உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Free Schemes:سیتارمن نے کہا-مالی حالات کے تجزیہ کے بعد ہی مفت سوغاتوں کا اعلان کریں ریاستی حکومتیں

    وزیرخزانہ نرملا سیتا رمن (فائل فوٹو)

    وزیرخزانہ نرملا سیتا رمن (فائل فوٹو)

    Free Schemes: ریاست پر مفت تحائف کے مالی بوجھ سے متعلق ایک سوال کے جواب میں نرملا سیتارمن نے کہا کہ میرے خیال میں یہ ایک اچھی علامت ہے کہ وزیر اعظم نے مفت تحائف اور معیشت پر ان کے اثرات کا ذکر کیا ہے اور اب اس پر کافی دلچسپی لی ہے۔

    • Share this:
      Free Schemes: مرکزی وزیر خزانہ نرملا سیتا رمن نے ہفتے کے روز "مفت سوغات " دینے والی ریاستوں سے کہا ہے کہ وہ اپنی مالی حالت کا جائزہ لینے کے بعد ہی لوگوں کو مفت سہولیات فراہم کریں اور اس کے مطابق بجٹ کے انتظامات کریں۔ وزیر اعظم نریندر مودی کے 'مفت کی ریوڑی' تقسیم کرنے کے بیان کے بعد، سیتا رمن نے کہا کہ مفت سہولیات پر بحث شروع ہونا اچھا ہے۔

      ریاستی حکومتوں کو مفت کے وعدے کو پورا کرنے کے لئے بجٹ میں پروویژن کرنا چاہیے: سیتارمن
      سیتارمن نے بنگلورو میں بی جے پی کے اکنامک سیل کی طرف سے منعقدہ ایک انٹرایکٹیو پروگرام (Interactive programme) کے دوران کہا کہ "آپ کوئی بھی وعدہ کر سکتے ہیں۔ فرض کریں کہ جب کوئی ریاستی حکومت وعدہ کرتی ہے اور لوگوں کو کچھ سہولتیں مفت دینے کی بات کرتی ہے، تو یہ بجلی ہو سکتی ہے۔ میں یہ نہیں کہہ رہی کہ آپ ایسا نہ کریں بلکہ اپنی مالی حالت کا جائزہ لینے کے بعد ہی کریں، آپ نے الیکشن کے دوران وعدہ کیا تھا اور آپ جیت گئے، حکومت میں واپس آئے، لیکن یقین نہیں ہے کہ آپ اپنے وعدے کو کیسے پورا کرتے ہیں، یقینی بنائیں۔ کہ آپ کے بجٹ میں اس کے لیے انتظام ہونا چاہیے۔"

      یہ بھی پڑھیں:

      Monkeypox Cases In India:اب ملک میں منکی پوکس کے معاملوں کی تعداد ہوئی اتنی!

      یہ بھی پڑھیں:
      Farooq Abdullah Covid Positive:سابق وزیراعلیٰ فاروق عبداللہ کو پھر ہوا کورونا

      مفت ریوڑی پر اچھی اور منطقی بحث کی ضرورت
      ریاست پر مفت تحائف کے مالی بوجھ سے متعلق ایک سوال کے جواب میں انہوں نے کہا کہ میرے خیال میں یہ ایک اچھی علامت ہے کہ وزیر اعظم نے مفت تحائف اور معیشت پر ان کے اثرات کا ذکر کیا ہے اور اب اس پر کافی دلچسپی لی ہے۔ موضوع چل رہا ہے اور بحث شروع ہو چکی ہے لیکن ایک اچھی اور منطقی بحث کی ضرورت ہے کیونکہ ہمیں اس کے بنیادی اصول کو سمجھنے کی ضرورت ہے لیکن اس بحث کو کمزور کرنے یا کمزور کرنے کی کوئی بھی کوشش اس ملک کے لیے نقصان دہ ہے کیونکہ ہم سب جانتے ہیں کہ حکومتوں کی ذمہ داریاں ہوتی ہیں۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: