اپنا ضلع منتخب کریں۔

    بحریہ نےمشکل وقت میں ملک کی حفاظت کی:پی ایم مودی، جانئے انڈین نیوی ڈے پر کس نے کیا کہا

     ہندوستانی بحریہ اپنا یوم تاسیس ہر سال 4 دسمبر کو مناتی ہے

    ہندوستانی بحریہ اپنا یوم تاسیس ہر سال 4 دسمبر کو مناتی ہے

    بحریہ کی تعریف کرتے ہوئے وزیر اعظم نریندر مودی نے کہا کہ اس نے ثابت قدمی کے ساتھ ملک کی حفاظت کی ہے اور مشکل وقت میں بھی اپنے انسان دوست جذبے کے ساتھ ایک الگ پہچان بنائی ہے ۔

    • News18 Urdu
    • Last Updated :
    • New Delhi, India
    • Share this:
      سمندری محاذ پر ہمیشہ تعینات رہنے والی ہندوستانی بحریہ آج اپنا یوم تاسیس منا رہی ہے۔ ہندوستانی بحریہ اپنا یوم تاسیس ہر سال 4 دسمبر کو مناتی ہے۔ اس موقع پر بحریہ کے تمام افسران وار میموریل پر جا کر شہید فوجیوں کو خراج عقیدت پیش کرتے ہیں۔ اس کے علاوہ بھی کئی طرح کے پروگرام منعقد کیے جاتے ہیں۔ اس دن پوری دنیا کو ہندوستانی بحریہ کی طاقت بھی دیکھنے کو ملتی ہے۔ بحریہ کے دن کے موقع پر وزیر اعظم مودی سمیت وزیر دفاع اور تمام مشہور شخصیات نے اپنی نیک خواہشات پیش کی ہیں۔

      بحریہ کی تعریف کرتے ہوئے وزیر اعظم نریندر مودی نے کہا کہ اس نے ثابت قدمی کے ساتھ ملک کی حفاظت کی ہے اور مشکل وقت میں بھی اپنے انسان دوست جذبے کے ساتھ ایک الگ پہچان بنائی ہے ۔ بحریہ کا دن 4 دسمبر کو 1971 کی ہندوستان اور پاکستان جنگ کے دوران 'آپریشن ٹرائیڈنٹ' میں بحریہ کی کامیابیوں کی یاد میں منایا جاتا ہے۔

      پی ایم نے ٹویٹ کیا اور کہا کہ تمام بحری اہلکاروں اور ان کے اہل خانہ کو بحریہ کا دن مبارک ہو۔ ہم ہندوستانیوں کو اپنی بھرپور سمندری تاریخ پر فخر ہے۔ ہندوستانی بحریہ نے مشکل وقت میں ہماری قوم کا مضبوطی سے دفاع کیا ہے اور اپنے انسانی جذبے سے خود کو ممتاز بنایاہے۔


      بحریہ کے جوانوں کی بہادری کو سلام – امت شاہ


      اس موقع پر مرکزی وزیر داخلہ امت شاہ نے بھی ٹویٹ کرکے مبارکباد کا پیغام دیا ہے۔ انہوں نے لکھا کہ یوم بحریہ کے موقع پر میں اپنے بہادر بحری اہلکاروں اور ان کے اہل خانہ کو تہہ دل سے مبارکباد پیش کرتا ہوں۔ ہم اپنی سمندری سرحدوں کی حفاظت میں بحری اہلکاروں کی بہادری، لگن اور عزم کو سلام پیش کرتے ہیں۔

      ہندوستانی بحریہ کی ہمت پر فخر - راج ناتھ سنگھ


      مرکزی وزیر دفاع راج ناتھ سنگھ نے بحریہ کے دن پر اپنی نیک تمنائیں ٹویٹ کی ہیں۔ انہوں نے لکھا، ہندوستانی بحریہ معصوم میری ٹائم سیکورٹی کو یقینی بنا کر
      ہمارے ملک کو محفوظ رکھنے میں سب سے آگے ہے۔ قوم کو ہندوستانی بحریہ کی بہادری، حوصلے، عزم اور پیشہ ورانہ مہارت پر فخر ہے۔

      یہ بھی پڑھیں

      نیشنل وار میموریل پر شہداء کو خراج عقیدت


      دوسری جانب اس موقع پر بحریہ کے سربراہ ایڈمرل آر ہری کمار، سی ڈی ایس جنرل انیل چوہان، آئی اے ایف کے سربراہ ایئر چیف مارشل وی آر چودھری اور نائب آرمی چیف لیفٹیننٹ جنرل بی ایس راجو نے قومی جنگی یادگار پر شہیدوں کو خراج عقیدت پیش کیا۔

      ہندوستانی بحریہ طاقت کا مظاہرہ کرے گی۔


      صدر دروپدی مرمو آندھرا پردیش کے وشاکھاپٹنم میں بحریہ کے دن کی تقریبات سمیت دیگر پروگراموں میں شرکت کریں گی۔ پاک بحریہ 'آپریشنل ڈیموسٹریشن' کے ذریعے اپنی طاقت دکھائے گی۔ اس پروگرام کے دوران صدر دروپدی مرمو اور مسلح افواج کے سپریم کمانڈر موجود رہیں گے ۔
      Published by:Mirzaghani Baig
      First published: