پڑھیں:
      PM Kisanمیں اس ڈاکیومنٹ کے بغیر نہیں ہوگا رجسٹریشن، کرنا ہوگا پورٹل پر اپ لوڈ

      یہ بھی پڑھیں:
      خوشخبری: اب آرام سے جائیں گھومنے، ریلوے نے طویل مسافت کی 21 ٹرینوں میں بڑھائے27کوچس

      اس کے ساتھ ہی پی ایم نریندر مودی نے خوشحال لوگوں سے اپیل کی کہ وہ گیس سبسڈی چھوڑ دیں تاکہ ضرورت مند لوگوں کو گیس کنکشن اور صاف ایندھن فراہم کیا جا سکے۔ پی ایم نریندر مودی کی یہ اپیل بھی ایک عوامی تحریک میں بدل گئی اور ملک کے لاکھوں لوگوں نے خود بخود سبسڈی چھوڑ دی اور جس کا فائدہ اجولا اسکیم کے تحت بہت سے ضرورت مندوں تک پہنچا۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: