உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Modi Gifts Auction: پی ایم مودی کو ملے 1200 سے زیادہ تحائف کی ای-نیلامی آج سے شروع، فہرست میں یہ گفٹ شامل

     E-auction of PM Modi Gifts Starts:  آج پی ایم مودی (PM Modi Birthday) کی سالگرہ بھی ہے۔ اس موقع پر میمنٹوز اور تحائف وغیرہ کی ای نیلامی ویب سائٹ کے ذریعے کی جا رہی ہے۔ پی ایم مودی کو ملے 1200 سے زیادہ مشہور اور یادگار یادگاروں کی یہ ای نیلامی 2 اکتوبر تک چلے گی۔

    E-auction of PM Modi Gifts Starts: آج پی ایم مودی (PM Modi Birthday) کی سالگرہ بھی ہے۔ اس موقع پر میمنٹوز اور تحائف وغیرہ کی ای نیلامی ویب سائٹ کے ذریعے کی جا رہی ہے۔ پی ایم مودی کو ملے 1200 سے زیادہ مشہور اور یادگار یادگاروں کی یہ ای نیلامی 2 اکتوبر تک چلے گی۔

    E-auction of PM Modi Gifts Starts: آج پی ایم مودی (PM Modi Birthday) کی سالگرہ بھی ہے۔ اس موقع پر میمنٹوز اور تحائف وغیرہ کی ای نیلامی ویب سائٹ کے ذریعے کی جا رہی ہے۔ پی ایم مودی کو ملے 1200 سے زیادہ مشہور اور یادگار یادگاروں کی یہ ای نیلامی 2 اکتوبر تک چلے گی۔

    • News18 Urdu
    • Last Updated :
    • Delhi, India
    • Share this:
      E-auction of PM Modi Gifts Starts وزیر اعظم نریندر مودی کو ملے تحائف کی ای نیلامی آج سے شروع ہو گئی ہے۔ آج پی ایم مودی (PM Modi Birthday) کی سالگرہ بھی ہے۔ اس موقع پر میمنٹوز اور تحائف وغیرہ کی ای نیلامی ویب سائٹ کے ذریعے کی جا رہی ہے۔ پی ایم مودی کو ملے 1200 سے زیادہ مشہور اور یادگار یادگاروں کی یہ ای نیلامی 2 اکتوبر تک چلے گی۔ وزارت ثقافت پی ایم مودی کے تحائف کی چوتھی ای نیلامی کا اہتمام کر رہی ہے۔

      2019 میں ان اشی E-auction of PM Modi Gifts Starts کو کھلی نیلامی کے ذریعے عوام کے لیے پیش کیا گیا تھا۔ اس وقت نیلامی کے پہلے دور میں 1805 تحائف پیش کیے گئے تھے اور دوسرے ادور میں 2772 تحائف رکھے گئے تھے۔ 2021 میں بھی پی ایم مودی کو ملنے والے تحائف کی ای نیلامی ستمبر میں ہوئی تھی۔ اس وقت 1348 یادگار وغیرہ ویب سائٹ کے ذریعے پیش کی گئی تھیں۔ ویب سائٹ پر ای نیلامی کے لیے رکھے گئے یادگاروں کو نیشنل میوزیم آف ماڈرن آرٹ، نئی دہلی میں رکھا گیا ہے۔

      PM Modi Birthday: پی ایم مودی کے مرید ہیں دنیا کے بڑے رہنما، ان 5لیڈران سے ہے گہری دوستی

      کونو سے نمیبیا پہنچے چیتے، پی ایم مودی نے پنجرے سے کئے رہا

      فہرست میں کیا ہے؟
      پی ایم مودی کو ملنے والی شاندار پینٹنگز، مجسمے، دستکاری اور folk artifacts کو ای نیلامی میں شامل کیا گیا ہے۔ ان میں سے بہت سی اشیاء روایتی طور پر پی ایم مودی کو تحفے میں دی گئیں، جیسے روایتی انگواسترم، شال، پگڑی کی ٹوپیاں، رسمی تلواریں وغیرہ۔ ایودھیا کے شری رام مندر اور وارانسی میں کاشی وشوناتھ مندر کی تقلید دیگر پرکشش یادگاروں میں شامل کی گئی ہیں۔ پی ایم مودی کو موصول ہونے والے تحائف کی ای نیلامی پی ایم میمنٹوس ویب سائٹ pmmementos.gov.in کے ذریعے کی جارہی ہے۔

      وزیر اعظم کی سالگرہ پر پیدا ہونے والے بچوں کو سونے کی انگوٹھی ملے گی۔
      اطلاعات کے مطابق بی جے پی کی تملناڈو یونٹ پی ایم مودی کی سالگرہ کے موقع پر نوزائیدہ بچوں کو سونے کی انگوٹھیاں اور بیبی کٹس تحفے میں دینے کا پروگرام منعقد کر رہی ہے۔ بی جے پی ذرائع کے مطابق پی ایم مودی کی سالگرہ یعنی 17 ستمبر کو پیدا ہونے والے بچوں کو سونے کی انگوٹھیاں دی جائیں گی، ہر انگوٹھی کا وزن تقریباً دو گرام ہوگا۔
      Published by:Sana Naeem
      First published: