உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    UNESCO: سال 2021 میں 55صحافی ہلاک، لیکن صحافیوں کااب بھی عزم ہے’ہم پرورش لوح وقلم کرتے رہیں گے‘

    فوٹو جرنلسٹ دانش صدیقی کا افغانستان میں ایک اسائنمنٹ کے دوران قتل کردیا گیا

    فوٹو جرنلسٹ دانش صدیقی کا افغانستان میں ایک اسائنمنٹ کے دوران قتل کردیا گیا

    فوٹو جرنلسٹ دانش صدیقی کا افغانستان میں ایک اسائنمنٹ کے دوران قتل کردیا گیا، انھیں ممبئی پریس کلب نے 2020 کے لیے ’جرنلسٹ آف دی ایئر‘ کا اعزاز دیا ہے۔ چیف جسٹس آف انڈیا این وی رمنا نے ایک ورچوئل پروگرام میں ممبئی پریس کلب کے ذریعہ قائم کردہ سالانہ ریڈ انک ایوارڈز فار ایکسیلنس ان جرنلزم پیش کیا۔

    • Share this:
      جمعرات کو اقوام متحدہ کے تازہ ترین اعداد و شمار کے مطابق گزشتہ سال پچپن صحافیوں اور میڈیا کے پیشہ ور افراد کو قتل کیا گیا۔ سال 2006 کے بعد سے اب تک 10 میں سے نو ہلاکتیں ابھی تک حل طلب نہیں ہیں۔

      اقوام متحدہ کی تعلیمی، سائنسی اور ثقافتی تنظیم (UNESCO) نے کہا کہ استثنیٰ خطرناک حد تک وسیع ہے۔ یونیسکو کے ڈائریکٹر جنرل آڈرے ازولے نے کہا کہ2021 میں ایک بار پھر بہت سارے صحافیوں نے سچ کو سامنے لانے کی حتمی قیمت ادا کی۔ اس میں کہا گیا ہے کہ ابھی دنیا کو پہلے سے کہیں زیادہ آزاد، حقائق پر مبنی معلومات کی ضرورت ہے۔ ہمیں اس بات کو یقینی بنانے کے لیے مزید کچھ کرنا چاہیے کہ جو لوگ یہ فراہم کرنے کے لیے انتھک محنت کرتے ہیں وہ بغیر کسی خوف کے ایسا کر سکتے ہیں۔

      اگرچہ متاثرین کی تعداد ایک دہائی سے کم ترین سطح پر ہے۔ یونیسکو نے ان بہت سے خطرات کی نشاندہی کی جن کا سامنا رپورٹرز کو کہانیوں کو کور کرنے اور غلط کاموں کو بے نقاب کرنے کی کوشش میں درپیش ہے۔ سال2021 میں پچھلے سال کی طرح صحافیوں کو قید، جسمانی حملے، ڈرانے دھمکانے اور ہراساں کیے جانے کا سامنا کرنا پڑا۔


      یونیسکو نے اعداد و شمار کا حوالہ دیتے ہوئے کہا کہ خواتین صحافیوں کو خاص طور پر خطرہ لاحق ہے کیونکہ وہ آن لائن ہراساں کرنے کے ایک چونکا دینے والے پھیلاؤ کا نشانہ بنتی ہیں، جس سے ظاہر ہوتا ہے کہ سروے میں شامل تقریباً تین چوتھائی خواتین میڈیا پروفیشنلز کو اپنے کام سے منسلک آن لائن تشدد کا سامنا کرنا پڑا۔

      یونیسکو آبزرویٹری آف کلڈ جرنلسٹس کے مطابق 2021 میں دو تہائی متاثرین ان ممالک میں ہلاک ہوئے جہاں مسلح تصادم نہیں ہے۔ یہ 2013 میں صورتحال کے مکمل الٹ جانے کی نشاندہی کرتا ہے، جب دو تہائی ہلاکتیں تنازعات کا سامنا کرنے والے ممالک میں ہوئیں۔

      بدھ کو ازولے نے میانمار کے صحافی سائی ون آنگ کے قتل کی مذمت کی۔ یونیسکو نے رپورٹس کا حوالہ دیتے ہوئے کہا کہ فیڈرل نیوز جرنل کے لیے اپنی اسائنمنٹ کے دوران انہیں میانمار کی مسلح افواج کے توپ خانے کے حملے میں گولی مار دی گئی تھی، جس سے وہ گزشتہ ماہ میانمار میں مارے جانے والے دوسرے صحافی تھے۔

      یونیسکو کے پاس دنیا بھر میں آزادی اظہار اور صحافیوں کے تحفظ کو یقینی بنانے کا عالمی مینڈیٹ ہے۔ جب بھی کوئی صحافی یا میڈیا پروفیشنل مارا جاتا ہے، ایجنسی منظم طریقے سے حکام پر زور دیتی ہے کہ وہ مکمل تحقیقات کریں۔ یہ ایجنسی صحافیوں کی حفاظت اور استثنیٰ کے مسئلے پر اقوام متحدہ کے ایکشن پلان کو بھی مربوط کرتی ہے، جو 2022 میں اس کی 10 سالہ سالگرہ کے موقع پر ہے۔

      یونیسکو صحافیوں اور عدالتی اداکاروں کے لیے تربیت بھی فراہم کرتا ہے، معاون پالیسیوں اور قوانین کو تیار کرنے کے لیے حکومتوں کے ساتھ مل کر کام کرتا ہے اور عالمی یوم آزادی صحافت جیسے تقریبات کے ذریعے عالمی بیداری کو بڑھاتا ہے، جو ہر سال 3 مئی کو منایا جاتا ہے۔

      فوٹو جرنلسٹ دانش صدیقی کا افغانستان میں ایک اسائنمنٹ کے دوران قتل کردیا گیا، انھیں ممبئی پریس کلب نے 2020 کے لیے ’جرنلسٹ آف دی ایئر‘ کا اعزاز دیا ہے۔ چیف جسٹس آف انڈیا این وی رمنا نے ایک ورچوئل پروگرام میں ممبئی پریس کلب کے ذریعہ قائم کردہ سالانہ ریڈ انک ایوارڈز فار ایکسیلنس ان جرنلزم پیش کیا۔ انہوں نے صدیقی کو ’ان کی تحقیقاتی اور اثر انگیز خبروں کی فوٹو گرافی کے میدان میں‘ پروقار ایوارڈ پیش کیا۔ دانش صدیقی کی اہلیہ فریڈریک صدیقی نے ایوارڈ وصول کیا۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: