உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    COP26 Updates: وزیر اعظم مودی پہنچے گلاسگو، آج برطانوی وزیراعظم بورس جانسن سے ملاقات

    وزیر اعظم مودی پہنچے گلاسگو

    وزیر اعظم مودی پہنچے گلاسگو

    پیر کو عالمی رہنماؤں کی چوٹی کانفرنس کے پہلے دن کے اختتام پر وزیر اعظم نریندر مودی اسکاٹ لینڈ کے سب سے مشہور سیاحوں کے پرکشش مقامات میں سے ایک Kelvingrove آرٹ گیلری اور میوزیم میں ایک خصوصی VVIP استقبالیہ میں 120 سے زیادہ سربراہان حکومت اور سربراہان مملکت میں شامل ہوں گے۔

    • Share this:
      Narendra Modi in UK Updates: وزیر اعظم نریندر مودی Narendra Modi اقوام متحدہ کی موسمیاتی تبدیلی کانفرنس 2021 یعنی COP26 سمٹ میں شرکت کے لیے گلاسگو پہنچ گئے ہیں۔ وہ آج برطانوی وزیراعظم بورس جانسن Boris Johnson کے ساتھ ملاقات اور دو طرفہ بات چیت کریں گے-

      پیر کو عالمی رہنماؤں کی چوٹی کانفرنس کے پہلے دن کے اختتام پر وزیر اعظم نریندر مودی اسکاٹ لینڈ کے سب سے مشہور سیاحوں کے پرکشش مقامات میں سے ایک Kelvingrove آرٹ گیلری اور میوزیم میں ایک خصوصی VVIP استقبالیہ میں 120 سے زیادہ سربراہان حکومت اور سربراہان مملکت میں شامل ہوں گے۔ استقبالیہ میں شاہی خاندان کے افراد بھی شامل ہوں گے جن میں شہزادہ چارلس اور اہلیہ کیملا اور پرنس ولیم اور اہلیہ کیٹ مڈلٹن شامل ہیں۔ ملکہ الزبتھ دوم Queen Elizabeth II اس خصوصی استقبالیہ میں شرکت کرنے والی تھیں لیکن ناگزیر حالات کی وجہ سے شرکت نہیں کریں گے۔


      وزیر اعظم نریندر مودی اٹلی میں G20 سربراہی اجلاس سے گلاسگو پہنچے تھے، پیر کی صبح سکاٹ لینڈ میں مقیم کمیونٹی لیڈروں اور ماہرینِ ہند کے ساتھ ملاقات کے ساتھ اپنے یورپی دورے کے یوکے مرحلے کا آغاز کرنے والے ہیں۔ اس کے بعد وہ گلاسگو میں سکاٹش ایونٹ کیمپس (SEC) میں اقوام متحدہ کے فریم ورک کنونشن آن کلائمیٹ چینج (UNFCCC) کی 26 ویں کانفرنس آف پارٹیز (COP26) میں ورلڈ لیڈرز سمٹ (WLS) کی افتتاحی تقریب کے لیے آگے بڑھیں گے، جہاں وہ سربراہی اجلاس کے مکمل اجلاس سے خطاب کرنے والے ہیں۔


      اس سے قبل وزیراعظم مودی نے ٹوئٹ کیا کہ ’’ایک نتیجہ خیز ملاقات کے بعد گلاسگو کے لیے روانہ ہورہا ہوں۔ روم میں سربراہی اجلاس ہوگا۔ سربراہی اجلاس کے دوران ہم عالمی اہمیت کے مسائل جیسے کہ وبائی امراض سے لڑنے، صحت کے بنیادی ڈھانچے کو بہتر بنانے، اقتصادی تعاون کو فروغ دینے اور جدت کو آگے بڑھانے پر تفصیلی بات چیت کرنے میں کامیاب رہے‘‘۔


      بورس جانسن کے ساتھ مودی کی دوطرفہ ملاقات پیر کی افتتاحی تقریب کے فوراً بعد متوقع ہے، جس میں ثقافتی پرفارمنس اور برطانیہ کے وزیر اعظم کی تقریر شامل ہوگی۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: