உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Monsoon Session:پارلیمنٹ کا مانسون سیشن18جولائی سے، اسی دن ہونا ہے صدارتی الیکشن

    صدارتی الیکشن کے لئے این ڈی اے کی امیدوار مورمو اور اپوزیشن کے امیدوار یشونت سنہا کے درمیان ہے مقابلہ۔

    صدارتی الیکشن کے لئے این ڈی اے کی امیدوار مورمو اور اپوزیشن کے امیدوار یشونت سنہا کے درمیان ہے مقابلہ۔

    Monsoon Session: صدارتی انتخاب کے لیے کاغذات نامزدگی کی جانچ پڑتال کے بعد، این ڈی اے امیدوار دروپدی مرمو اور مشترکہ اپوزیشن امیدوار یشونت سنہا میدان میں ہیں۔

    • Share this:
      نئی دہلی: پارلیمنٹ کے مانسون اجلاس کی تاریخوں کا اعلان کر دیا گیا ہے۔ بتایا جارہا ہے کہ پارلیمنٹ کا مانسون اجلاس 18 جولائی سے شروع ہوگا۔ یہ سلسلہ اگست کے دوسرے ہفتے تک جاری رہے گا۔ خبر رساں ایجنسی اے این آئی کے مطابق سیشن 18 جولائی سے شروع ہوگا اور 12 اگست تک جاری رہے گا۔ صدارتی انتخاب 18 جولائی کو ہی ہے۔

      مرمو اور سنہا کے درمیان ہے مقابلہ
      صدارتی انتخاب کے لیے کاغذات نامزدگی کی جانچ پڑتال کے بعد، این ڈی اے امیدوار دروپدی مرمو اور مشترکہ اپوزیشن امیدوار یشونت سنہا میدان میں ہیں۔ راجیہ سبھا کے جنرل سکریٹری پی سی مودی نے جمعرات کو کہا کہ بدھ کو نامزدگیوں کا آخری دن تھا اور اس دن تک 94 لوگوں کے کل 115 کاغذات نامزدگی موصول ہوئے تھے۔ ان میں سے 28 کو پیش کرتے وقت ہی مسترد کر دیا گیا تھا۔

      انہوں نے کہا کہ 107 کاغذات نامزدگی معیار پر پورا نہ اترنے پر مسترد کیے گئے۔ مرمو اور سنہا کے کاغذات نامزدگی میں سے ہر چار سیٹ تمام معیارات پر پورا اترے اور قبول کر لیے گئے۔ انہوں نے کہا کہ امیدواروں کی حتمی فہرست 2 جولائی کو سہ پہر 3 بجے کے بعد گزٹ میں شائع کی جائے گی جو کہ کاغذات نامزدگی واپس لینے کی آخری تاریخ ہے۔

      یہ بھی پڑھیں:
      Maharashtra: دو جولائی کو اکثریت ثابت کریں گے شندے، اسمبلی اسپیکر کا بھی ہوگا الیکشن

      یہ بھی پڑھیں:
      Eknath Shinde: آٹو ڈرائیور سے مہاراشٹر کے وزیر اعلیٰ بننے تک کا سفر! یہ ہے ایکناتھ شندے!

      نئے سنسد بھون میں نظر آئے گا ہندوستان کا تنوع
      اس درمیان خبریں آرہی ہیں کہ نئے پارلیمنٹ ہاؤس میں ہندوستان کا تنوع نظر آئے گا۔ نئی عمارت کے داخلی دروازے پر روایتی مجسمہ نصب کیا جائے گا۔ پارلیمنٹ ہاؤس میں ایک گیلری بھی ہوگی جس میں ہندوستانی جمہوریت کے سفر کو دکھایا جائے گا۔ عمارت کے اندرونی حصوں میں نوادرات کے ذریعے ملک کے ثقافتی تنوع اور روایت کو محفوظ رکھا جائے گا۔ مرکزی وزارت ثقافت نے نئی عمارت کی اندرونی سجاوٹ کی منصوبہ بندی کے لیے تین کمیٹیاں تشکیل دی ہیں۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: