உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    نیوز براڈ کاسٹرس ایسوسی ایشن اب ہوا نیوز براڈ کاسٹرس اینڈ ڈیجیٹل ایسوسی ایشن

    نیوز براڈ کاسٹرس ایسوسی ایشن اب ہوا نیوز براڈ کاسٹرس اینڈ ڈیجیٹل ایسوسی ایشن

    نیوز براڈ کاسٹرس ایسوسی ایشن اب ہوا نیوز براڈ کاسٹرس اینڈ ڈیجیٹل ایسوسی ایشن

    ہندوستان کے نیوز براڈ کاسٹرس کے سب سے بڑی باڈی نیوز براڈ کاسٹرس ایسوسی ایشن (NBA) نے اپنے موجودہ نام کو ’نیوز براڈ کاسٹرس اینڈ ڈیجیٹل ایسوسی ایشن (NBDA)‘ میں بدلنے کا فیصلہ کیا ہے۔

    • Share this:
      نئی دہلی: ہندوستان کے نیوز براڈ کاسٹرس کے سب سے بڑی باڈی نیوز براڈ کاسٹرس ایسوسی ایشن (NBA) نے اپنے موجودہ نام کو ’نیوز براڈ کاسٹرس اینڈ ڈیجیٹل ایسوسی ایشن (NBDA)‘ میں بدلنے کا فیصلہ کیا ہے۔ این بی اے میں ملک کے ٹاپ ریٹیڈ نیوز چینل شامل ہیں، جن کے پاس ہندوستان کی 80 فیصد سے زیادہ نیوز ٹیلی ویژن ویور شپ ہے۔ ٹیکنالوجی کی وجہ سے میڈیا کی تزئین کاری میں بھاری تبدیلی کی وجہ سے ناظرین کے پاس اب مختلف ذرائع پر کنٹنٹ تک پہنچنے کے لئے بہت سارے متبادل فراہم ہوگئے ہیں، مستقبل ڈیجیٹل کا نظر آرہا ہے، اس لئے این بی اے بورڈ نے ڈیجیٹل میڈیا براڈ کاسٹرس کو اپنے اراکین کے طور پر شامل کئے جانے پر پابندی عائد کرنے کے لئے این بی اے کا نام بدل کر این بی ڈی اے کرنے کا فیصلہ لیا ہے۔

      فیصلے کا اعلان کرتے ہوئے این بی اے کے صدر رجت شرما نے کہا، ’این بی اے نے اپنے دائرے میں ڈیجیٹل میڈیا نیوز براڈ کاسٹرس کو لانے کا فیصلہ کیا ہے۔ اپنے نئے فیز میں ڈیجیٹل میڈیا نیوز براڈ کاسٹرس کو شامل کرنے کے ساتھ ہی این بی اے (NBA) بورڈ نے باڈی کا نام این بی اے سے بدل کر این بی ڈی اے (NBDA) کرنے کا فیصلہ لیا ہے۔

      انہوں نے کہا کہ ’میرا مکمل اعتماد ہے کہ این بی ڈی اے براڈ کاسٹ اور ڈیجیٹل میڈیا، دونوں کے لئے ایک مضبوط اجتماعی آواز بنے گا۔ تجارتی اور ریگولیٹری مسائل کے ساتھ، یہ ایسوسی ایشن کو ہندوستان کے آئین میں میڈیا کو دی گئی فری اسپیچ اور اظہار کی گارنٹی کے بنیادی حقوق کی بہتر طریقے سے دفاع کرنے کے اہل ہوں گے۔
      Published by:Nisar Ahmad
      First published: