உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Aadhaar Card Update: کیاآپ خاندان کیلئے آدھار پی وی سی کارڈ چاہتے ہیں؟ کیسے کریں اپلائی؟

    پی وی سی آدھار کارڈ ایک سروس ہے

    پی وی سی آدھار کارڈ ایک سروس ہے

    ایک حالیہ نوٹیفکیشن میں UIDAI نے یہ بھی کہا ہے کہ کوئی بھی صرف ایک موبائل نمبر کا استعمال کرتے ہوئے پورے خاندان کے لیے آدھار پی وی سی کارڈ کا آرڈر دے سکتا ہے۔ آپ تصدیق کے لیے OTP حاصل کرنے کے لیے کسی بھی موبائل نمبر کا استعمال کر سکتے ہیں۔

    • Share this:
      Aadhaar Update: آدھار کارڈ آج کل ہماری زندگی کا ایک حصہ بن گیا ہے۔ یہ شناختی ثبوت کے سب سے اہم طریقوں میں سے ایک کے طور پر ابھر رہا ہے۔ اس کو ذہن میں رکھتے ہوئے ہندوستان کی منفرد شناختی اتھارٹی یا UIDAI نے آدھار پی وی سی سروس شروع کی ہے، جس کے تحت آپ پی وی سی آدھار کارڈ براہ راست آفیشل ویب سائٹ سے حاصل کر سکتے ہیں۔

      ایک حالیہ نوٹیفکیشن میں UIDAI نے یہ بھی کہا ہے کہ کوئی بھی صرف ایک موبائل نمبر کا استعمال کرتے ہوئے پورے خاندان کے لیے آدھار پی وی سی کارڈ کا آرڈر دے سکتا ہے۔ آپ تصدیق کے لیے OTP حاصل کرنے کے لیے کسی بھی موبائل نمبر کا استعمال کر سکتے ہیں، چاہے آپ کے آدھار کے ساتھ رجسٹرڈ موبائل نمبر کچھ بھی ہو۔ لہذا ایک شخص پورے خاندان کے لیے آدھار پی وی سی کارڈ آن لائن آرڈر کر سکتا ہے۔ اس نے یہ بھی واضح کیا ہے کہ فرد کو موصول ہونے والے ہر آدھار پی وی سی کارڈ کے لیے 50 روپے ادا کرنے ہوں گے۔ حکومتی اتھارٹی نے اپنے ٹویٹر اکاؤنٹ پر بھی اس کی اطلاع دی ہے۔

      پی وی سی آدھار کارڈ کیا ہے؟

      پی وی سی آدھار کارڈ ایک سروس ہے جو UIDAI کے ذریعے شروع کی گئی ہے تاکہ پی وی سی کارڈ پر آدھار کی تفصیلات پرنٹ کی جا سکے جس میں حفاظتی خصوصیات شامل ہیں۔ یہ UIDAI کی طرف سے شروع کی گئی ایک نئی سروس ہے جو کہ آدھار ہولڈر کو اپنے آدھار کی تفصیلات برائے نام چارجز ادا کرکے پی وی سی کارڈ پر پرنٹ کروانے میں سہولت فراہم کرتی ہے۔ وہ رہائشی جن کے پاس رجسٹرڈ موبائل نمبر نہیں ہے وہ بھی غیر رجسٹرڈ/متبادل موبائل نمبر کا استعمال کرکے آرڈر دے سکتے ہیں۔

      غیر رجسٹرڈ موبائل نمبروں کا استعمال کرتے ہوئے آدھار پی وی سی کارڈ کیسے آرڈر کریں؟

      آپ کو ان اقدامات پر عمل کرنا ہوگا، جیسا کہ UIDAI کی ویب سائٹ پر بتایا گیا ہے:

      - https://uidai.gov.in یا https://myaadhaar.uidai.gov.in ملاحظہ کریں۔

      - ’’آدھار پی وی سی کارڈ آرڈر کریں‘‘ سروس پر کلک کریں۔ اپنا 12 ہندسوں کا آدھار نمبر (UID) یا 28 ہندسوں کا اندراج ID درج کریں۔

      - سیکیورٹی کوڈ درج کریں اور پھر چیک باکس پر کلک کریں ’’اگر آپ کے پاس رجسٹرڈ موبائل نمبر نہیں ہے، تو براہ کرم باکس میں چیک کریں‘‘۔

      - غیر رجسٹرڈ / متبادل موبائل نمبر درج کریں۔ اب او ٹی پی بھیجیں پر کلک کریں

      - شرائط و ضوابط کے خلاف چیک باکس پر کلک کریں

      - OTP تصدیق مکمل کرنے کے لیے ’’جمع کروائیں‘‘ کے اختیار پر کلک کریں۔ اس وقت آدھار کی تفصیلات کا کوئی اضافہ پیچ دستیاب نہیں ہوگا۔

      - ’’ادائیگی کریں‘‘ پر کلک کریں۔ کریڈٹ/ڈیبٹ کارڈ، نیٹ بینکنگ اور UPI کے بطور ادائیگی کے اختیارات کے ساتھ آپ کو ادائیگی کے گیٹ وے صفحہ پر دوبارہ ہدایت کی جائے گی۔

      کامیاب ادائیگی کے بعد ڈیجیٹل دستخط کے ساتھ رسید تیار کی جائے گی جسے رہائشی پی ڈی ایف فارمیٹ میں ڈاؤن لوڈ کر سکتا ہے۔ رہائشی کو ایس ایم ایس کے ذریعے سروس درخواست نمبر بھی ملے گا۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: