உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    دیہو مندرمیں عقیدت مندوں کے داخلہ پر پابندی! پی ایم مودی کا PM Modi، سیکورٹی میں اضافہ

    وزیر اعظم نریندر مودی

    وزیر اعظم نریندر مودی

    دریں اثنا ضلعی انتظامیہ، محکمہ پولیس اور دیگر محکموں کے افسران نے وزیر اعظم کے دورے کے انتظامات کا معائنہ کرنے کے لیے گزشتہ دو دنوں سے ڈیہو کا دورہ کیا۔ 14 جون کو شام 5 بجے وزیر اعظم دیہو کے مرکزی مندر کے اندر ’شیلا مندر‘ کا افتتاح کریں گے۔

    • Share this:
      پونے: وزیر اعظم نریندر مودی (Prime Minister Narendra Modi) کے منگل 14 جون کو سنت توکارام مہاراج دیہو مندر (Sant Tukaram Maharaj Dehu temple) کے دورے سے پہلے مندر کو اتوار 12 جون سے عوامی درشن کے لیے بند کر دیا گیا ہے۔ تاکہ حفاظتی انتظامات کیے جا سکیں۔

      پورے مندر کے احاطے کو صاف اور جراثیم سے پاک کیا جارہا ہے اور وزیر اعظم کے دورے کے لیے سیکورٹی کو بڑھا دی گئی ہے۔ پونے دیہی پولیس، اسپیشل پروٹیکشن گروپ (ایس پی جی) اور دیگر سیکورٹی فورسز آج بروز پیر 13 جون سے پورے گاؤں میں اسٹریٹجک پوزیشن سنبھالیں گے۔

      شری سنت توکارام مہاراج سنستھان مندر کمیٹی کے صدر نتن مہاراج مورے نے کہا کہ دیہو مندر کے اندر درشن اب اتوار سے منگل شام 5 بجے تک بند کر دیا گیا ہے کیونکہ اس وقت وزیر اعظم مودی کا دورہ طے ہے۔ ہم تمام لوگوں سے اگلے تین دنوں تک مندر کے حکام اور سیکورٹی فورسز کے ساتھ تعاون کرنے کی درخواست کرتے ہیں۔ چوڑا ٹاکاری کمان سے مہدوار چوک تک جانے والی سڑک بھی اتوار سے بند کر دی جائے گی اور مندر کی صفائی اور دیگر حفاظتی انتظامات مندر کے احاطے میں ہی کئے جائیں گے۔

      مزید پڑھیں: J&K News: جموں وکشمیر میں انکاونٹر کے تین واقعات میں لشکر کے پانچ دہشت گرد ڈھیر، اب تک وادی میں مارے گئے 100 دہشت گرد

      انہوں نے کہا کہ پیر سے مندر کی طرف جانے والی مرکزی سڑک اور اندرونی گلیوں کو ایس پی جی کے ذریعہ عوام کے استعمال کے لئے بند کر دیا جائے گا اور سیکورٹی وجوہات کی بناء پر سیکورٹی قوانین نافذ کئے جائیں گے۔ کسی کو بھی محدود علاقے کے اندر جانے کی اجازت نہیں ہوگی۔ مندر کے احاطے میں صرف درست حفاظتی پاس اور اجازت کے حامل افراد کو ہی اجازت دی جائے گی۔

      یہ بھی پڑھئے: وادی کشمیر میں ٹارگیٹ کلنگز کے خلاف آواز بلند کریں عوام : ایل جی منوج سنہا

      دریں اثنا ضلعی انتظامیہ، محکمہ پولیس اور دیگر محکموں کے افسران نے وزیر اعظم کے دورے کے انتظامات کا معائنہ کرنے کے لیے گزشتہ دو دنوں سے ڈیہو کا دورہ کیا۔ 14 جون کو شام 5 بجے وزیر اعظم دیہو کے مرکزی مندر کے اندر ’شیلا مندر‘ کا افتتاح کریں گے اور اس موقع پر وارکریوں سے بات چیت کریں گے۔ اس سال کی واری روایت سے پہلے یہ ایک تاریخی دورہ ہوگا جو 20 جون کو ڈیہو سے شروع ہوگا۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: