ہوم » نیوز » تعلیم و روزگار

نیٹ امتحان کی تاریخ کا اعلان نہیں کیا گیا، وائرل ہوئی خبریں فرضی: این ٹی اے

اس دعوے کو مسترد کرتے ہوئے پی آئی بی نے ٹویٹ کیا اور کہا کہ این ٹی اے کی طرف سے اس طرح کا کوئی اعلان نہیں کیا گیا ہے۔ پی آئی بی کے حقائق چیک ہینڈل نے ٹویٹ کیا اور کہا کہ ’’قومی سسٹم ایجنسی کی جانب سے 5 ستمبر 2021 کو NEET-UG کے انعقاد کا اعلان کرتے ہوئے ایسا کوئی عوامی نوٹس جاری نہیں کیا گیا ہے‘‘۔

  • Share this:
نیٹ امتحان کی تاریخ کا اعلان نہیں کیا گیا، وائرل ہوئی خبریں فرضی: این ٹی اے
نیٹ امتحان کی تاریخ کا اعلان نہیں کیا گیا، وائرل ہوئی خبریں فرضی: این ٹی اے

پورے ملک کے طلبہ قومی اہلیت کے ساتھ داخلہ ٹیسٹ (انڈرگریجویٹ) امتحانات کی تاریخوں کے بارے میں قیاس آرائیاں کررہے ہیں، وہیں نیشنل ٹیسٹنگ ایجنسی (این ٹی اے) کے پبلک نوٹس کو NEET (UG) کی 2021 تاریخوں کا اعلان نوٹس ٹویٹر اور واٹس ایپ جیسے سوشل میڈیا پلیٹ فارم پر وائرل ہوا ہے۔


تاہم اس دعوے کو مسترد کرتے ہوئے پی آئی بی نے ٹویٹ کیا اور کہا کہ این ٹی اے کی طرف سے اس طرح کا کوئی اعلان نہیں کیا گیا ہے۔ پی آئی بی کے حقائق چیک ہینڈل نے ٹویٹ کیا اور کہا کہ ’’قومی سسٹم ایجنسی کی جانب سے 5 ستمبر 2021 کو NEET-UG کے انعقاد کا اعلان کرتے ہوئے ایسا کوئی عوامی نوٹس جاری نہیں کیا گیا ہے‘‘۔


این ٹی اے نے اسے جعلی خبر قرار دیا اور عوامی نوٹس جاری کیا۔ اس میں کہا گیا کہ اس کی سختی سے تردید کی گئی ہے کہ 5 ستمبر 2021 کو NEET (UG) کے انعقاد کا اعلان کرنے والا اس طرح کا کوئی عوامی نوٹس قومی جانچ ایجنسی نے اب تک جاری نہیں کیا ہے۔"


این ٹی اے نے مزید کہا کہ ’’اس لئے این ٹی اے کی طرف سے مذکورہ جعلی / غیر مجاز عوامی نوٹس کو سنجیدگی سے دیکھا گیا ہے، کیونکہ یہ کچھ بےاختیار عناصر کی طرف سے بڑے پیمانے پر خواہشمند امیدواروں / والدین / سرپرستوں / عوام کو گمراہ کرنے کا مقصد ہے‘‘۔

 این ٹی اے نے اسے جعلی خبر قرار دیا اور عوامی نوٹس جاری کیا۔

این ٹی اے نے اسے جعلی خبر قرار دیا اور عوامی نوٹس جاری کیا۔


ایجنسی کا مزید کہنا ہے کہ وہ COVID-19 وبائی مرض کے درمیان NEET-UG 2021 کی تاریخوں کو حتمی شکل دینے کے لئے متعلقہ اسٹیک ہولڈرز سے مشاورت کررہا ہے۔ این ٹی اے نے NEET-UG-2021 کے خواہشمند امیدواروں ، والدین ، ​​سرپرستوں اور دیگر اسٹیک ہولڈرز کو نامعلوم ذرائع سے غیر مجاز نوٹسز پر دھیان نہ دینے کا مشورہ دیا ہے۔

طلبہ کو مشورہ دیا جاتا ہے کہ وہ اپنی سرکاری ویب سائٹوں- www.ntaneet.nic.in اور www.nta.ac.in کے ذریعے این ٹی اے کے ذریعہ اعلان کردہ عوامی نوٹس / تاریخوں پر انحصار کریں۔

  • NEET-UG کیا ہے؟


NEET (UG) ہندوستان کے سرکاری اور نجی کالجوں میں میڈیکل (ایم بی بی ایس) ، آیوش (بی اے ایم ایس ، بی ایم ایس ، بی ایچ ایم ایس) دانتوں (بی ڈی ایس) کے تعلیمتی پروگراموں میں داخلہ کے لیے ضروری ہے۔ یہ قومی ٹیسٹنگ ایجنسی کے ذریعہ کیا جاتا ہے۔ میڈیکل پروگراموں کی تعلیم حاصل کرنے کے خواہشمند امیدوار کو پی سی بی (طبیعیات ، کیمسٹری ، حیاتیات / بائیوٹیکنالوجی) کو لازمی مضمون کی حیثیت سے دسویں اور بارھویں میں ہونا ضروری ہے۔ NEET (UG) میں ریاضی کے اسکور پر غور نہیں کیا جاتا ہے۔
Published by: Mohammad Rahman Pasha
First published: Jul 12, 2021 07:59 PM IST