உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Monkeypox Cases In India:منکی پاکس کا دوسرا کیس ملنے کے بعد مرکز الرٹ، ایئرپورٹ اور پورٹ پر اسکریننگ کے لئے دئیے احکامات

    ملک میں منکی پاکس کا ملا دوسرا کیس تو مرکز ہوئی محتاظ۔ دئیے یہ احکامات۔

    ملک میں منکی پاکس کا ملا دوسرا کیس تو مرکز ہوئی محتاظ۔ دئیے یہ احکامات۔

    Monkeypox Cases In India: ریاست کے ساتھ ساتھ ملک میں منکی پاکس کا یہ دوسرا کیس ہے۔ وزیر صحت نے کہا کہ 13 جولائی کو کیرالہ پہنچا مریض، کنور کا رہنے والا ہے اور وہاں پریارام میڈیکل کالج میں زیر علاج ہے۔ انہوں نے کہا کہ اس شخص کی صحت مستحکم ہے۔

    • Share this:
      Monkeypox Cases In India:ملک میں منکی پاکس کا دوسرا کیس سامنے آنے کے بعد مرکزی حکومت چوکنا ہوگئی ہے۔ مرکز نے بین الاقوامی ہوائی اڈے(International Airport) اور بندرگاہوں (Ports) پر پوائنٹس آف انٹری (POEs) کی صحت کی سرگرمیوں کا جائزہ لینے کے لیے ایک جائزہ اجلاس منعقد کیا۔ مرکزی حکومت نے ہوائی اڈوں اور بندرگاہوں پر اسکریننگ کے لیے ہدایات دی ہیں تاکہ منکی پوکس(Monkeypox) کے مریضوں کی بروقت شناخت اور علاج کیا جا سکے۔ اجلاس میں ایئرپورٹ اور پورٹ ہیلتھ کے حکام اور علاقائی دفاتر کے علاقائی ڈائریکٹرز نے شرکت کی۔

      صحت اور خاندانی بہبود کی وزارت نے کہا کہ ریاستوں، ہوائی اڈوں اور بندرگاہوں کے صحت کے حکام کو مشورہ دیا گیا ہے کہ وہ تمام بین الاقوامی مسافروں کی صحت کی جانچ کو یقینی بنائیں تاکہ منکی پوکس کے خطرے کو کم کیا جا سکے۔ مرکزی وزارت صحت کے ذریعہ 'منکی پوکس بیماری کے انتظام کے لئے رہنما خطوط' کے مطابق، منکی پوکس بیماری کے طبی انتظام اور علاج کا مشورہ دیا گیا ہے۔ اس کے علاوہ، بین الاقوامی بندرگاہوں اور ہوائی اڈوں پر امیگریشن جیسی دیگر ایجنسیوں کے ساتھ ہم آہنگی کرنے کا مشورہ دیا گیا، اس کے علاوہ اس بات کو یقینی بنانے کے لیے کہ بندرگاہ اور ہوائی اڈے کے لیے ہسپتالوں کی مخصوص سہولیات موجود ہیں، اگر کوئی متاثرہ پایا جاتا ہے تو اسے بروقت ریفرل اور الگ تھلگ رکھا جائے۔

      ملک میں ملا منکی پوکس کا دوسرا کیس
      بتادیں کہ ملک میں منکی پاکس کے دوسرے کیس کی تصدیق ہوئی ہے۔ کیرالہ کی وزیر صحت وینا جارج نے پیر کے روز کہا کہ ایک 31 سالہ شخص جو گزشتہ ہفتے دبئی سے ریاست آیا تھا، اس کا ٹیسٹ مثبت آیا ہے۔ اس سے پہلے بھی کیرالہ سے ہی مونکی پوکس کا معاملہ سامنے آیا تھا۔

      یہ بھی پڑھیں:

      Monkeypox: کیرالہ میں مونکی پوکس کےخلاف احتیاطی اقدامات، ہوائی اڈوں پرخصوصی ہیلپ ڈیسک قائم

      یہ بھی پڑھیں:

      KCR: کے سی آر نے کہا بادل پھٹنے کے پیچھےہوسکتا ہےکوئی غیرملکی ہاتھ، لیکن کیاہوسکتی ہےوجہ؟

      کننور کا رہنے والا ہے مریض
      انہوں نے کہا کہ ریاست کے ساتھ ساتھ ملک میں منکی پاکس کا یہ دوسرا کیس ہے۔ وزیر صحت نے کہا کہ 13 جولائی کو کیرالہ پہنچا مریض، کنور کا رہنے والا ہے اور وہاں پریارام میڈیکل کالج میں زیر علاج ہے۔ انہوں نے کہا کہ اس شخص کی صحت مستحکم ہے۔ وزیر صحت نے یہ بھی کہا کہ مریض کے ساتھ قریبی رابطے میں رہنے والے تمام افراد پر کڑی نظر رکھی جا رہی ہے۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: