ہوم » نیوز » شمالی ہندوستان

جامعہ ملیہ اسلامیہ میں رواں سال تحریری امتحان کی بنیاد پر ہوں گے داخلے

جامعہ ملیہ اسلامیہ تحریری امتحان کی بنیاد پر سیشن 2020-21 کے لئے یونیورسٹی کے مختلف پروگراموں میں طلباء کو داخلہ دے گی۔ یہ فیصلہ 15 ستمبر (منگل) کو یونیورسٹی کی اعلی ترین فیصلہ ساز باڈی ایگزیکٹو کونسل کے ایک اہم آن لائن اجلاس میں کیا گیا۔

  • Share this:
جامعہ ملیہ اسلامیہ میں رواں سال تحریری امتحان کی بنیاد پر ہوں گے داخلے
فائل فوٹو

نئی دہلی۔ جامعہ ملیہ اسلامیہ تحریری امتحان کی بنیاد پر سیشن 2020-21 کے لئے یونیورسٹی کے مختلف پروگراموں میں طلباء کو داخلہ دے گی۔ یہ فیصلہ 15 ستمبر (منگل) کو یونیورسٹی کی اعلی ترین فیصلہ ساز باڈی ایگزیکٹو کونسل کے ایک اہم آن لائن اجلاس میں کیا گیا۔ طریقہ کار اور دیگر اصولوں کو حتمی شکل دینے کے بعد بقیہ تفصیلات کا اعلان کیا جائے گا۔

ایگزیکیٹیو کونسل نے یہ بھی منظور کیا ہے کہ مختلف پروگراموں کے آخری سمسٹر / سال کے نتائج کا یونیورسٹی کے ذریعہ جلد سے جلد اعلان کیا جائے گا۔


ایگزیکیٹیو کونسل میں بیچلر آف ڈینٹل سرجری (بی ڈی ایس) اور بیچلر آف فزیوتھراپی (بی پی ٹی) کے آخری سال کے امتحان کے انعقاد اور امتحانات کے شیڈول کے اعلان سے آگاہ کیا گیا تھا۔ جامعہ ملیہ اسلامیہ نے 05.06.2020 سے 20.06.2020 تک ہر اساتذہ کے حتمی سال / سمسٹر امتحانات دئیے ہیں سوائے اساتذہ کی فیکلٹی (ایف او ڈی) اور فزیو تھراپی اور بحالی سائنسز کے سینٹر (سی پی آر ایس) کے، یونیورسٹی متعلقہ گورننگ باڈیوں کے رہنما اصولوں کی منتظر تھی۔ ایگزیکیٹیو کونسل کو جامعہ اسکولوں کے داخلہ ٹیسٹ کے بارے میں بھی آگاہ کیا گیا تھا جو کیمپس میں لیا جائے گا اور اس کا شیڈول پہلے ہی اعلان کیا جاچکا ہے۔


یہ بھی منظور کیا گیا ہے کہ موجودہ کووڈ -19 صورتحال کی روشنی میں طلباء کو یونیورسٹی اور اسکول کی فیس دو اقساط میں جمع کروانے کی اجازت دی جاسکتی ہے۔ تاہم ، طلباء کے لئے لازمی ہوگا کہ وہ سالانہ / سمسٹر / بورڈ امتحانات کے داخلہ کارڈ کے اجراء سے پہلے کل فیس جمع کریں۔ ایگزیکیٹیو کونسل نے انٹیگریٹڈ جامعہ لائبریری سسٹم  کی تجویز اور حتمی ڈھانچے کو بھی منظوری دے دی ہے جس کے تحت تمام 34 جامعہ فیکلٹی اور مراکز کی لائبریریوں کو ایک آئی جے ایل ایس میں تبدیل کردیا جائے گا۔
Published by: Nadeem Ahmad
First published: Sep 17, 2020 08:22 AM IST
corona virus btn
corona virus btn
Loading