ویاپم گھوٹالہ: عدالت نے سی بی آئی کے جوائنٹ ڈائریکٹر کو طلب کیا

مدھیہ پردیش ہائی کورٹ نے ویاپم گھپلہ کی جانچ کرنے والے سی بی آئی کے جوائنٹ ڈائریکٹر آر پی اگروال کو ذاتی طور سے عدالت میں پیش ہوکر یہ بتانے کو کہا ہے کہ انہوں نے ملزمان کی مخالفت کی درخواستوں کے معاملے پر کیا اقدام کئے ہیں ، اس کی وضاحت کریں۔

Aug 11, 2015 02:31 PM IST | Updated on: Aug 11, 2015 02:31 PM IST
ویاپم گھوٹالہ: عدالت نے سی بی آئی کے جوائنٹ ڈائریکٹر کو طلب کیا

جبل پور۔ مدھیہ پردیش ہائی کورٹ نے ویاپم گھپلہ کی جانچ کرنے والے سی بی آئی کے جوائنٹ ڈائریکٹر آر پی اگروال کو ذاتی طور سے عدالت میں پیش ہوکر یہ بتانے کو کہا ہے کہ انہوں نے ملزمان کی مخالفت کی درخواستوں کے معاملے پر کیا اقدام کئے ہیں ، اس کی وضاحت کریں۔

ڈویژن ٹیم نے ویاپم گھپلہ کے 50 ملزمان کی ضمانت کی درخواست کی سماعت کرتے ہوئے مذکورہ حکم جاری کیا۔ سماعت کے دوران بنچ نے سی بی آئی کے وکیل سدیپ شکلا سے جاننا چاہا ہے کہ ضمانت کی درخواستوں پر کیا فیصلہ کیا گیا ہے تاہم سی بی آئی کے وکیل نے عدالت کو بتایا کہ اس ضمن میں اسے کوئی ہدایت نہیں ملی تھی۔ انہوں نے عدالت سے اپیل کی کہ وہ سماعت ایک روز کے لئے آگے بڑھادیں۔ عدالت نے سماعت کی اگلی تاریخ 12 اگست مقرر کی ہے اور سی بی آئی کے جوائنٹ ڈائریکٹر کو ہدایت دی ہے کہ وہ ملزمان کی ضمانت کی درخواستوں پر کئے گئے اقدام کے بارے میں عدالت میں پیش ہوکر بتائیں۔

Loading...

Loading...