உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Next Delhi LG:انیل بیجل کے بعد جانیے کون کون ہیں دلی ایل جی کی دوڑ میں؟

    Delhi LG Resign: دہلی کے لیفٹیننٹ گورنر انل بیجل نے کل ہی اپنے عہدہ سے استعفی دیا تھا۔ تصویر : اے این آئی ٹویٹر ۔

    Delhi LG Resign: دہلی کے لیفٹیننٹ گورنر انل بیجل نے کل ہی اپنے عہدہ سے استعفی دیا تھا۔ تصویر : اے این آئی ٹویٹر ۔

    Next Delhi LG: ذرائع کا یہ بھی کہنا ہے کہ جنوبی ہند سے بی جے پی کے کسی سیاستدان کو بھی مقرر کیا جا سکتا ہے۔ تاہم، حکومت حیرانی میں بھی ڈال سکتی ہے، لہذا حکومت اور پارٹی کے ذرائع میں کوئی بھی قیاس آرائی نہیں کی جاسکتی۔

    • Share this:
      نئی دہلی: دہلی کے لیفٹیننٹ گورنر انل بیجل نے بدھ کو اپنے عہدے سے استعفیٰ دے دیا ہے۔ انہوں نے استعفیٰ کی وجہ ذاتی بتائی ہے۔ اس سے پہلے دہلی کے ایل جی نجیب جنگ تھے۔ فی الحال دہلی کا اگلا لیفٹیننٹ گورنر کون ہو گا، یہ ابھی طے نہیں ہوا ہے۔ اس بارے میں مرکزی حکومت جلد ہی تقرری کرے گی۔ اس عہدے کے سب سے اوپر تین دعویدار سابق چیف الیکشن کمشنر سنیل اروڑہ، نیتی آیوگ کے سی ای او امیتابھ کانت اور لکشدیپ کے منتظم پرفل کھوڑا پٹیل ہیں۔

      امیتابھ کانت، جو کئی عوامی پالیسی کے مسائل پر حکومت کا چہرہ رہے ہیں، کیرالہ کیڈر کے 1980 بیچ کے ریٹائرڈ آئی اے ایس افسر ہیں۔ جبکہ سنیل اروڑہ، جو دسمبر 2018 سے اپریل 2021 تک سی ای سی تھے، راجستھان کیڈر کے 1980 بیچ کے ریٹائرڈ آئی اے ایس افسر ہیں۔ وہ مرکزی اسکل ڈیولپمنٹ سکریٹری اور اطلاعات و نشریات کے سکریٹری رہ چکے ہیں۔

      پرفل کھوڑا پٹیل اس وقت لکشدیپ، دمن اور دیو کے ایڈمنسٹریٹر ہیں۔ انہیں اعلیٰ لیڈر پی ایم مودی اور وزیر داخلہ امیت شاہ کا انتخاب بتایا جاتا ہے، لیکن ذرائع کا یہ بھی کہنا ہے کہ جنوبی ہند سے بی جے پی کے کسی سیاستدان کو بھی مقرر کیا جا سکتا ہے۔ تاہم، حکومت حیرانی میں بھی ڈال سکتی ہے، لہذا حکومت اور پارٹی کے ذرائع میں کوئی بھی قیاس آرائی نہیں کی جاسکتی۔

      یہ بھی پڑھیں:
      South-West مونسون کی وجہ سے نہ ہو پریشانی، تیار رہیں ریاستیں: مرکزی داخلہ سکریٹری

      یہ بھی پڑھیں:
      Rohini Court Fire: روہنی میں ججوں کے چیمبر کے پاس لگی بھیانک آگ مچ گئی افراتفری

      پرفل کھوڑا پٹیل 2010 میں گجرات میں نریندر مودی حکومت میں وزیر مملکت برائے داخلہ بھی رہ چکے ہیں۔ لکشدیپ میں ان کا دور اقتدار متنازعہ رہا ہے۔ انہوں نے مقامی لوگوں کے احتجاج کے پیش نظر سیاحوں کو شراب پیش کرنے کی اجازت دی تھی۔ دہلی میں تین میونسپل کارپوریشنوں (ایم سی ڈی) کے انضمام کے بعد آنے والے بلدیاتی انتخابات کو ملتوی کر دیا گیا ہے۔ اس کے بعد میونسپل باڈی لیفٹیننٹ گورنر کے ماتحت آجائے گی، اس لیے اس بات کو یقینی بنانے کے لیے کہ موجودہ انسداد تجاوزات مہم تیز نہ ہو، ایک شخص کو مقرر کیا جا سکتا ہے۔ ریٹائرڈ بیوروکریٹس کو عام طور پر دہلی میں لیفٹیننٹ گورنر کے طور پر دیکھا جاتا ہے۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: