உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    جالندھر میں بین الاقوامی ہوائی اڈہ اور اسپورٹس یونیورسٹی بنانے کا عام آدمی پارٹی کا وعدہ

    اروند کیجریوال کا دعویٰ- یوپی میں اکھلیش یادو بناسکتے ہیں حکومت

    اروند کیجریوال کا دعویٰ- یوپی میں اکھلیش یادو بناسکتے ہیں حکومت

     کے جالندھر کے لیے میری دو ضمانتیں: اگر آپ کی حکومت پنجاب میں بنتی ہے تو جالندھر میں ایک بین الاقوامی ہوائی اڈہ اور ملک کی سب سے بڑی اسپورٹس یونیورسٹی بنائی جائے گی۔

    • Share this:
    نئی دہلی: عام آدمی پارٹی نے آج جالندھر میں پنجاب کے امن، خوشحالی اور ترقی کے لیے ترنگا یاترا نکالی۔ 'آپ' کنوینر اروند کیجریوال کی قیادت میں یہ ترنگا یاترا والمیکی چوک سے شروع ہو کر ڈاکٹر امبیڈکر چوک پر ختم ہوئی۔ اس دوران آپ کے کنوینر اروند کیجریوال نے جالندھر کو دو گارنٹی دیتے ہوئے کہا کہ اگر عام آدمی پارٹی کی حکومت بنتی ہے تو جالندھر میں ایک بین الاقوامی ہوائی اڈہ اور ملک کی سب سے بڑی اسپورٹس یونیورسٹی بنائیں گے۔ انہوں نے کہا کہ ہاتھ میں ترنگا اور زبان پر 'بھارت ماتا کی جئے' کے ساتھ جالندھر میں عام آدمی پارٹی کے لیے جوش و جذبہ اور محبت بڑے جوش کے ساتھ دیکھی گئی۔ پنجاب کی خوشحالی اور ترقی کے لیے ہم سب مل کر کام کریں گے۔ کسانوں کی تحریک جس طرح جیتی ہے ہم سب نے مل کر پنجاب کی خوشحالی کی جنگ جیتنی ہے۔ آپ کے کنوینر اروند کیجریوال نے کہا کہ عام آدمی پارٹی پورے ملک میں واحد پارٹی ہے، جو اسکولی تعلیم پر کام کر رہی ہے۔ آزادی کے 70 سال بعد بھی بابا صاحب کا ہندوستان کے ہر بچے کو اچھی تعلیم دینے کا خواب پورا نہیں ہوا۔ ہم نے قسم کھائی ہے کہ ہم بابا صاحب کے اس ادھورے خواب کو پورا کریں گے۔ عام آدمی پارٹی کے قومی کنوینر اور دہلی کے وزیر اعلی اروند کیجریوال کی قیادت میں آج پنجاب کے جالندھر میں ترنگا یاترا نکالی گئی۔ عام آدمی پارٹی کی یہ ترنگا یاترا جالندھر کے بھگوان والمیکی چوک سے شروع ہو کر ڈاکٹر امبیڈکر چوک پر اختتام پذیر ہوئی۔  تقریباً ڈیڑھ گھنٹے تک جاری رہنے والی ترنگا یاترا میں عام آدمی پارٹی کے کارکنوں اور حامیوں نے بڑی تعداد میں شرکت کی۔ ترنگا یاترا حب الوطنی کے گیتوں سے بھری ہوئی تھی۔ ترنگا یاترا میں عام آدمی پارٹی کے قومی کنوینر اروند کیجریوال کے ساتھ: آپ کے پنجاب انچارج اور ایم پی بھگونت مان سنگھ، شریک انچارج اور ایم ایل اے راگھو چڈھا، ہرپال چیمہ، ایم ایل اے جرنیل سنگھ اور دیگر معززین موجود تھے۔

    پنجاب نے کسانوں کی تحریک کی قیادت کی، کسانوں کو سلام
    ۔ میں کسانوں کو سلام پیش کرتا ہوں۔ اس ساری کسان تحریک کی قیادت پنجاب نے کی۔ پنجاب کے لوگ سب سے پہلے دہلی کی سرحد پر جا کر بیٹھ گئے۔ پنجاب کے لوگ کھڑے ہوئے تو پورے ملک کے کسان کھڑے ہو گئے۔ جیسا کہ کسانوں کی تحریک جیت چکی ہے، اب ہم سب کو پنجاب کی خوشحالی کی جنگ جیت کر پنجاب میں عام آدمی پارٹی کی حکومت بنانا ہوگی۔

    میں کھیلوں کی صنعت ہے، ملک میں جہاں بھی کھیل کھیلے جاتے ہیں، وہاں جالندھر ہے
    اس دوران آپ کے کنوینر اروند کیجریوال نے جالندھر کے لوگوں کو دو ضمانتیں بھی دیں۔ پہلی ضمانت دیتے ہوئے انہوں نے کہا کہ جالندھر میں کھیلوں کی صنعت ہے۔ اگر کوئی پورے ملک میں کرکٹ کھیلتا ہے تو اسے جالندھر کا بنایا ہوا میٹریل استعمال کرنا پڑتا ہے۔ جب سچن تندولکر اپنے بلے سے مارتے تھے تو جالندھر ان کے بلے کے اندر ہوتا تھا۔  جب ہماری ہاکی ٹیم اولمپکس میں تمغے لاتی ہے تو ان کی گیند کے اندر جالندھر ہوتا ہے۔ پورے ملک کے اندر جہاں بھی یہ کھیل کھیلا جاتا ہے، وہیں جالندھر ہے۔ اگر عام آدمی پارٹی کی حکومت بنتی ہے تو ہم جالندھر کے اندر ملک کی سب سے بڑی اسپورٹس یونیورسٹی بنائیں گے۔  دوسرا، بہت سے گھروں کے بچے بیرون ملک چلے گئے ہیں۔ جب وہ واپس آتے ہیں تو ان کے لیے آس پاس کوئی ایئرپورٹ نہیں ہوتا۔ جالندھر کے لوگوں کا یہ بہت پرانا مطالبہ ہے کہ جالندھر میں ایک بین الاقوامی ہوائی اڈہ ہونا چاہیے۔ اگر عام آدمی پارٹی کی حکومت بنتی ہے تو جالندھر کے اندر ایک بین الاقوامی ہوائی اڈہ بنایا جائے گا۔
    Published by:Sana Naeem
    First published: