உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Rainy Season: موسم بارش کے دوران ٹو وہیلر چلاتے ہوئے ان پانچ چیزوں کا رکھیں خاص خیال؟

    پانی سے لبریز سڑکوں سے بچیں

    پانی سے لبریز سڑکوں سے بچیں

    اپنی گاڑی اور سڑک پر دوسری گاڑیوں کے درمیان فاصلہ برقرار رکھیں۔ آپ کے سامنے، آپ کے پیچھے یا اطراف میں بھی اس کا خیال رکھیں۔ ورنہ آپ دوسری گاڑیوں سے ٹکرا سکتے ہیں۔

    • Share this:
      بارش کے موسم میں سفر کرنا اپنے آپ میں ایک تکلیف دہ ہے کیونکہ ٹریفک زیادہ غیر منظم ہوتی ہے اور بارش کے دوران پھسل کر کرنے کا بھی اندیشہ ہوتا ہے۔ آپ بارش کے موسم میں اکثر ٹریفک جام سے مسئلہ سے بھی جوجھ سکتے ہیں۔ اس کے علاوہ گیلی سڑکوں پر آپ کی گاڑی کے پہیوں کے پھسلنے کا بھی خطرہ ہے۔

      محفوظ سواری کے لیے سواروں کو مانسون کے دوران زیادہ محتاط رہنے کی ضرورت ہے۔ اگر آپ کے پاس بارش کے وقت دو پہیہ گاڑی چلانے کے علاوہ کوئی چارہ نہیں ہے تو درج ذیل باتوں کو ذہن میں رکھیں۔

      ٹائر کی صحت کو نظر انداز نہ کریں:

      بارش میں موٹر سائیکل یا اسکوٹر لے جانے سے پہلے ٹائر چیک کرنا نہ بھولیں۔ اگر آپ کے ٹائر کی گرفت ختم ہو جائے تو آپ کی گاڑی سڑک پر آسانی سے پھسل سکتی ہے۔ لہذا بغیر کسی تاخیر کے ٹائر تبدیل کروائیں۔ اس کے علاوہ ٹائر کو مناسب ہوا کے لیے چیک کرتے رہیں۔

      آہستہ چلائیں:

      کہا جاتا ہے کہ جب کوئی بھی ڈرائیونگ وہیل یا اسٹیئرنگ بائیک کے ہینڈلز کے پیچھے ہوتا ہے اور گاڑی چلاتا ہے تو اس کو قابو میں رکھ سکتا ہے، لیکن بارش کے دوران تیز رفتاری کو سختی سے منع کیا جاتا ہے۔ بارشوں کے دوران نہ صرف پکڑ کمزور ہوتی ہے بلکہ آہستہ چلنے سے آپ کو بہتر کنٹرول بھی ملے گا تاکہ آپ ایمرجنسی کے دوران اچھی طرح بریک لگا سکیں۔

      پوری رفتار سے بریک لگانے سے آپ کی موٹر سائیکل یا اسکوٹر پھسل سکتا ہے۔ گڑھے عام طور پر پانی سے ڈھکے ہوتے ہیں اور نظر نہیں آتے اور یہ ممکن ہے کہ آپ سیدھے ان میں گر جائیں اور تیز رفتاری سے توازن کھو بیٹھیں۔

      فاصلہ برقرار رکھیں:

      اپنی گاڑی اور سڑک پر دوسری گاڑیوں کے درمیان فاصلہ برقرار رکھیں۔ آپ کے سامنے، آپ کے پیچھے یا اطراف میں بھی اس کا خیال رکھیں۔ ورنہ آپ دوسری گاڑیوں سے ٹکرا سکتے ہیں۔

      بریک کا صحیح استعمال:

      پین آدھار کو کیسے جوڑیں؟

      مزید پڑھیں: Film Based On History:کے آصف کی کرشمہ تھی’مغل اعظم‘،بدل دی تھی ہندوستانی سینما کی تاریخ

      بارش کے دوران پچھلی بریک لگانا ہمیشہ بہتر ہوتا ہے تاکہ آپ کا دو پہیہ گاڑی اچانک کے برعکس آہستہ آہستہ رک جائے۔

      مزید پڑھیں: Swara Bhasker Death Threat:سلمان خان کے بعد سورا بھاسکر کو ملی جان سے مارنے کی دھمکی،لکھا’ویرساورکر کی توہین نہیں کریں گے برداشت‘

      پانی سے لبریز سڑکوں سے بچیں:

      گڑھوں میں اسٹیئرنگ کے علاوہ پانی کی موجودگی سے آپ کے سکوٹر یا موٹر سائیکل کو بھی نقصان پہنچا سکتا ہے۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: