உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    نوئیڈا کی ’گالی باز‘ خاتون نے امریکہ سے کی ہے LLB-LLM کی پڑھائی، ٹاپ لیگل فرم میں کیا ہے کام

    نوئیڈا کی ’گالی باز‘ خاتون نے امریکہ سے کی ہے ایل ایل بی-ایل ایل ایم کی پڑھائی

    نوئیڈا کی ’گالی باز‘ خاتون نے امریکہ سے کی ہے ایل ایل بی-ایل ایل ایم کی پڑھائی

    نوئیڈا سیکٹر-128 کی جے پی وش ٹاون سوسائٹی میں گارڈ سے گالی گلوج کرنے والی ملزم خاتون دہلی کے مہرولی کی رہنے والی ہے۔ بتایا جاتا ہے کہ اس نے قانون کی تعلیم حاصل کی ہے۔ ملزم خاتون نے کارمیل کانوینٹ سے اسکولنگ کی ہے۔ اس کے بعد سمبایسس اور بوسٹن یونیورسٹی سے ایل ایل بی-ایل ایل ایم کیا ہے۔

    • News18 Urdu
    • Last Updated :
    • Delhi, India
    • Share this:
      نوئیڈا: نوئیڈا سیکٹر-128 کی جے پی وش ٹاون سوسائٹی میں گارڈ سے گالی گلوج کرنے والی ملزم خاتون دہلی کے مہرولی کی رہنے والی ہے۔ بتایا جاتا ہے کہ اس نے قانون کی تعلیم حاصل کی ہے۔ ملزم خاتون نے کارمیل کانوینٹ سے اسکولنگ کی ہے۔ اس کے بعد سمبایسس اور بوسٹن یونیورسٹی سے ایل ایل بی-ایل ایل ایم کیا ہے۔

      بوسٹن یونیورسٹی سے کی قانون کی پڑھائی

      ملزم بھاویا رائے نے دہلی کے مشہور کارمیل کانونٹ اسکول سے اپنی پڑھائی کی شروعات کی۔ پھر چلی گئی۔ وہاں میشاچوسیٹس واقع سمبائسس انٹرنیشن یونیورسٹی سے بیچلر آف آرٹ اور بیچلر آف لا کی پڑھائی کی۔ اس کے بعد اس نے قانون کی پڑھائی کے لئے مشہور اداکارہ بوسٹن یونیورسٹی اسکول آف لا سے ماسٹر آف لا کیا۔

      خواتین اور بچوں سے جڑے معاملوں میں کی ہے وکالت

      قانون کی پڑھائی کرنے کے بعد امریکہ کی لیگل فرمس کے ساتھ جڑ کر قانونی معاملات سیکھے۔ پھرہندوستان واپس آگئی۔ یہاں آکر ہندوستان کی ایک بڑی قانونی مشاورت فرم کے ساتھ جڑ کر کام کرنے لگی۔ بھاویا رائے لیبر روزگار، خواتین اور بچوں کے جنسی استحصال سمیت کئی مجرمانہ معاملوں سے متعلق کیس عدالت میں لڑچکی ہیں۔

      یہ بھی پڑھیں۔

      کیا عمران خان ہو جائیں گے گرفتار؟ جانیں پاکستان میں کیوں برے پھنسے PTI لیڈر


      یہ بھی پڑھیں۔

      منیش سسودیا کا دعویٰ- ’میرے پاس پیغام آیا، بی جے پی میں آجاو، CBI-ED کے کیس بند کروا دیں گے‘ 


      معاملہ نوئیڈا کے سیکٹر-126 کوتوالی علاقہ کے سیکٹر-128 واقع جے پی وش ٹاون سوسائٹی کا ہے۔ ہفتہ کی شام کو ملزم خاتون وکیل نے سوسائٹی کے گارڈ سے گیٹ کھولنے کو لے کر بے حیائی کی تھی۔ بتایا جاتا ہے کہ خاتون نے گارڈ سے گیٹ (دروازہ) کھولنے کے لئے کہا۔ اس پر گارڈ خاتون کی کار نمبر نوٹ کرنے لگا۔ اس نے دروازہ کھولنے میں دیر کردی۔ اس کے بعد بھاویا بھڑک گئی، پھر کار سے اترکر سیکورٹی گارڈ کے ساتھ گالی-گلوج کرنے لگی۔ خاتون نے گالی دینا اور بدسلوکی کرنا جاری رکھا۔ وہاں موجود لوگوں نے اس حادثہ کا ویڈیو بنا لیا اور وائرل کردیا۔

      دہلی خواتین کمیشن کی چیئرپرسن سواتی مالیوال نے خاتون کی گرفتاری کا مطالبہ کیا۔ اتوار کو دوپہر کے وقت سیکورٹی گارڈ نے تھانے میں جاکر خاتون کے خلاف شکایت درج کرائی۔ دوپہر تقریباً دو بجے پولیس تھانے پہنچی اور خاتون کو اس کی کار سے تھانے لے کر آئی۔ پولیس نے ملزم خاتون کو عدالت میں پیش کیا، اس کے بعد اسے 14 دن کی عدالتی حراست میں بھیج دیا گیا۔
      Published by:Nisar Ahmad
      First published: