உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    UP:نومنتخب ارکان آج لیں گے اسمبلی میں حلف، سب سے پہلے CM یوگی آدتیہ ناتھ کا نام

    یوگی آدتیہ ناتھ کی حلف برداری تقریب آج۔

    یوگی آدتیہ ناتھ کی حلف برداری تقریب آج۔

    سب سے پہلے وزیر اعلی یوگی آدتیہ ناتھ قائد ایوان کے طور پر حلف لیں گے۔ ان کے ساتھ نائب وزیر اعلیٰ برجیش پاٹھک، ایس پی صدر اکھلیش یادو سمیت تمام سینئر ایم ایل ایز کو پروٹیم اسپیکر رماپتی شاستری حلف دلائیں گے۔ ایم ایل اے کی حلف برداری کے پروگرام کے لیے پوری تیاریاں کی گئی ہیں۔

    • Share this:
      لکھنو: یوگی آدتیہ ناتھ نے اتر پردیش اسمبلی الیکشن (Uttar Pradesh Assembly Election 2022)میں مکمل اکثریت سے کامیابی کے بعد وزیر اعلیٰ (CM Yogi Adityanath) کے طور پر حلف لیا ہے۔ ان کے ہمراہ کابینہ کے ارکان نے بھی حلف اٹھایا۔ اب 28 مارچ یعنی آج پیر کو نو منتخب ایم ایل اے اسمبلی کے پویلین میں حلف لیں گے۔ سب سے پہلے وزیر اعلی یوگی آدتیہ ناتھ قائد ایوان کے طور پر حلف لیں گے۔ ان کے ساتھ نائب وزیر اعلیٰ برجیش پاٹھک، ایس پی صدر اکھلیش یادو سمیت تمام سینئر ایم ایل ایز کو پروٹیم اسپیکر رماپتی شاستری حلف دلائیں گے۔ ایم ایل اے کی حلف برداری کے پروگرام کے لیے پوری تیاریاں کی گئی ہیں۔

      اس میں سب سے پہلے اتر پردیش کے سی ایم یوگی آدتیہ ناتھ ایم ایل اے کے طور پر حلف لیں گے۔ اس کے بعد ایک ایک کرکے تمام اراکین اسمبلی کو حلف دلایا جائے گا۔ حلف برداری کا پروگرام صبح 11 بجے شروع ہوگا۔ ساتھ ہی حلف برداری سے قبل وزیر اعلیٰ یوگی آدتیہ ناتھ بھی صبح 10:30 بجے قانون ساز اسمبلی میں میڈیا سے خطاب کریں گے۔

      روایت کے مطابق ہوگی حلف برداری تقریب
      آپ کو بتا دیں، پیر کو وزیر اعلی یوگی آدتیہ ناتھ روایت کے مطابق ودھان سبھا پویلین میں ایوان کے پہلے لیڈر کے طور پر حلف لیں گے۔ اس کے بعد اکھلیش یادو اپوزیشن لیڈر کے طور پر حلف لیں گے۔ اس کے بعد، نامزد رکن، فتح بہادر سنگھ، جو حلف سے محروم رہے، حلف لیں گے۔ اس کے بعد وزراء کونسل کے وہ ارکان حلف اٹھائیں گے جو قانون ساز اسمبلی کے رکن منتخب ہوئے ہیں۔

      یہ بھی پڑھیں:
      Goa:پرمود ساونت آج لیں گے CMعہدے کاحلف،PMسمیت کئی ریاستوں کے وزرائے اعلیٰ بھی ہوں گے شامل

      یہ بھی پڑھیں:
      9ریاستوں میں ہندووں کو’اقلیت‘کا درجہ دینے کا مطالبہ،مرکزی حکومت نے SCمیں داخل کیاحلف نامہ

      اس کے بعد ایوان کی خواتین ارکان سے حلف لیا جائے گا۔ اس کے بعد حلقہ وار اراکین سے حلف لیا جائے گا۔ قانون ساز کونسل سکریٹریٹ نے حلف برداری کی تقریب اور شرکت کے بارے میں نو منتخب اراکین کو ان کے حلقوں سے متعلقہ ضلع مجسٹریٹس کے ذریعے معلومات بھیج دی ہیں۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: