ہوم » نیوز » مغربی ہندوستان

New IT Rules: آئی ٹی کےنئےقواعدکےتحت'مینوپولیٹیڈمیڈیا'کےضمن میں پارلیمانی پینل نے ٹویٹرکےعہدیداروں کیاطلب

میڈیا رپورٹس کے حوالے سے بتایا گیا ہے کہ یہ سوشل میڈیا گروپس کے ساتھ بات چیت کا ایک تسلسل ہوگا۔ یہ پینل آئی ٹی ریگولیشن قوانین اور کچھ حالیہ پیشرفتوں پربات چیت کرے گا۔جن میں مینوپولیٹیڈ میڈیا تنازعہ ، ٹویٹر کے ہندوستانی عہدیداروں سے دہلی پولیس اور بیچوان کے رہنما اصولوں اور ان کی تعمیل سے پوچھ گچھ ہوگی۔

  • Share this:
New IT Rules: آئی ٹی کےنئےقواعدکےتحت'مینوپولیٹیڈمیڈیا'کےضمن میں پارلیمانی پینل نے ٹویٹرکےعہدیداروں کیاطلب
اسی عمارت میں ٹویٹرکا دفتر ہے

پارلیمنٹری اسٹینڈنگ کمیٹی برائے انفارمیشن ٹکنالوجی نے (Parliamentary Standing Committee on Information Technology) ٹویٹر (Twitter) کے نمائندوں کو 18 جون 2021 کو اس کے سامنے پیش ہونے کے لئے طلب کیا ہے۔دی انڈین ایکسپریس کی ایک خصوصی رپورٹ کے مطابق پینل نے وزارت برقیات اور انفارمیشن ٹکنالوجی (Ministry of Electronics and Information Technology) کے عہدیداروں کو بھی جاری تنازعات پر اپنا ورژن پیش کرنے کے لئے کہا ہے۔


میڈیا رپورٹس کے حوالے سے بتایاگیاہے کہ یہ سوشل میڈیا گروپس کے ساتھ بات چیت کا ایک تسلسل ہوگا۔ یہ پینل آئی ٹی ریگولیشن قوانین اور کچھ حالیہ پیشرفتوں پر بات چیت کرے گا، جن میں مینوپولیٹیڈ میڈیا تنازعہ ، ٹویٹر کے ہندوستانی عہدیداروں سے دہلی پولیس اور بیچوان کے رہنما اصولوں اور ان کی تعمیل سے پوچھ گچھ ہوگی۔


دریں اثنا مائکرو بلاگنگ سائٹ نے نوڈل آفیسر اور رہائشی شکایات افسر کے لئے نوکریوں کی شروعات کردی ہے - یہ دو اہم عہدوں کو مرکزی حکومت کے نئے انفارمیشن ٹکنالوجی قواعد 2021 (new Information Technology Rules, 2021) کے ذریعے سوشل میڈیا پلیٹ فارم کے لئے تیارکیاگیاہے۔


ٹویٹر کے ترجمان نے کہا کہ ٹویٹر ہندوستان کے ساتھ گہری وابستگی رکھتا ہے
ٹویٹر کے ترجمان نے کہا کہ ٹویٹر ہندوستان کے ساتھ گہری وابستگی رکھتا ہے


نئے حکم نامے کے مطابق 50 لاکھ سے زیادہ صارفین کے ساتھ تمام سوشل میڈیا پلیٹ فارموں کو شہریوں کے لئے شکایت کے طریقہ کار کو تیز کرنے کے لئے ہندوستان سے ایک چیف تعمیل آفیسر ، ایک نوڈل رابطہ شخص اور ایک رہائشی شکایت افسر مقرر کرنے کی ضرورت ہوگی۔

افسران کو 24 گھنٹوں میں سوالات تسلیم کرنے اور رسید کی تاریخ سے 15 دن میں ان کو حل کرنے کی ضرورت ہوگی۔ پچھلے مہینے آرڈر آنے کے بعد ٹویٹر نے تشویش کا اظہار کرتے ہوئے کہا ہے کہ نئے قوانین سے اظہار رائے کی آزادی کو ممکنہ طور پر خطرہ ہے۔

وزارت الیکٹرانکس اینڈ آئی ٹی (میٹی وائی) نے پھر یہ کہتے ہوئے جواب دیا کہ ٹویٹر کا بیان ہندوستان کو بدنام کرنے کی کوشش ہے تاکہ وہ اپنی غلطیوں کو چھپائیں۔ اس کے بعد دونوں کے مابین تعلقات میں اضافہ ہوا، جس کے نتیجے میں حکومت آئی ٹی کے نئے قواعد 2021 پر عمل کرنے کے لئے ایک آخری نوٹس جاری کرے گی۔

گذشتہ ہفتے ٹویٹر نے کہا تھا کہ وہ نئے رہنما خطوط کی تعمیل کے لئے ہر ممکن کوشش کر رہا ہے اور ایک ہفتے کے اندر اپنے چیف تعمیل آفیسر کی تفصیلات فراہم کرے گی۔
Published by: Mohammad Rahman Pasha
First published: Jun 15, 2021 08:58 PM IST