உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    موندراہیروئن کیس میں مزیدتین گرفتاریوں میں افغان شہری بھی شامل، این آئی اے نے کی وضاحت

    اس نے 29 اگست کو مزید نو ملزمان کے خلاف ضمنی چارج شیٹ داخل کی۔

    اس نے 29 اگست کو مزید نو ملزمان کے خلاف ضمنی چارج شیٹ داخل کی۔

    Mundra Heroin Case: میڈیا رپورٹس کے مطابق جنوبی دہلی کے مالویہ نگر علاقے میں رہنے والے افغان شہری رحمت اللہ، پانی پت، ہریانہ کے ایشوریندر سنگھ اور تلک نگر، دہلی کے جسبیر سنگھ کو بدھ کے روز ہیروئن کی اسمگلنگ میں سرگرم ملوث ہونے کے الزام میں گرفتار کیا گیا۔

    • News18 Urdu
    • Last Updated :
    • inter, IndiaAfghanistanAfghanistanAfghanistan
    • Share this:
      ایک اہلکار نے جمعرات کو بتایا کہ ایک افغان شہری سمیت منشیات کے تین مبینہ اسمگلروں کو گرفتار کیا گیا کیونکہ نیشنل انویسٹی گیشن ایجنسی نے گزشتہ سال گجرات کی موندرا بندرگاہ پر تقریباً 3,000 کلوگرام ہیروئن کی ضبطی کی تحقیقات کی تھی۔ ان گرفتار افراد میں تین کا تعلق افغانستان سے بتایا جارہا ہے۔

      این آئی اے نے 6 اکتوبر 2021 کو کیس کو سنبھالا، اس نے 14 مارچ کو اس کیس میں مطلوب چھ افراد سمیت 16 لوگوں کے خلاف احمد آباد کی خصوصی عدالت میں چارج شیٹ داخل کی ہے۔ اس نے 29 اگست کو مزید نو ملزمان کے خلاف ضمنی چارج شیٹ داخل کی۔

      جنوبی دہلی کے مالویہ نگر علاقے میں رہنے والے افغان شہری رحمت اللہ، پانی پت، ہریانہ کے ایشوریندر سنگھ اور تلک نگر، دہلی کے جسبیر سنگھ کو بدھ کے روز ہیروئن کی اسمگلنگ میں سرگرم ملوث ہونے کے الزام میں گرفتار کیا گیا۔ این آئی اے کے ترجمان نے کہا کہ یہ لوگ سمندری راستے سے ٹیلک پتھر اور بٹومینس کوئلہ کی اسمگلنگ کررہے تھے۔

      یہ بھی پڑھیں: 


      یہ مقدمہ 14 ستمبر 2021 کو نارکوٹک ڈرگس اینڈ سائیکو ٹراپک سبسٹنسز (این ڈی پی ایس) ایکٹ کے تحت درج کیا گیا، جوکہ منشیات کی اسمگلنگ کے سب سے بڑے بین الاقوامی سنڈیکیٹ کی کارروائیوں سے متعلق ہے، جسے داد برادران حسن داد اور حسین داد چلاتے ہیں، جو دونوں افغان شہری ہیں۔ یہ دونوں شخص پہلے ہی این آئی اے کو مطلوب ہیں۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: