உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Mohammad Zubair:صحافی محمدزبیرکوہاتھرس کی عدالت 27 نےجولائی تک عدالتی تحویل میں بھیجا

    Youtube Video

    آلٹ نیوز (Alt News)کے شریک بانی محمد زبیر کو ہاتھرس کی عدالت ( Hathras Court)نے 14 دن کے لیے عدالتی تحویل میں بھیج دیا ہے۔ زبیر کو آج یعنی جمعرات کو بھاری سیکورٹی فورسز کی موجودگی میں ہاتھرس کورٹ میں پیش کیا گیا۔ جہاں عدالت نے انہیں 27 جولائی تک عدالتی تحویل میں بھیج دیا۔

    • Share this:
      ہاتھرس: نوپور شرما (Nupur Sharma)کے مبینہ متنازعہ ریمارکس (Controversial Remarks)کے بعد تشدد بھڑکانے کے معاملہ میں ملزم صحافی محمد زبیر (Mohammad Zubair)کو ایک اور بڑا جھٹکا لگا ہے۔ آلٹ نیوز (Alt News)کے شریک بانی محمد زبیر کو ہاتھرس کی عدالت ( Hathras Court)نے 14 دن کے لیے عدالتی تحویل میں بھیج دیا ہے۔ زبیر کو آج یعنی جمعرات کو بھاری سیکورٹی فورسز کی موجودگی میں ہاتھرس کورٹ میں پیش کیا گیا۔ جہاں عدالت نے انہیں 27 جولائی تک عدالتی تحویل میں بھیج دیا۔ محمد زبیر کے خلاف ضلع کے دو مختلف تھانوں میں مقدمات درج ہیں۔

      دراصل پردیل نگر میں ایک ماہ قبل ہوئے ہنگامہ آرائی میں محمد زبیر کا ملوث ہونا منظر عام پر آیا ہے۔ اس سلسلے میں سکندراؤ میں مقدمہ درج کیا گیا تھا۔ اس کے علاوہ 4 جولائی کو کوتوالی صدر میں مذہبی جذبات بھڑکانے کا معاملہ درج کیا گیا تھا۔ اس معاملے میں پولس نے سیتا پور جیل میں بی وارنٹ داخل کیا ہے۔ زبیر اس وقت تہاڑ جیل دہلی میں ہے اور ایس آئی ٹی معاملے کی جانچ کر رہی ہے۔

      یہ بھی پڑھیں

      اس کے خلاف یوپی کے سیتا پور، لکھیم پور کھیری، غازی آباد، مظفر نگر میں بھی کیس درج ہیں۔ راشٹرا سوابھیمان دل کے بانی ہاتھرس کے دیپک شرما نے کوتوالی صدر میں محمد زبیر کے خلاف مقدمہ درج کرایا تھا۔ اس میں کہا گیا تھا کہ زبیر انٹرنیٹ میڈیا پر دیوی دیوتاؤں کے خلاف نازیبا ریمارکس کرتے رہتے ہیں۔ یہی نہیں بلکہ متنازعہ تصاویر پوسٹ کرکے ہندوؤں کے جذبات کو ٹھیس پہنچائی ہے۔ اس معاملے میں پولیس نے دفعہ 153A، 295A، 298 اور 67 آئی ٹی ایکٹ کے تحت مقدمہ درج کیا تھا۔

      اس کے علاوہ ایک ماہ قبل نماز جمعہ کے بعد قصبہ پوردیل نگر میں نوپور شرما کے خلاف 50 سے زائد افراد کے خلاف دفعہ 147، 148، 153A، 353، 188، 120B کے تحت مقدمہ درج کیا گیا تھا اور ہنگامہ آرائی میں 50 سے زائد افراد پر بدمعاشوں کے خلاف مقدمہ درج کیا گیا تھا۔ . اس معاملے میں 56 لوگوں کو جیل بھیجا گیا تھا۔ سبھی سکندرراؤ، پردیل نگر کے رہنے والے ہیں۔ اس ہنگامہ آرائی میں زبیر کا ملوث ہونا بھی سامنے آیا ہے۔ ایس آئی ٹی دونوں معاملات کی جانچ کر رہی ہے۔ کوتوالی صدر کیس میں زبیر کو آج پیش کیا گیا اور عدالت نے اسے 14 دن کے لیے عدالتی تحویل میں بھیج دیا۔
      Published by:Mirzaghani Baig
      First published: