உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Indian Railways: ہندوستانی ریلوے کا 118 سال بعد بڑا اقدام، تین نئی ٹوئے ٹرینوں کا اضافہ کہاں ہوا؟

    نئی ٹوئے ٹرینیں 96.6 کلومیٹر کے تنگ گیج ٹریک پر چلیں گی

    نئی ٹوئے ٹرینیں 96.6 کلومیٹر کے تنگ گیج ٹریک پر چلیں گی

    نئی ٹوئے ٹرینیں 96.6 کلومیٹر کے تنگ گیج ٹریک پر چلیں گی، جنہیں 1903 میں انگریزوں نے بنایا تھا۔ کالکا-شملہ کے علاوہ ہندوستان میں جن علاقوں میں ٹوئے ٹرینیں چلائی جاتی ہیں، ان میں دارجلنگ ہمالین ریلوے، نیل گیری ماؤنٹین ریلوے (تمل ناڈو)، ماتھیران ہل ریلوے، اور کانگڑا ویلی ریلوے (ہماچل پردیش) شامل ہیں۔

    • Share this:
      تقریبا 118 سال میں پہلی بار ہندوستانی ریلوے (Indian Railways) ہماچل پردیش میں تین نئی ٹوئے ٹرینوں تعینات کرنے کے لیے تیار ہے۔ ہندوستان ٹائمز کی ایک رپورٹ کے مطابق یہ ٹرینیں اس سال کے آخر تک شملہ-کالکا روٹ پر چلائی جائیں گی۔ ایک ریلوے اہلکار نے بتایا کہ کالکا-شملہ ٹوئے ٹرینوں کے ڈبے ریل کوچ فیکٹری (آر سی ایف) کپورتھلا میں بنائے جا رہے ہیں۔

      کالکا-شملہ ٹوئے ٹرین:

      ڈیزائن: نئی ٹرین کے ڈبوں کو جرمن صنعت کار Linke Hofmann Busch (LHB) نے ڈیزائن کیا ہے۔ کھلونا ٹرینوں کے لیے کل 30 نئی جنریشن ایل ایچ بی کوچز ہوں گی جو 765 ملی میٹر تنگ گیج استعمال کرتی ہیں۔

      سہولیات: نئی ٹرینوں میں اے سی کوچز میں 180 ڈگری گھومنے والی کرسی سیٹیں اور جی ایس کوچز میں فلپ قسم کے بیٹھنے کے انتظامات ہوں گے۔ ایک اہلکار نے روزنامہ کو بتایا کہ ٹرین میں سی سی ٹی وی، دو ایمرجنسی الارم پش بٹن فی کوچ، مسافروں کا اعلان کرنے کا نظام، مسافروں کی معلومات کا نظام، انفوٹینمنٹ کے لیے وائی فائی اور ایک سنک ان ایل ای ڈی ڈیسٹینیشن بورڈ ہوگا۔

      یہ بھی پڑھیں: تلنگانہ : اردو میڈیم اساتذہ کی خالی اسامیوں پرجلد ہوسکتی ہے بھرتی، آئندہ 2دنوں میں ہوگا اجلاس

      کوچز: نئی کالکا-شملہ کھلونا ٹرینیں پرائیویٹ یا گروپ بکنگ کی صورت میں بیٹھنے کے انداز میں تبدیلی کی اجازت دیں گی۔ یہ کوچز وسٹاڈوم کوچز ہوں گے، جو ایک وسیع پینورامک ویو فراہم کرتے ہیں، چھت میں گلیزنگ (VLT) کے قابل کنٹرول مڑے ہوئے شیشے کے ساتھ کھڑکیاں، باڈی سائیڈ دو فولڈ ایبل دروازے، آواز، اور وائبریشن ڈیمپ فلوٹنگ فلور، اور ایل ای ڈی پر مبنی بجلی پر مبنی ہوگی۔

      یہ بھی پڑھیں: تلنگانہ : اردو میڈیم اساتذہ کی خالی اسامیوں پرجلد ہوسکتی ہے بھرتی، آئندہ 2دنوں میں ہوگا اجلاس

      نئی ٹوئے ٹرینیں 96.6 کلومیٹر کے تنگ گیج ٹریک پر چلیں گی، جنہیں 1903 میں انگریزوں نے بنایا تھا۔ کالکا-شملہ کے علاوہ ہندوستان میں جن علاقوں میں ٹوئے ٹرینیں چلائی جاتی ہیں، ان میں دارجلنگ ہمالین ریلوے، نیل گیری ماؤنٹین ریلوے (تمل ناڈو)، ماتھیران ہل ریلوے، اور کانگڑا ویلی ریلوے (ہماچل پردیش) شامل ہیں۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: