ہوم » نیوز » شمالی ہندوستان

اتراکھنڈ کے سابق وزیر اعلیٰ تریویندر سنگھ راؤت کادعویٰ،مسلمان، ویکسین لینے سے کررہے ہیں گریز

تریویندر سنگھ راؤت نے پیر کے روز ایک پروگرام کے دوران کہا کہ مسلم معاشرہ کوویڈ ویکسین لینے سے گریز کررہا ہے۔ انہوں نے کہا کہ ویکسین کے بارے میں مسلمانوں میں پروپیگنڈا کیا جارہا ہے ، جس کی وجہ سے لوگ ویکسین لینے سے خوفزدہ ہیں۔ تریویندر نے کہا- میں مسلمانوں کا نام لیکر یہ کہہ رہا ہوں کہ وہ اب بھی ویکسین نہیں لے رہے ہیں ، ان میں اب بھی ہچکچاہٹ ، خدشات اور غلط فہمیاں پائی جاتی ہیں۔

  • Share this:
اتراکھنڈ کے سابق وزیر اعلیٰ تریویندر سنگھ راؤت کادعویٰ،مسلمان، ویکسین لینے سے کررہے ہیں گریز
اتراکھنڈ کے سابق وزیر اعلیٰ تریویندر سنگھ راؤت

بی جے پی کے سینئر رہنما اور اتراکھنڈ کے سابق وزیر اعلیٰ تریویندر سنگھ راؤت نے پیر کے روز ایک پروگرام کے دوران کہا کہ مسلم معاشرہ کوویڈ ویکسین لینے سے گریز کررہا ہے۔ انہوں نے کہا کہ ویکسین کے بارے میں مسلمانوں میں پروپیگنڈا کیا جارہا ہے ، جس کی وجہ سے لوگ ویکسین لینے سے خوفزدہ ہیں۔ تریویندر نے کہا- میں مسلمانوں کا نام لیکر یہ کہہ رہا ہوں کہ وہ اب بھی ویکسین نہیں لے رہے ہیں ، ان میں اب بھی ہچکچاہٹ ، خدشات اور غلط فہمیاں پائی جاتی ہیں۔


رشیکیش میں عالمی بلڈ ڈونر ڈے سے متعلق ایک پروگرام میں ، تریویندر راوت نے کہا - کورونا انفیکشن سے لڑنے کے لئے ویکسینیشن بہت ضروری ہے۔ ہمارے مسلم معاشرے کے بھائیوں کو ویکسین کے بارے میں کوئی شبہ نہیں ہونا چاہئے۔ حکومت اس معاملے میں اپنا کام کررہی ہے۔ انہوں نے کہا کہ اس طرح کے شکوک و شبہات کو دور کرنے کے لئے سماجی تنظیموں اور میڈیا کو بھی فعال کردار ادا کرنے کی ضرورت ہے۔



سابق وزیر اعلیٰ تریویندر سنگھ راؤت ے کہا کہ کورونا انفیکشن سے بچنے کے لئے وسیع پیمانے پر ویکسینیشن ضروری ہے۔ اس سے قوت مدافعت میں اضافہ ہوتا ہے ، جو کورونا کے خلاف جنگ میں جسم کے لئے بہت ضروری ہے۔ وہ لوگ جن کو ویکسینیشن سے متعلق شکوک و شبہات ہیں وہ آگے آئیں اور سوالات پوچھیں تاکہ ان کے شبہات آسانی سے دور ہوجائیں۔

جو لوگ ویکسین نہیں لیتے ہیں وہ معاشرے کے لئے خطرناک ہوتے ہیں

تریویندر راؤت نے مزید کہا - اگر آپ ویکسین نہیں لیتے ہیں تو ، اس بیماری کے ساتھ جنگ ​​نہیں جیت پائیں گے۔ آپ خود بھی بیمار ہوجائیں گے اور آپ دوسروں تک بھی اس بیماری کا انفیکشن پھیلائیں گے ، آپ سپر اسٹراپر ثابت ہوں گے۔ اسی لئے سب کو پہل کرنی چاہئے اور معاشرے کے ہر فرد کو یہ ویکسین لینا چاہئے۔ انہوں نے کہا کہ 80 فیصد آبادی کی جانب سے ویکسین لینے کے بعد ہی قوت مدافعت کوبن سکتی ہے۔

جن لوگوں نے ویکسین کی دونوں خوراکیں لی ہیں انہیں ملنی چاہئے چار دھام یاترا کی اجازت

چار دھام یاترا پر ، تریویندر سنگھ راؤت نے کہا کہ جن لوگوں نے ویکسین کی دونوں خوراکیں لی ہیں انہیں کچھ رعایتیں دی جانی چاہئے۔ انہوں نے کہا کہ اس دعوے کی کوئی سائنسی بنیاد نہیں ہے کہ جو دو خوراکیں لے رہے ہیں وہ کورونا کا کیریئر بن سکتے ہیں۔ اتراکھنڈ کے تین اضلاع میں ، ویکسین کی دو خوراکوں کا 90 فیصد ہدف حاصل کرلیا گیا ہے۔ جس نے دو خوراکیں لی ہیں انہیں چار دھام یاترا پر جانے کی اجازت دی جانی چاہئے۔ تریویندر راؤت نے کہا کہ کوویڈتحقیقات کے نام پر دھوکہ دہی کرنے والوں کے خلاف سخت کارروائی کی جانی چاہئے۔
Published by: Mirzaghani Baig
First published: Jun 15, 2021 09:14 AM IST