ہوم » نیوز » وطن نامہ

شکتی اور مکتی موہن کا گھر مکمل طور پر قربت اور انفرادیت کو یکجا کرتا ہے

شکتی اور مکتی موہن ہندوستانی نوجوانوں کی ایک خاص نسل کی نمائندگی کرتے ہیں جن کی تخلیقی اور انفرادی صلاحیت ان کے طرز زندگی اور رہنے کی جگہوں کی وضاحت کرتی ہے۔

  • Share this:
شکتی اور مکتی موہن کا گھر مکمل طور پر قربت اور انفرادیت کو یکجا کرتا ہے
شکتی اور مکتی موہن کا گھر مکمل طور پر قربت اور انفرادیت کو یکجا کرتا ہے

شکتی اور مکتی موہن ہندوستانی نوجوانوں کی ایک خاص نسل کی نمائندگی کرتے ہیں جن کی تخلیقی اور انفرادی صلاحیت ان کے طرز زندگی اور رہنے کی جگہوں کی وضاحت کرتی ہے۔ شہرت یافتہ رقاصہ بہن کی جوڑی ‘Asian Paints Where The Heart Is’ کے سیزن 4 کے آخری قسط پر ناظرین کو دہلی میں واقع اپنے وسیع و عریض گھر کی طرف رہنمائی کرکے اس کے دورے پر لے گئی، اور اس بات کی نمائش کی کہ جگہیں کس طرح فیملیوں میں دائمی رشتوں کو تشکیل دے سکتی ہیں اور ذاتی ترجیحات کی پرورش کرسکتی ہیں۔


ان کی بڑھتی شہرت کے دوران، فلموں اور ڈانس ریئلٹی شوز میں نمائش کے ساتھ ساتھ، شکتی اور مکتی کا متحرک گھر مثبت باہمی تعاون اور کارکردگی کا ایک سلسلہ رہا ہے۔ جوڑی کے وائرل ڈانس ویڈیوز کے باقاعدہ پیروکار اچھے چھت والے باغ سے واقف ہوں گے، جو ان کے اپنے داخلے کے ذریعہ مشق اور تخلیق کرنے کا ان کا ایک پسندیدہ مقام ہے۔ لیکن جب چھت پر بہت گرمی یا بارش ہو جاتی ہے، تو زمینی سطح پر موجود عالیشان کمرے کو بھی محض چند فرنیچر کے آس پاس تھوڑی تبدیل کرکے عصری ڈانس اسٹوڈیو میں تبدیل کیا جاسکتا ہے۔


تاہم شکتی اور مکتی موہن کے لیے، ان کے گھر میں صرف پیشہ ورانہ اہمیت نہیں ہے، بلکہ بہت ساری ذاتی یادیں بھی وابستہ ہیں۔ ان کے اپنی فیملی کے ساتھ ساتھ بہنوں کے گھر رہنے کا تجربہ بلند کرتا ہے، جہاں وہ تہواروں کی زبردست تقریبات کا بھی حصہ رہے ہیں۔ سب سے اہم بات یہ ہے کہ یہ قریبی تال میل کی عکاسی کرتا ہے جو شکتی اور مکتی ایک دوسرے کے ساتھ شیئر کرتے ہیں، اور ان کی ذاتی اور پیشہ ورانہ زندگی کتنی قریب سے جڑی ہوئی ہے۔ لہذا، گھر شیئر کرنا اس بہن بھائی کی جوڑی کے لیے قدرتی محسوس ہوتا ہے، جو ساری زندگی کے مراحل سے میل کھاتے ہیں اور اس کا مزہ بھی لیتے ہیں۔


جب ان میں سے کوئی شخص اپنے بیڈرومز کا دورہ کرتی ہے تو صرف ایک ہی وقت میں ان کی شخصیات میں فرق واضح ہوجاتا ہے۔ جب کہ شکتی، جو دو سال بڑی ہے، اپنی ذاتی جگہ کو خاموشی اور عکاسی کی بحالی کے طور پر فروغ دیتی ہے، مکتی کا کمرہ اس کمپن اور توانائی کی عکاسی کرتا ہے جسے وہ دنیا کے سامنے لانا چاہتی ہے۔ ہر ایک بہن نے اپنے کمرے کی سجاوٹ کے لوازمات اور سجاوٹ کے حصوں کو آراستہ کی ہوئی ہیں جو ان کی شخصیات اور ترجیحات کی عکاسی کرتے ہیں۔

موہن بہنوں کے ان کے گھریلو آرائشوں کو اپنے لیے ایک ہدایت نامہ کے طور پر لیں، ذیل کے لنک پر کلک کرکے ملاحظہ کرسکتے ہیں۔



مشہور شخصیات کے گھروں میں یہ ایک خاص قسم کا گہرا نظارہ ہوتا ہے جسے ‘Asian Paints Where The Heart Is Season 4’ نے نمایاں کیا ہے اور یہ اس کی پہچان ہے۔ سیریز کے دوران، ناظرین کو شنکر مہادیون، تمنا بھاٹیا، انیتا ڈونگرے، اسمرتی مانڈھانا، پریتک کوہاد اور راجکمار راؤ کے گھروں کے اندر کا بھی جائزہ کروایا گیا ہے، جنہوں نے اپنے گھروں اور دلوں کے دروازے کھول دیئے۔ مشہور شخصیات کے گھروں کے اس دلچسپ، ذاتی نظریے نے پچھلے تین سیزنوں کے دوران تقریبا 250 ملین آراء کو ‘Asian Paints Where The Heart Is’ لے کر آیا ہے۔ اور سیزن 4 میں، ہم نے بار کو مزید بڑھا دیا ہے!

یہ شراکت داری مواد ہے۔
Published by: Nisar Ahmad
First published: Apr 09, 2021 09:55 AM IST